صفحه 1:
مشکل محور با بیماری محور
صفحه 2:
طولانی با بیمار کم /کوتاه با کل بیماران
صفحه 3:
تنظیم استراتژی با توجه به
درجه علمی اعضا
صفحه 4:
صفحه 5:
صفحه 6:
صفحه 7:
صفحه 8:
é utpatient VS ‘inpatient
‘teaching
Proilem) pase Vs) disease ase
Management omented
sicily *۴ این اور ولا ۰
Decl yyitn soetel, fieeinetal, eeiel ارو
2 ۱
Limited tiie tO corset mistake
Adininion indication:
صفحه 9:
۱ Teaching in the Ambulatory
| Setting
NO
دا نوا
Boeel eelticationrel sessions
۳ ور آزایو Gisctission
صفحه 10:
New case VS known
case
Problem base VS disease
base
صفحه 11:
een ل ل 6 لت
بر اساس فرهنك
مسافت
آری یا نه ؟
صفحه 12:
Cow در حضور بیمار یا پس از خروج بیمار ؟
صفحه 13:
000 ey
7 از فراگیرنده در مورد تشخیص اش سوال کنید
| لل en bec ne RNs Moe
Crs Se eter sree eke ا eee
eS) cere er APSE Band
5 .اشتباهات را اصلاح كنيد
0 SS 5)
.موضوعات حساس اجتماعی- روانی را به بحث بگذارید
صفحه 14:
توصیه های بهداشتی و پیشگیرانه
اش تور(
ree
Poe or Bin ek ror]
Cee oT eek er rl]
صفحه 15:
1
۱
0 لل ل
(Ome error
ae
تقسیم وظایف بر اساس اولویت های یادگیری مقاطع
مختلف
بلندبلند فک کنیم
صفحه 16:
5 2 fae at
رانا ۳ قیقه پتستر طول] بمتی کشد yaa) LS. Cp
صفحه 17:
CICA TS nat
نقش در نظر كرفته شده يراى فراكير
جر
ae Ane
OST
قضای فیزیکی درا
صفحه 18:
صفحه 19:
صفحه 20:
حالت اول: يك دانشجو- يك عضو هيأت علمى
ال ی سا
استاد در کنر دانشجو می نشیند و ویزیت بمارتوسط او را مشاهده می کند. .
ete tees bt st ae
صفحه 21:
4
3
a
Z
172
صفحه 22:
مدل اسفاد تشاکردی
صفحه 23:
صفحه 24:
عالت دوم: چند دانشجو - یک عضو هیأت علمی
دانشجویان در کنار استاد وبزیت بیمار توسط وی را مشاهده می کنند.
Rte Le Ly eT Bye Te) tor eee
برکشی می کند.
Deere a tr ere
متاد مى روند و بيمار خود را به او معرفى مى كنند
ابتدا كل دانشجويان با استاد بيماران را ويزيت مى كنندء بعد هر يك از دانشجويان به
Ce ara هه
صفحه 25:
Grandstand model
صفحه 26:
Supervising model
صفحه 27:
Report back model
‘Audional rooms Main consulting room
صفحه 28:
Breakout model
صفحه 29:
صفحه 30:
8۷ ۳ ie oo cee
a ات
0 ا ا ا Reto ce
0 0
oe eee ا
بت اه ی ی و انار أساتيد با استفاده از روش هاي
ته شده در حالات اول و دوم به آنان آموزش مي دهد.
از اساقید در تمام طول درمانكاه به دانشجويان آموزش مي دهد ۰«
صفحه 31:
اولويت بندى نيازهاى فراكيرنده
قبل یا در ابتدای حضور دانشجو در درمانگاه سوّالاتی نظیر سوالات زیر
ناز او بپرسید
روتیشن ها و تجارب قبلی در زمینه آموزش درمانگاهی
اهداف و انتظارات *
.منابع آموزشی که مورد علاقه دانشجو است *
شیوه و زمان مناسب برای دریافت بازخورد -
صفحه 32:
آماده سازی
آشناسازى فراكيرنده به بيمار و وظيفه اى كه از او انتظار داريد ©
۱
با اين کار فراگیرنده به نحو بهتری از زمان استفاده می کند در 6
.نتيجه كمتر برنامه كارى درمانكاه به هم مى ريزد