صفحه 1:

صفحه 2:
ومدیریتمی‌شوند.

صفحه 3:
EIB os, als ne ‏سا سا یت یت‎

صفحه 4:
Dench ciple tit) gle (poe deer mark feat ALS elas ‎iste oe oles‏ يازانها ‎pes os ‏تعامل با سايررويكردها ‎GL ok,‏ شرو بای یی ‎Joa sh gate pls ‏آندازه گیری(شاخمهای برداشتی عملکردی اجرامی: ‏داریا ادها مدلهد ملد ‏بهبودقاشي از ثدازء كبرى وبادكيرى). ‎See areas gan Holdings Ain nde tn gli, ‏ملع من وش سا توس ند‎ ‎ ‏مت مایت ری ای یتیبرت هس ‏تجهب که یا ان کرد مكتريان. ف ينتعي داخلى و30 00أمي اشند ب منظوراطمينن ا وده شم خواست هلى اها كه تمل لات 150/15, سكوف مت مه رس وهی سل على سلإماى مى شود لابه فجام مميزيجاى ‎leap tilts‏ ‏ابا از وه مسر هامید ‎ ‏عست سرت يت ناتس ‎ISOS UD‏ سل 1۳ یکره دای متسه مسق مرا لا 0۵1۸۳6 2 کال تاک درم می 0/35 یرد ‎Shei‏ ‏تسا بت یت شهل یی رید 50/15 اه وه ماب ود ما رما ‏وکا لباك کنات« تم یرت کیت امن + اوه وال و ۳ فد ‏ری می اس اممهدبرت کیت ندز اي که ورد بتكي قرام كبرة اوه به ‎ai‏ ‏ای جنران وان ايد ری ده 5۳0/6 شرت دهع دای ال ی رس ‏وان ورو تدوع رز شیر ری تا ‎Sh‏ کیت مین فش سزی دای برد بش قارمی گرد ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏؛ تب نو مت 50/15 روکد وی رده وی ‎tee ses ted apse ge le‏ ‎Jee eae ‏وست رسای 0تون نس‎ nay et ‎

صفحه 5:
انكين امتياز مميزى داخلى موضوع سالها ‎VAS ۱۳۸۴‏ ۱۳۸۶ ۱۳۹۷ 7 مقایسه با سابرسازمانا وده ننایج(تفکیک ب ‎i‏ تن تال تن خی ساب تسه شاخص :درضدتحقق برنامه ممیزی i ‏موضوع‎ ‎۱۳ yar ۳ ۳ ۶ oo fry 3 ۹: 7 2 5 مقایسه با سایرسازم: رابطه علت ومعلولی (تحلیل) با درنظرگرفتنتاخبرمجازوازیش تعدد ممیزان درصد تحقق ممیزیهقایش داته است نتایج(تفکیک پذیری) كليه فرایندها

صفحه 6:
م ‎aia‏ ‏فزاينده برلىمشتريان وساير ذينفعاناز نواودی استفادم میشود.

صفحه 7:
سرا برد تست که رها دش امن ستورلسل کل تیبرت وی کل ماک و سولق ورويه مديريث فرأيندها وه یرت ادها دستوالعمل مديريت تكتولوزى ودئ Pa egal tld ante als ont اتوسعه سيد ‎ee‏ ‏هی ول و ‎on‏ تسه تسد ری ‎BE‏ روکد میت نیرت تین یت ها وه با مديريت تكتولوزق a

صفحه 8:
جست؟چکوه انا برطرف می Cate ae LS بودن تعامل با سایررویکردها ببياده سازى«زمان شروع جاري سازىاتعيين نواحى جرى سازى) نظام مند ى(دستو,الممل. رويه و.اتعريف فرايند ‎yy sts Foal‏ لكر اجر عملكردى اثريخشي) ياد كبرى( ‎nse‏ (Sfp oS fal) Spee ینفعان(چه کساتی هدنب یمان «مدلها مطالعه يعترين ‎ere‏ 021 0210 فاضيرات كنول ‎ ‎ ‏توس رل مرت هو مج رز ریت هاب كد ‎OEM‏ ككل مارك وسوايق بدك 06 جربا رويكرد مذكور درارتباطت. وج که ین رل بر ی درم ول رت نی گر ‎ ‎ ‏رويكره مذكور كليه تغييرات ناش از خط مشى واسترائزى را مطابق با نقشه استراتى مديريت م ۳ ‏أذ استراتى يهبود مستمز فرايتدها حمايت مى تماد. رويكرد بهبود مستمر-طراحى وتاكوين محصول-توليد. ‎ ‏ارات کنر نیرت از نال83/6/17._تتوين كزديدمركلية محصولات را شيل مى لمودفرايشكتترل مدارك وسوايق از سال ,82/1216 تموين شده وكليهمدارك سازمان را تبری گید وروی ریت رین ار86/6/1 تدوين شده وكليه ‎DBA esas‏ ‏كم الى ككترل تغييرات از 5 ‎ ‏باق ازأموزش_كاركنان مى توان المينان حاصل ثموه. رويكرد ملكور ازطريق ‎EE‏ كيفيت: مياكين اميا مسيزيهاق دأخلى «درصد تحقق اهداف بروزه هاى بهبوتهاش مى كريد. ‎ ‏اكت سابكو وميزيهاى خارجى نوسط كروه مادر منجر به تغيرات دردمتورالسل همجن بهن كاوى وسيزيهان خارجى روه منجر به يدكيرى درزمينهمديريت ‏فرايندها ودرنتيجه بأزنكرى روبه مذكور كرديد. ‏وال کل ‎pa‏ ات 3یا بازنگزی شده است آخرین تغییرات مربرط به تغییر د ‎the ‎Se‏ سفق 0ب گر نش ات که رن یرآ ره دشر ‎ ‏هکرب ‎ ‎

صفحه 9:
شاخص ندرصد مدارک نامنطبق موضوع ‎vay War‏ ۱۷ ۵ a ۵

صفحه 10:
oe

صفحه 11:
له هی سار pea 2 له پوس روه طرج ريزى يود مستمر رال ری وراه ‎eh‏ ‎ge‏ مديريت تكتولوزى وش ‏بي امه نظام شوت ‏در رسای هد ملكرة شبكه ‎al‏ كسترش سب محمولات و تو مع شر امدى انق كيفيت و بود ره ‏كسترش سيد محصولات و توغ مالع درأمدى اق قيمت فى افايش سهمأز مشترى-جذب متخريان ‏توسعه سيد محمولات. لايش هی نود و که هه ای دی ‏تسه نود سازی اکن ‎ ‏طرع یی وه ستر ‏اتحقيتك يار ‎eS cape ‎os ‏نظام‎

صفحه 12:
امطايق يايند 4 الزامات خاض سايكو 85 و بند3-4 استاندارد 1180/75 لاز و درخواست مشتزى و مطابق با روا ‎‘POP‏ فان موه شمارء 05,۸۴6 ستررالسل 9۳۸۴ بهشسارد 06,40-02:قرم ‎ty he SE‏ را ستو ال تیه 6 0۳به ‎DIR ses FME Instruction Sei‏ شره 8م206 زان سازی « هود کیت و ‎SEE PPM SS)‏ محصولات واخدمات متلوع با هدف براورده سازى رضايت كليه تین 2 رین نیت »کین هزیه و كرتاهترين زمان ممكن در اران محصولات 39 ابروتهان بديكرة ‎oe‏ تعامل با سایورویکره‌ها فا ‎JAPOP ay‏ ال 83 بطور مدون جرا سی گرد له مارگ در قلب. که شلل سدارک 50 نقشه ها ‎«el‏ ها ترا باراد سر طراص مهس به ره ارس می کرد پیاده سازی(تمین نواحی جاری سازی وتعریف. ‎(da‏ ‏سل هو فرایدهایمرتطدر واخدهای مربوطهموجودمیبشد, سیئر ۵/210که مه و اروز أورى و بأزنكرى منارك «وعمجلساك منم ‌طور نظام مندى (مستورالعمل. رويه و-) = بد در بحث تخيرات مهندسس طلى قرم 0640 مي رمد و براي اطلاع به مشترى علي RPMS Set ‏درصد پروژه هی هلر ار هش قیمت شام شده یل‎ ۱۳۴/6 DFMES,RPMEA SAPN ‏آندازه گیری(شاخصهای برداشتی, عملگردی . .سيتكين‎ ‏مراحل بروزه «زمان تعريف يرول ا‎ he (SEG pater PPM Ps ame Sa ‏عطتری قرعتی تير‎ lel ‎ste leat esl‏ موی ریا طعات شابه سر خودررها #۵941۷عسی شود . حضور در ثمايشكاهها وسمينازها + استقاده ان يااكيرى الكوردارىاستتناردها. مدلية ملت موم بجع فیلکت 30۴1/6/۱ ستمی أموزشس و برگاری سای وزیی: تین ماب و لقاب با نكولوي جيد موجود دريروذه ها ‎Rrra ‎IMO. «Si ‏تتايح بازنكزي مديريت + سيزى داخلى + مميزى هى خارجى اعم از‎ gad a ‏بيهبوداناشى ار اندازه كبرى وبادكيرى) 2 منجر به يهبود فرايتدهاو يا تعريف يرول برا بهبود محصولات مى شود .بعنوان مثل بهبود فرابند و0 مهب 6 بر‎ ‏ازذكرى شدن محوز مى باد‎

صفحه 13:
27775 میانگین ۱ ۴در0۴/۶۸۵ موضوع عم ۱۳ معد ۱۳ ۳ nay ۳۵۸۱ her = ‎a8) post‏ 11 باعث ‎ ‏0207 لكل ويد محصول ياكيقيت ودرنتيج ابت مشارق 1101011189 مى شود ‎ ‎ ‎07 rena ‏میانگین 800 #درهع 61 ‏موضوع سالها ‎vray vas ۳ war‏ ‎vray ۶ Hea ۵۱ ‎

صفحه 14:

صفحه 15:
ae ee ‏تولید شده»‎ ویشتیبانی می شوند.

صفحه 16:
دستورالعمل استراتؤى و برنامه. محصولات بای رو فروش 05 روه فوش ‎FAM.‏ fl Se Sas aes eee 0 ی :تسیل Bendre ag) کسترش سد محصولات و توع نیع درآمدی تاه قیمت ‎me a‏ مشتریجذب مشترین جدید هدف وايش رصايت مشترين بالا محمول باقيمت رقلت و كيفيت لمان م گرد ماب میب بیش جذب مشتريان جديد كمك به الإ درم ‎om So ew‏ تحفيقات بازار یرد حول البارش و فوش اغدمات بس لإقريق

صفحه 17:
‎Ne ce‏ ا ‎ee ‏.براساس نيان ‎IB By ep Uo‏ محصول با قبمت رقايتي -. افزايش سهم از مشتويان - افزايش دراد و ‎Seiad‏ ‎ ‏ارويه فروش 06 رويه فروش ‎OL se AM‏ مطالبات ‎٠‏ شتاسنامه فرقندءرويهاناردارى وتحويل ‏رى و سهامداران متمركز كرديده نبت ‎ ‏تفن جسدة بكوك ريرايها. جاترجعبه رديه مد هت لین ویر ورف میتی حمایت ازخط مشي ‏ مطبقبا خط مشى كيفيت درارائه متصولات وخدمات با عدف برآورده سازى رضايت كليه ينان مى باشد ودر 07 3 0 ك0 اسثرالاى سازمقى سف افزايش رضايت مشتريان با ارائه محصول باقيمت رقابئى و كيت منادب مى باشد وبا ‎Sealy‏ جنب مشتريان جديد كسك به اقزايش درم زان می گرد ‏تعامل با یرو .ات ستقيميا ضف كارى برنايه ملى شت ۳ 2 ارويه قروش : 06از تريغ 8602/04 عبوين كرديه لنت بيده سأزى:تميين نواحي جادى ‎PSI‏ ريه فروش. + 0 ريخ 8603104 ترون كرديد لت ‎oy‏ کل لت از تریغ 87/1010 وین كرديده ات ‏ای رریکرد با رود مود ره انار مواد اولي و تحويل مواد يه منظور ايجاد ارزش اقزوده به خط توليدونهين. تحويل به مشكرى را دريرمى كيرد قراين انارش شامل دريافت مواد وقطعات خريدارى شدد درخواست وتحويل مواده. ‎ ‏دو بأ رويكرد مديريت موجودى مواد - رويكود تحويل. ‎ ‎ ‎- ‏العمل: رويه و-) 2 بيه جك ليست امكان سنجى و تهيه .8800541ها- تعريف بروء ومذاكره ب مشترى در خصوص قيعت واتعداد‎ lla ‏اج دريرنامه فروش اخذ سفارش بك روز خط و تانيديه أن - يبكيرى سفارش ووصول مطليات - تهيه‎ ‏التيديه ووتصويب برنامه فروش - ابلاغ برنامه فروش سللانه - تجزيه و تحايل انحراف - تصويب تغيرات ابلاغ برنامه‎ ‎ ‏ندازه گیری(شاخمهای برداشتی عملکردی. ‏ارائه كزارشهاى ماهانه و سالائه فروش و كنترل با برنامه فروش سالانه شرك و كزارشات.عثل انحراف فروش ‏استفاده از 8/88 1860100ز كروه قطمات خودرو عظام و استفاده ازخروجى كزارشات_علل انحراف فروش. ‎ ‎Sc Si hd UMS AEGAN ‏روت‎ ‏مک‎ ‎ ‏ان فا بهبود(تاشى از فدازه كيرى ويادكبري). 3 ‎ee‏ ‎

صفحه 18:
| شاخص:درصد تحقق برنامه فروش موضوع سالها ‎AWAY ۱۳۸۶ ۱۳۸۸۵ ۱۳۸۴ |‏

صفحه 19:
عنوان رويكرد:خدمات بس از فروش ویژگیها شرح SAMY RACERS TB rer ne) ‏باق‎ A) bench au a (poe das mark 68. ‏رويه حساك بس از فروش به كوج‎ فرایند مرتبط ان فروش با توجه به نياز مشتريان مطابق با الزامات سلبكو 85 مورد بازنگری ذيتفعان:جه كاتى مسد نيار يشريه لزان كاحي بورد تدز كر اتن رويد يزيا تست وی زنل از مق بريد عبار شق رک ار ‎Seer oy‏ اك درل سل سیر رک تیم مب ‎ols‏ وتحليل أنهااقدامات اصلاحى را ازطريق سابت مشترى ارسال مى كردد ودرصورت لزوم بروذه ‎SRN SaaS sc‏ ی نو تعامل با سابررويكردها نظام مندى «ستورقعمل. وه وس هنت سفن أموزشء يلسشكويى آندازه گیری(شاخصهای برداشتی, عملکردی اجرابی.. موثر به شکلیات طرح شده از طرف مشتری حضور به موقع کارشنسان مربوطه درصورت دري ايحي برو مشكل درسايت مشترى» بلسشكويى به موقع به شكيات طرح شده از طرف مشترى ‎apes‏ برس مدل 500عافم رضايث مشترى باؤنكرى كرديد. ‏رىباستانداردها مدلهة مطالفة. ۲ ‎ ‎ ‎Aphis ‏حول همق‎ Ble jad SFL ML AEE ‏خدمات بررسى مى كردد. بازنكرى رويه يشتيانى فروش دررابطه با خدمات يس از فروش به‎ SIH Se ‏بيعبود ناش از ‎(orth stolid‏ ‎

صفحه 20:
۳ yar مقایسه با سایرسازمانها رابطه علت وسعلولی (تحلیل) ا شاخص نرضایت از خدمات ارائه شده به مشتری eos | yay ۳۸۶ ۳۵ ۳۴

صفحه 21:
(56ارتباط با مشتری, مدیریت شده وارتقاء می یابد.

صفحه 22:
تعامل و مشاركت با مشتريان به وه فش هدنک ‎spite ali‏ ری 5 تداوم خلاقیت ونواوری بل درروایط با مشتریان ‎ae a‏ وفروش وخدمات پس ‏از فروش

صفحه 23:
‘bench ‏متعلق(ستتداره ات هنن‎ Gol er فرایند مرتبط کیان ‎Hs ates A‏ جيسث؟. جكوذكى نبازآنها رابرطرف مى ‎Cored‏ حمایت ازخط مشی واستراتژی تعامل با سايررويكردها. پباده سازی(نعین نواحی جاری سازی وتعریف ‎Wald‏ نظام مندیادستورلسل: رویه وب داز گیری داخمهای بای کدی ری دی ‎eas‏ ‎ee the elas lat ns Sol,‏ تجارب و-). ‏بيعبود اتاشى از ده گیری وادگیری) ‎ ‏اورجه به اسئرائؤى هلى اصلى ساؤمان كه مشكريان مهمئرين عامل رسيدن سازمان به اهناف كلينى مى باشند اين رويكرد در سازمان موجود مى يد ‏نى نفمان اصلى اين رويكزد سهامناران وسازمان مى باشد كد مطابق با روية قرو دنک تا مشتريان مد ‎SSE‏ ‏لبق با نله مکرفزی سازمان يكى ال لصلى ثرون شاخص ها وضايث ملكرى مى بقلد ‎Pad Bag Ale Ba‏ ‏مطابق بارويكزد متكور شواهدى سجون محصول 262براى شركت سابكر در خودرو يزو كديا مکاری شركت سابكوو داشكه تهران طراحى كرديذ و نز در رابطه بابروزء بروتكل لابه شطور ان در محصولات فعلى از طريق مشترى ...40 ساعت آمورش دده لد , واليزدر رابط با بروه معصول #ريعويا مسكارى مركز تحقيات ابران خودرو اين محصول طلراحى ومن ‎yk‏ قار كرفته ات همهنين در بعضي از موارد ب توحه به تجارب سازنككن ‎ay Si a Dal ald‏ اب 9 كن مربوطه سي عدم شوسائفه ‎Gynt‏ 6۵)محصول هر ارستدهمحصول ]. 6802 ,#63 شارکت با ‎oe‏ ‏خض تعدا جلسات با مشكزى توسط مديريث عامل و تعداد جلسات با مشترى به هسراه مديران برتع . ۳ ‏به اسئرائزى هاى اصلى سازمان كه مشكريان مهمترين عامل دنمان منت کی مى باشند اين رويكرد در سازمان موجود مى يد ‎

صفحه 24:
تعامل با سايررويكردها bench marks bie glace ۱ ‏ی‎ ‎| ‏فرایند مرتیط‎ | eas 1 ‏اجيست؟ جكونكى نيازانها رابرطرف مى نمابيم؟)‎ | ‏حمایت ازخط مشی واسترنزی‎ پیاده سازی(تعبین نواحی چاری سازی بتعریف فرایند ‎betes sae alls‏ رود وت ‏ندازه گبری(تاغسهایبداشتی عملکردی اجریی عملكردى ‎ee‏ ‏ید گیری( الگورداری اسندردهاء مدلها. مطلعهبهترینتجارب و) ‏بهبودای از باه گیری ویادگیری)

صفحه 25:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
12,000 تومان