مراقبت‌های بهداشتیپزشکی و سلامت

مشکل محور یا بیماری محور

صفحه 1:
مشکل محور با بیماری محور

صفحه 2:
طولانی با بیمار کم /کوتاه با کل بیماران

صفحه 3:
تنظیم استراتژی با توجه به درجه علمی اعضا

صفحه 4:

صفحه 5:

صفحه 6:

صفحه 7:

صفحه 8:
é utpatient VS ‘inpatient ‘teaching Proilem) pase Vs) disease ase Management omented ‎sicily *۴‏ این اور ولا ۰ ‎Decl yyitn soetel, fieeinetal, eeiel ‏ارو‎ ‎2 ۱ ‎Limited tiie tO corset mistake Adininion indication: ‎

صفحه 9:
۱ Teaching in the Ambulatory | Setting NO دا نوا Boeel eelticationrel sessions ۳ ‏ور آزایو‎ Gisctission

صفحه 10:
New case VS known case Problem base VS disease base

صفحه 11:
‎een‏ ل ل 6 لت بر اساس فرهنك ‏مسافت ‏آری یا نه ؟ ‎

صفحه 12:
‎Cow‏ در حضور بیمار یا پس از خروج بیمار ؟ ‎

صفحه 13:
000 ey 7 ‏از فراگیرنده در مورد تشخیص اش سوال کنید‎ | ‏لل‎ en bec ne RNs Moe Crs Se eter sree eke ‏ا‎ eee eS) cere er APSE Band 5 ‏.اشتباهات را اصلاح كنيد‎ 0 SS 5) .موضوعات حساس اجتماعی- روانی را به بحث بگذارید ‏

صفحه 14:
توصیه های بهداشتی و پیشگیرانه اش تور( ree Poe or Bin ek ror] Cee oT eek er rl]

صفحه 15:
1 ۱ 0 ‏لل ل‎ (Ome error ae ‏تقسیم وظایف بر اساس اولویت های یادگیری مقاطع‎ ‏مختلف‎ بلندبلند فک کنیم

صفحه 16:
5 2 fae at ‏رانا ۳ قیقه پتستر طول] بمتی کشد‎ yaa) LS. Cp

صفحه 17:
CICA TS nat ‏نقش در نظر كرفته شده يراى فراكير‎ جر ae Ane OST ‏قضای فیزیکی درا‎

صفحه 18:

صفحه 19:

صفحه 20:
حالت اول: يك دانشجو- يك عضو هيأت علمى ال ی سا استاد در کنر دانشجو می نشیند و ویزیت بمارتوسط او را مشاهده می کند. . ‎ete tees bt st ae‏

صفحه 21:
4 3 a Z 172

صفحه 22:
مدل اسفاد تشاکردی

صفحه 23:

صفحه 24:
عالت دوم: چند دانشجو - یک عضو هیأت علمی دانشجویان در کنار استاد وبزیت بیمار توسط وی را مشاهده می کنند. ‎Rte Le Ly eT Bye Te) tor eee‏ برکشی می کند. Deere a tr ere متاد مى روند و بيمار خود را به او معرفى مى كنند ابتدا كل دانشجويان با استاد بيماران را ويزيت مى كنندء بعد هر يك از دانشجويان به ‎Ce ara‏ هه

صفحه 25:
Grandstand model

صفحه 26:
Supervising model

صفحه 27:
Report back model ‘Audional rooms Main consulting room

صفحه 28:
Breakout model

صفحه 29:

صفحه 30:
8۷ ۳ ie oo cee a ‏ات‎ 0 ‏ا ا ا‎ Reto ce 0 0 ‎oe eee‏ ا ‏بت اه ی ی و انار أساتيد با استفاده از روش هاي ته شده در حالات اول و دوم به آنان آموزش مي دهد. از اساقید در تمام طول درمانكاه به دانشجويان آموزش مي دهد ۰« ‎

صفحه 31:
اولويت بندى نيازهاى فراكيرنده قبل یا در ابتدای حضور دانشجو در درمانگاه سوّالاتی نظیر سوالات زیر ناز او بپرسید روتیشن ها و تجارب قبلی در زمینه آموزش درمانگاهی ‏ اهداف و انتظارات * .منابع آموزشی که مورد علاقه دانشجو است * شیوه و زمان مناسب برای دریافت بازخورد -

صفحه 32:
آماده سازی آشناسازى فراكيرنده به بيمار و وظيفه اى كه از او انتظار داريد © ۱ با اين کار فراگیرنده به نحو بهتری از زمان استفاده می کند در 6 .نتيجه كمتر برنامه كارى درمانكاه به هم مى ريزد

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان