کسب و کار مدیریت و رهبری

نقش محیط زیست در برنامه ریزی شهری

brname-rizi-shahri

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نقش محیط زیست در برنامه ریزی شهری”

نقش محیط زیست در برنامه ریزی شهری

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2:

اسلاید 3: موضوع مورد مطالعه:نقش محیط زیست در برنامه ریزی شهری

اسلاید 4: فهرست مطالب▪ مقدمه▪ مفاهیم و تعاریف▪ ماهیت مدیریت زیست▪ اهداف کلی مدیریت محیط زیست▪ محیط زیست و مقررات ملاک عمل مدیریت شهری▪ نتایج▪ پیشنهادات▪ منابع و مآخذ

اسلاید 5: مقدمهاگر به صورت دقیق تاریخچه ای از محیط زیست بیان شود، باید به گذشته های بسیار دور برگشت و شاید بتوان گفت که تاریخ محیط زیست را بایستی با تاریخ زندگی انسان بر روی کره زمین مطالعه کرد؛ این مطالعه شامل سه مرحله می باشد، این سه مرحله عبارتند از: دوران تسلط طبیعت بر انسان ( انسان پیش از عصر نوسنگی) ، دوران تسلط انسان بر طبیعت، دوران همگرایی و تعامل انسان و طبیعت.محیط زیست را می توان سرمایه ای از منابع فیزیکی و شیمیایی دانست که نیازهای انسان را تأمین می نماید. سرعت زیاد صنعتی شدن و توسعه غیربرنامه ریزی شده و ناپایدار فشار زیادی را بر جنبه های مختلف محیط زیست مانند آب، هوا و خاک وارد کرده است.

اسلاید 6: مقدمهتوسعه پایدار نیاز کنونی است و تنها با استفاده از مدیریت زیست محیطی تحقق می یابد. سیستم مدیریت زیست محیطی ابزاری است که سازمان را قادر می سازد تا به سطح مطلوبی از عملکرد زیست محیطی دست یابد و آن را به طور نظام یافته کنترل نماید. سیستم مدیریت زیست محیطی منجر به اطمینان از قرارگیری خدمات، محصولات و فعالیت های یک سازمان در چارچوب زیست محیطی می شود. یک سیستم مدیریت زیست محیطی می تواند به عنوان بخشی از سیستم های جامع مدیریت به حساب آید.یکی از مهمترین دغدغه های محیط زیست به رشد شتابان شهرنشینی و شیوه زندگی مترادف آن در جهان باز می گردد. افزایش بی سابقه جمعیت به همراه نسبت روزافزون شهرنشینی و شیوه زندگی ضد محیط زیست را در پی دارد، پیامدهای زیان باری برای زیست کره داشته است.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید