صفحه 1:
هوالعليم نفشه استرانزيك و كارنهاى امتيازى متوازن

صفحه 2:
الكو ‎ei‏ مديريت استرانر بازخور

صفحه 3:
ى سازى استراتزى ها “استراتزى هيج وقت مهمترين نبوده است” ‎Busteess Derk‏ “در يك نظر سنجى ‎141/٠‏ از < “كمتر از ‎1/٠١‏ از استراتزی ياسخ دهندكان اعلام كرده اند هايى كه به خوبى فرموله که" مشکل ما در استراتژیهای بد شده اند به خوبى اجرا شده نیست ......بلکه در اجرای بد اند" است “ ‎Fortune Magazine Why CEO’s«‏ ‎Fail”,‏ Fortune Magazine

صفحه 4:
مود مرت لیر ) - آثار کسب و کار > ole} 1992 2000 2004 روش کارت امتيازي متوازن (080)) ابتدا يك روش سنجش و مدیریت عملکرد بود. سپس بعنوان ابزاري براي جاري‌سازي استراتژي‌ها مورد استفاده قرار گرفت و در حال حاضر بعنوان بيك سیستم مدیریت استراتژيك شناخته امي شود

صفحه 5:
Having Trouble with Your Strategy? Then Map It 3 5 Tin ۳ Norton

صفحه 6:
ى سازى لا را ار رت ‎WCE‏ ماموریت ‎Seen ie‏ آرزشها جه چيزي براي ما مهم است؟ انداز | 2 penis, 1 اهداف و اقدامات اهداف شخصي

صفحه 7:
ماموریت چرا هستیم؟ ارزشها چه چيزي براي ما مهم است؟ چشم انداز مي خواهيم جه بأشيم ؟ 21 7 5-06 ۶ انقشه استرائزي کارت امتيازي متوازن 13560 اهداف و اقدامات اهداف شخصي

صفحه 8:
آرزش بلتدمدت سهامدار نش مه هت تون بط ‎Si‏ داك سر ‎ae‏ ‏تسج ای = فرآیندهای نوآوری رندهای مدیریت عملیاتی| فرآیندهایی که محصولات اوجه مشتری و بازار وجه ترایتهایی که خدمت | فرآیندهای داخلی

صفحه 9:
وجه فرایندهای داخلی وجه رشد ر یادگیری ‎GT‏ تبدیل شدخ به مشاور ورد ‎C2‏ تامين خدمات برتر ‎Hh hie Sp TT‏ ‏2 تغيير به كانالحاى توزيع مناسب ‎ ‎ ‎ ‎oe ‎ems ‎VIMY S(T ‎0 ‎7 ‎ov ‎1 ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 10:
Balanced Scorecard- BSC نمونه هایی از نقشه های استر آتژی

صفحه 11:
استراتوی رشد درآمد توسعه مابع درآمدی" تسهیلات و امداف ‎t‏ مکان‌های بهش سایر محصولات eS GED ‏(فرصت‌های تسهیلات‎ مرجود رشد و تقوبت ارزش شرکت با حاشیه سود 5 برا مشتوى کا سیم (خدمات ریک تسيزة ل و مهربان سرآمدی ‎Cassa‏ رشد اعتبار مواد غذایی Genie Bs <= res We استرآتزی بهره‌وری ود ies gato شرکت لگیزه‌ها و باداش مای/ ‎Sale ie‏ جهیته کردن کا دارایی‌ها بهترین افراد وجه الى وجه مشتری و بازار ماقرا فى عار بو ارشد و ياه كيرى

صفحه 12:
لت[ سس مار ‎Dy SES‏

صفحه 13:
نه نقشه استراتزی و مضامین استرانرنک- تولند مواد نت تج |

صفحه 14:
نمونه نقشه استراتژی و مضامین استرانزیک تحیدرات دهد ‎tle Sat AT‏ ۳ ; ‎GDpEDEP OG‏ 5 ‎OED‏ مشتری محور در زار ‏2۳ == د ‎ ‎ ‎ ‎ ‏اسرآمدی عملیانی تامن تقاضا با صمیمت مشتری ‎ ‏و کاال‌های 18 اى بازار محلى با مزيت رقابتى ‎ ‏و ستعيويود اسح يسوبو ‎ ‎ ‎ ‎ ‏بط ز > بهبرد مستمر بهردوری و آثربخشی مشتریان کلیدی ناختار دادن ‎Aree‏ 4 8 هماهنگی با مشتریان نوآور و ار برای رشد و سودآوری ‎a‏ ‏كانالماى هدف * شتاسابى. كسب و لرايه رامحل رهاق 3 اسایی و اتتخاب کالهای عدف | | جامع 3 ‏» شناندت نیازهای مشتری و ‎slaps‏ ولس ماق و نمی ‏استغادمكتتده نهايى ‎ ‏اساین:و مدق قرار ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏ار بخش‌های وشد. ‎ ‏وجه رشد و یادگیری ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 15:

صفحه 16:
= عملیاتی داك كر مج متخری یی ۲[ درک نیازما: shay ‏چه چیزی بايد به‎ ‏سهامدار يدهيم‎ وجه مشترى و بازار ما دارند تمرکز بر مشتری — وجه فرآیندهای داخلی در چه فرایندهایی باید ‎eee‏ وجه افراد و داتش چگرنه ایدسازمان خود زا تزشمه دنچ

صفحه 17:
Seal as sins pe ۲ ‏و روابط‎ > GED LE ‏ماوت اطوورری: اثربخشی زنجیره تامین برتر مدیریت روابط‎ ‏سرمایهگذ‎ اروى فرآب مالی مشتری و بازار فرآیندهای داخلی

صفحه 18:
تبدیل‌شدن به آژانس اثربخش» کارآفرین و نت حداکثر كردت ائر زانس) سك کاخ ‎Sei‏ ‎lets tame be oH ee‏ ‎ae‏ ماليات دهندكان 7 مشاور توسعه ‎has‏ 5 و با دائش بودن = ‎ee‏ ‎Sins a‏ شرکای سومیگذاری بعش ‎sane et cpa‏ + ‎ee‏ رهبری خطمشی داخلی Cl ci) DED cape as اجدب افراد مستعد ED, رشد و یاد گیریی چپودمهارت‌مای) يا كبرق

صفحه 19:
ين كار را با (۱) تولید محصولات کاملا حرفه‌ای اپراهای منتوعی از از بر بدیعمیباشنده(1) توسعه نسل جدیدی از استعددهای ابا و 6۳ تشويق به تحصیل در ركت در توسعه ابرا در جامعه؛ انجام مىدهيم براك ملى وبين للقي

صفحه 20:
نمونه هایی از کارت های امتیازی متوازن

صفحه 21:
وجه فرایندهای داخلی وجه رشد ر یادگیری ‎GT‏ تبدیل شدخ به مشاور ورد ‎C2‏ تامين خدمات برتر ‎Hh hie Sp TT‏ ‏2 تغيير به كانالحاى توزيع مناسب ‎ ‎ ‎ ‎oe ‎ems ‎VIMY S(T ‎0 ‎7 ‎ov ‎1 ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 22:
EEE SN برنامه ‎Ase‏ هدف اقدام ‎gees‏ | وجه | وه مشترى و | فرايتدهاى ‏اد ‎ ‏ثیری ‏وجه رشد و ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 23:
۳ فص ‎ed =e)‏ 0 8 كلهي ‎Sublet‏ ‏ها أكار كران نفع

صفحه 24:
08 اه اجرای سیستم نت 06 اه مدیریت کیفیت ۴ 8 برنامه وناداری 6 ره بینه تردن ‎Sob usm] aa Tm‏ بار گری سریع زمان چرخه ‎co‏ اه بادکیری به موقع. 0 اه آموزش عوامل | فاسال ا: 1۸۰ |هآمادگی شفل‌های | توسعه مهارت‌های کارگری سال ۳ ‎1٩۰‏ | استراتزيك لازم سال ۵ ۱۰۰ ‎enema fests ee] SKK‏ | توس نیتم کارگران اطااعات پشتیان ‎SKKK ©‏ اه :۱۰۰ .]اگم استراتزیک ‏ | ع هماهتگی غوامل یا ‎SKKK #‏ ۵ أساكاركران توفع ستراتزی

صفحه 25:
‎ow‏ رضایت مشتری ‏تج ‎ale wip ass ‎oe ‏توب بوامنی:‎ ‏بط با مه ‎ ‏سهم از سید حرید مشتری ‏کارت امتیازی متوازن ‎ ‎pa ae ‎٠‏ ميليون دلار ۷ میرن دلار ‎ ‎ ‎ ‎ ‏آندام ‎ ‏دادمهاى سودآور مشتری ‏برنامه آوزشی مهارت‌های ‎Ae ‎ ‏ام یدمع مدوزیت وراد با مشتری ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 26:
اقدامات استراتيك بودج 0 S900 0 مور 0 500 SKK 500 SKK SXXX 500 ee اقدام اه اقدام بخش بندی بازار اه پیمایش رضایت مشتری Fo syst pal ‏شاه مان کرد‎ * ه مدیریت روابط با مشتری * برنامهريزى مالى مورد تاييد بزل تج ‎SS‏ از یبن ریری ‎sila‏ ‏اه به روز كردن ۸080 Boy مضمون استراتژیک : فروش چند محصولی ۵ ساعت یرای هرسوال| ۹71 we 8 سهم بخشر اسهم درآمدی رغایت مشتری رخ چند محصولی »ساعت با مشتری * آمادگی سرمایه انسانی آمادگی ابزارهای استراتزیک * امداف مرتط با 856 اهداف استراتویک

صفحه 27:

صفحه 28:
اقدامات تعیین شده در ‎BSC‏ $< sect ae mit tt تدوین منابع و مصارف تدوین بودجه عملیاتی املح مهم ‎sn‏ سل 111 محاسبه و پرداخت پاداش تحقق برنامه گزارش نهایی پیشرفت برنامه عملیاتی ماهیانه شرکت رش یرتم ار سس سح ‎"tier‏ 111 1 5 سار ‎Sateen Gul‏ 1 ير جلسات بازنگری پیشرفت برنامه عملیاتی lls

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
12,000 تومان