namad shenasi dar film

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نماد شناسی در فیلم Conan the Barbarian”

نماد شناسی در فیلم Conan the Barbarian

اسلاید 1: نماد شناسی در فیلمConan the Barbarian

اسلاید 2:

اسلاید 3: موضوع فيلم” كانن“ يكي از شخصيتهاي اسطوره اي است كه اولين بار توسط آقاي رابرت.اي.هاورد در سال 1930 ميلادي در يك داستان افسانه اي معرفي شد . اين موضوع تا كنون چندين بار به عنوان فيلمنامه چندين فيلم مورد استفاده قرار گرفته و شخصيتهاي مطرح سينماي جهان از قبيل آرنولد شوارتزينگر و ... در قالب اين شخصيت به ايفاي نقش پرداخته اند .

اسلاید 4: درماه آگوست سال 2011 فيلمي جديد از هاليوود با همين داستان دوباره بر پرده سينما ظاهر شده و چند ماه بعد با زيرنويس فارسي كه در آمريكا به فيلم اضافه شد روانه ايران گرديد .موضوعات جديدي كه در راستاي اهداف صهيونيزم جهاني در اين فيلم مطرح شد، ما را بر آن داشت كه نقدي بر فيلم حاضر بنگاريم.موضوع فيلم

اسلاید 5: در اين فيلم از جديدترين نقشه صهيونيزم جهاني كه مستقيما افكار عمومي جوانان كشور عزيزمان را مورد هدف قرار مي دهد، با ارائه شواهد و مداركي پرده برداري خواهيم كرد .موضوع فيلم

اسلاید 6: اتفاقات فيلم در عصر هايبورين به وقوع مي پيوندد (Hyborian Age) كه از نظر تاريخي به بازه زماني خاصي بين پيدايش بشر تا قبل از طوفان نوح اشاره دارد. در زيرنويس فيلم از تشابه كلامي Hyboria و Hebrew (به معناي عبري) سوء استفاده شده و به معني عبري كه زبان يهوديان است ترجمه شده است. در چندين مورد هم در ابتداي فيلم از قومي كه قهرمان فيلم (كانن) از ميان آنها برمي خيزد به عنوان يهود ياد مي كنند ، حال آنكه از نظر بازه زماني تاريخي به هيچ وجه چنين امري ممكن نيست.موضوع فيلم

اسلاید 7: در ابتداي فيلم نشان ميدهد كه قهرمان فيلم در يك جنگ به دنيا مي آيد و در كشاكش نبرد ، پدرش شكم مادر بچه را كه در اثر جراحات جنگي در حال مرگ است مي درد و بچه را بيرون مي آورد. اینگونه منجی یهود به دنیا می آید.

اسلاید 8: قوم يهود همواره در طول تاريخ به دلايلي مورد كشتار و آزار قرار گرفته ، و آنها بر مبناي متن تورات و تلمود همواره منتظر منجي قوم خود هستند كه آنها را از آزار بيگانگان نجات داده و حكومت جهاني يهود را بر پا دارد . سكانس اول فيلم به اين مطلب اختصاص يافته است.

اسلاید 9: تصوير پدر قهرمان فيلم به عنوان نماد يهود

اسلاید 10: پدر قهرمان فيلم بازيگر مشهور نقش Hell Boy در فيلم پسر جهنمي بوده و همواره به عنوان يك شخصيت فداكار و دلاور در فيلمهاي مختلف معرفي شده است . پدر قهرمان فیلم رئيس قبيله بوده و با توجه به كد گذاري كه در فيلمهاي قبلي در ذهن مخاطب انجام شده ، رئيس قبيله كه نماد قبيله است به صورت ناخودآگاه به عنوان فردي دلاور و فداكار در ذهن بيننده جاي مي گيرد.

اسلاید 11: قهرمان فيلم Conan نام دارد . مادرش در بدو تولد و در هنگام مرگش اين نام را بر روي نوزاد مي گذارد. تلفظ اين نام به صورت ” كانن“ است . نكته جالب اينكه تلفظ لغت ” كانن“ بسيار شبيه لغت كنعان ( ارض موعود يهود) است . در نهايت در ذهن مخاطب ايراني كه هدف اصلي اين فيلم است ، تداعي مي شود كه قهرماني با هدف زنده كردن ارض موعود يهود به دنيا مي آيد.

اسلاید 12: شمشير قهرمان فيلم پدر قهرمان فيلم در كودكي شمشيري براي او مي سازد كه سر بزي بر روي آن تراشيده شده است . جالب اينكه اين نماد سر بز تا انتهاي فيلم شديدا مورد توجه قرار گرفته و در نماهاي بسته زيادي نشان داده مي شود.

اسلاید 13: نماد سر بز بر روی شمشیر

اسلاید 14: نکته جالب توجه اینکه پس از بررسی تمامی عکسهایی که از افسانه ” كانن“ در اینترنت وجود داشت حتی در یک مورد هم نماد سر بز بر روی شمشیر یافت نشد.

اسلاید 15: اثری از سر بز بر روی شمشیر نیست

اسلاید 16: اثری از سر بز بر روی شمشیر نیست

اسلاید 17: تصویری از آرنولد شوارتزینگر در نقش کانن که چند دهه پیش در فیلمی با همین موضوع ایفای نقش کرد . اثری از سر بز بر روی شمشیر نیست

اسلاید 18: اما راز نماد سر بز چیست ؟

اسلاید 19: نماد سر بز نماد سر بز در (كابالا) که عرفان یهود تحریف شده است به عنوان نماد سر شيطان است و يكي از علائم بسيار مهم صهيونيزم ها قلمداد مي گردد.

اسلاید 20: نماد سر بز تلاش بر اين است كه قهرمان فيلم كه به عنوان قهرمان يهود معرفي مي شود و انسان فداكاري است صهيونيست نشان داده شود.

اسلاید 21: بيش از چند دقيقه از فيلم نگذشته است كه به يكباره و بدون هيچگونه مقدمه اي فردي به فرماندهي لشكرش سوار بر اسب به قبيله يهود تاخته و آنها را مورد كشتار بسيار فجيعي قرار مي دهد.تصوير فرد متجاوز به قبیله قهرمان فیلم

اسلاید 22: نكته بسيار جالب توجه در اين تصوير شمشير فرمانده متجاوز است كه داراي دو دم بوده و نا خواسته همگان را به ياد ذوالفقار اميرالمومنين (ع) مي اندازد . همانطور كه مي دانيم در تاريخ بشر تنها از يك شمشير دو دم به تواتر ياد مي شود كه متعلق به مولاي متقيان است.نشان دادن شمشیری شبیه ذوالفقار در دست متجاوز

اسلاید 23:

اسلاید 24: بنا بر رورايات شيعي ذوالفقار حضرت علي (ع) هم اكنون در اختيار امام عصر(عج) مي باشد . در احاديث جعلي بسياري مطرح مي شود كه امام زمان در هنگام ظهور شروع به گردن زدن مي كند . حال آنكه بر مبناي بسياري از احاديث مستند پس از ظهور، حضرت به مدت چندين سال هيچگونه حركت نظامي انجام نخواهد داد.نشان دادن ذوالفقار در دست متجاوز

اسلاید 25: با توجه به زمينه اطلاعاتي مسلمانان، با ديدن تصاوير حاضر به صورت ناخود آگاه اين مطلب در ذهن القا مي شود كه قوم حاضر قوم يهود بوده و امام زمان با ذوالفقار به صورت بسيار فجيعي به كشتن و نابود كردن آنها خواهد پرداخت ، لذا يهود بايد چاره اي بينديشد.

اسلاید 26: فرد متجاوز سه دستيار اصلي دارد كه هر سه آنها بيشتر به حيوان شبيه هستند تا انسان و اشاره به قصاوت فرد متجاوز و يارانش كه به عنوان امام زمان مدل شده است دارد.دستياران فرد متجاوز

اسلاید 27: دستيار اول

اسلاید 28: دستيار دوم

اسلاید 29: دستيار سوم

اسلاید 30: زره دستياران فرد متجاوز به صورت زيركانه اي در زره دستياران فرد متجاوز از زنجيرهاي ريز بافته شده كه خاص زره هاي عربي است، استفاده شده است. حال آنكه از اين نوع زره براي هيچ كس ديگر در اين فيلم استفاده نشده است . با توجه به فيلمهاي محمد رسول الله و امام علي(ع) ، به صورت نا خودآگاه ذهن، اين افراد را با اعراب انطباق مي دهد.

اسلاید 31: زره دستياران فرد متجاوز

اسلاید 32: زره دستياران فرد متجاوز

اسلاید 33: پرچمهاي لشكر فرد متجاوز با توجه به فرم پرچمها كه از سر يك نيزه ایستاده پارچه هايي را به صورت مستطيل آويزان كرده اند، دقيقا فرم پرچم لشكر اسلام در فيلمهاي محمد رسول الله و امام علي (ع) در ذهن تداعي مي شود.

اسلاید 34:

اسلاید 35: پرچمهاي لشكر فرد متجاوز

اسلاید 36: ارابه فرد متجاوز كه محل زندگي او هم هست ارابه فرد متجاوز يك كشتي بسيار بزرگ است كه در آن زندگي مي كند و توسط افرادش بر روي خشكي كشيده و حمل مي گردد.

اسلاید 37:

اسلاید 38: در احادیث آمده :ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاهدر این فیلم نشان داده می شود که همین کشتی دروازه شهری که نماد ایران است را تخریب می کند .هدف جا انداختن این مطلب در ذهن است که اهل بیت کشتی نجات نبوده و عامل تخریب هستند.

اسلاید 39: كلمه الله در اتاق خواب فرد متجاوز در چندين سكانس فيلم نشان مي دهد كه در اتاق خواب فرد متجاوز كه درون كشتي است كوزه اي منقش به لفظ جلاله الله در كنار اتاق قرار دارد.

اسلاید 40:

اسلاید 41:

اسلاید 42: فرد متجاوز به قبيله يهود حمله كرده و پدرقهرمان فيلم را با ريختن فلز مذاب بر روي او مي كشد . حال آنكه پسر با كشيدن زنجيري سعي در جلوگيري از ريختن ظرف مذاب بر روي پدر دارد. كلمه زنجير را به خاطر بسپاريد. و سپس ارتش متجاوز روستاي يهوديان را آتش مي زنند.

اسلاید 43:

اسلاید 44:

اسلاید 45:

اسلاید 46: سوزاندن و آتش زدن يهوديان ، واقعه هولوكاست را در ذهن تداعي مي كند.

اسلاید 47: در كشاكش اين تجاوز پسر شمشير خود را از دست داده و با شمشيري كه به فرم شمشير مسيحيان در جنگهاي صليبي است به انتقام گرفتن مي پردازد . اين امر اشاره به اين دارد كه يهود از نيروي نظامي كشورهاي مسيحي جهت پيشبرد اهداف خود استفاده مي كنند .

اسلاید 48:

اسلاید 49: كانن در هنگام جواني كانن پس از بزرگ شدن به همراه گروه سربازاني كه براي خود تدارك ديده به عنوان هدف اول انتقام خود ، به يك مجتمع برده داري حمله مي كند و اولين هدف خود را آزاد كردن بردگان بيان مي كند.

اسلاید 50:

اسلاید 51: مجتمع برده داري در اين مجتمع برده داران را با لباس عربي و سوار بر اسب نشان ميدهد و مي خواهد به اين مساله اشاره كند كه اسلام آزادي نمي آورد ، بلكه بردگي مي آورد. اولين كار پس از شكست برده داران ، آزاد كردن برده هاي زن عريان و روابط نامشروع جنسي نشان داده مي شود .

اسلاید 52:

اسلاید 53: در جاي ديگر نشان داده مي شود كه فرد متجاوز با لشكرش به شهري حمله مي كند . بسيار جالب توجه اينكه فرم داخلي شهر دقيقا به مانند تخت جمشيد طراحي شده است و نماد ایران می باشد.

اسلاید 54: بسیار شبیه به ستونهای تخت جمشید

اسلاید 55:

اسلاید 56:

اسلاید 57: تخت جمشید

اسلاید 58: در شهر تنها یک عمارت وجود دارد که ستونهایش قرمز هستند . حال آنکه در تخت جمشید تنها یکی از کاخها قبل از انقلاب توسط محققین امریکایی بازسازی شده و ستونهای آن به رنگ قرمز در آمد.

اسلاید 59:

اسلاید 60:

اسلاید 61:

اسلاید 62:

اسلاید 63: به ستونهای عاجدار ناقص در تخت جمشید توجه کنید

اسلاید 64: سر مجسمه موجود در فیلم دقیقا مثل سر سربازان ایرانی درتخت جمشید است

اسلاید 65: سر مجسمه پرنده موجود در فیلم دقیقا مثل سر مجسمه هما در تخت جمشید که علامت ایران ایر است می باشد.

اسلاید 66: در این دو عکس قبل از اینکه شمایل شهر دور دست که مثل یک شهر اسلامی پر از گنبد و گلدسته مساجد است نمایان شود ، هیچ زیر نویسی وجود ندارد . به محض اینکه شهر نمایان می شود عبارت شهر دزدان زیرنویس می شود . هدفی که از این سکانس برداشت میشود که ای ایرانیان، یهود با شما مشکلی ندارد،تنها عامل جدایی اسلام است که عامل بدی و بدکارگی است. از آن دست بردارید و در جمع ما وارد شوید.

اسلاید 67: معماری ایرانی اسلامی درون شهر

اسلاید 68: استفاده از قلیان در شهر

اسلاید 69: نماي بيروني شهر معماري كاملا ايراني اسلامي داشته و شهر نماد ايران است

اسلاید 70: دروازه ورودي شهر دقيقا مثل دروازه ملل در تخت جمشيد است كه فرد متجاوز با كشتي خود آن را ويران مي كند . غير مستقيم به اين حديث اشاره مي شود كه ان الحسين مصباح الهدي و سفينه النجاه و اشاره مي كند كه چنين نيست و كشتي نجاتي در كار نيست و آن كشتي فقط تجاوز و ويراني به بار مي آورد.

اسلاید 71:

اسلاید 72: فرم دروازه های موجود در تخت جمشید

اسلاید 73: دختري كه فرد متجاوز دنبال مي كند ، از شهر مي گريزد . در صحنه هايي به لباسهاي كار اصفهان و در صحنه هايي سوار بر ارابه هاي ايران باستان نشان داده مي شود كه در نهايت اين دختر به عنوان نماد ميراث ايران معرفي شده و توسط منجي يهود نجات داده شده و با او ازدواج مي كند.

اسلاید 74:

اسلاید 75:

اسلاید 76:

اسلاید 77: در صحنه اي اسيران فرد متجاوز را نشان مي دهد كه فردي با ظاهر دراويش ايران در بين اسرا نشان داده مي شود كه نماد ايران است كه به بند كشيده شده است.

اسلاید 78:

اسلاید 79: در بخشي از فيلم كانن به عنوان منجي يهود و فرد متجاوز به عنوان امام زمان با هم به جنگ مي پردازند . دختر فرد متجاوز مشتي شن از زمين برداشته و به سمت كانن مي پاشد كه در ذهن به صورت ناخود آگاه با جريان جنگ بدر كه پيامبر به دستور خدا مشتي شن به سمت سپاه دشمن پاشيد انطباق پيدا مي كند.

اسلاید 80:

اسلاید 81:

اسلاید 82: در اين هنگام افرادي موميايي شكل از زمين در مي آيند و به جنگ با كانن مي پردازند كه كانن همه آنها را شكست مي دهد . اين افراد نماد ياران امام زمان هستند كه در پاي ظهور حضرت زنده شده و به جنگ در ركاب حضرت خواهند پرداخت.

اسلاید 83:

اسلاید 84:

اسلاید 85: دختر فرد متجاوز خنجری را با ماده سیاهی آغشته کرده و منجی یهود را با آن مسموم می سازد . این ماده سیاه در بشکه هایی انبار شده و آتش می گیرد. ماده سیاه کنایه از نفت است و این منظور را می رساند که ثروت ملی ایران در اختیار امام زمانی قرار خواهد گرفت که بر مبنای فیلم انسانی بسیار بی رحم و خونخوار است.

اسلاید 86:

اسلاید 87:

اسلاید 88: کد گذاری ذهن ایرانیان توسط فیلمهای پیشین چند سال پیش هالیوود فیلمی را روانه بازار کرد به نام شاهزاده پارس (Prince of Persia) که تمام فیلم در راستای نشان دادن عظمت و بزرگی ایران بود . ساخت چنین فیلمی آن هم توسط هالیوود تعجب همگان را بر انگیخت . سپس سه نسخه بازی با عنوان همین فیلم روانه بازار شد که نسخه اول در سال 1386 وارد ایران گردید . در چند اسلاید بعد به بررسی این فیلم و بازی های مربوطه پرداخته و ارتباط آنها را با فیلم Conan روشن خواهیم ساخت.

اسلاید 89: صحنه هایی از فیلم شاهزاده پارسشخصی دلاور به عنوان شاهزاده پارسی معرفی شده و شمایلی خاص برای او در نظر گرفته می شود .در این فیلم در سکانسهای متعدد او را با بالا تنه ورزیده و عریان می بینیم.او موهای مشکی بلند دارد و موهایش را از فرق باز می کند در فیلم حرکات آکرباتیک و رزمی زیادی از او مشاهده می شود.

اسلاید 90: عکسی از شاهزاده پارسی در فیلم

اسلاید 91: شمایل شاهزاده پارسی در نسخه 1 بازیهمانطور که مشاهده می شود شمایل قهرمان بازی منطبق بر قهرمان فیلم است

اسلاید 92: شمایل شاهزاده پارسی در نسخه 3 بازیظاهر قهرمان به کلی با نسخه 1 تفاوت پیدا کرد

اسلاید 93: در بازی های کامپیوتری که در چند نسخه ارائه می شوند، اصل بر این است که ظاهر قهرمان در تمام نسخه ها تغییر چندانی نداشته باشد. به این دلیل که فردی که نسخه 1 بازی را استفاده کرده با قهرمان آن ارتباط برقرار کرده و با آن همزاد پنداری دارد، لذا نسخه بعدی بازی باید به گونه ای طراحی شود که این ارتباط ادامه یافته و بازی مشتری های قبلی خود را از دست ندهد. در نسخه 3 این بازی همه چیز طور دیگری رقم می خورد. اما چرا ؟

اسلاید 94: برای بررسی دلیل این امر پله پله جلو می رویم:فیلم شاهزاده پارس چند سال پیش ساخته شده و بر عظمت ایران و ایرانی تاکید می کند.محوریت فیلم همان شاهزاده پارس است که از نظر ذهنی به عنوان شخصیتی بزرگ در ذهن جای می گیرد.به سرعت نسخه اول بازی وارد ایران می شود . ارتباط جوانان با قهرمان بیشتر می شود .در نسخه دوم هم همین امر ادامه دارد.

اسلاید 95: در نسخه سوم فردی با ظاهر متفاوت به عنوان قهرمان ارائه می شود.جوان ایرانی که فیلم را دیده و بازی ها را هم بازی کرده با این شکل جدید هم ارتباط برقرار کرده و به عنوان پادشاه او را در ذهن خود می پروراند.سپس فیلم کانن به بازار می آید که ظاهر قهرمان این فیلم بسیار به ظاهر قهرمان نسخه سوم بازی نزدیک است.ضمیر نا خودآگاه جوان ایرانی با قهرمان این فیلم ارتباط برقرار کرده و او را با کاراکتر شاهزاده پارس انطباق داده و به عنوان پادشاه خود به او نگاه می کند.

اسلاید 96:

اسلاید 97: فضای فیلم کانن بسیار شبیه به فضای فیلم و بازی شاهزاده پارسی است

اسلاید 98: فضای فیلمفضای بازی

اسلاید 99: در چندین سکانس از یک صحنه نبرد در فیلم کانن داربستهای چوبی بسیاری ملاحظه می شود که دقیقا مطابق با بسیاری از صحنه های بازی شاهزاده پارسی است.

اسلاید 100: حرکات آکروباتیک کانن در این صحنه ها دقیقا مطابق با حرکات شاهزاده پارسی است.

اسلاید 101: نتیجه اینکه تمامی این عوامل دست به دست هم می دهند تا ذهن شما به صورت کاملا غیر ارادی منجی یهود را با شاهزاده پارسی انطباق داده و آنها را یکی بداند.

اسلاید 102: انتهای فیلم تمام درگیری آخر فیلم در قلعه ای به نام Khor Kalba واقع می شود . این عبارت نام محلی است دیدنی در عمان ، کنایه از اینکه نبرد نهایی اسلام و یهود در خاور میانه روی خواهد داد.

اسلاید 103: هدف دیگر به کارگیری نام این مکان یهود در طول تاریخ به تحریف شهره بوده ، همانطور که تحریفات اساسی و وحشتناکی را در تورات وارد نمودند. در قرآن راجع به این قوم آمده : و یحرفون الکلمه – اینان تحریف کنندگان کلمات هستند . برای روشن شدن مطلب چند مثال ارائه می نماییم.

اسلاید 104: Holly Wood هالیوود نام بنیاد سینمایی امریکا بوده که به گفته غربی ها به معنی چوب درخت راش است. این بنیاد سینمایی وسیله پخش برنامه های یهود در دنیا و جادو کردن و مسخ ذهن جهانیان از طریق رسانه است.

اسلاید 105: اگر یکی از حروف L این لغت را بر داریم معنی کل عبارت به معنی چوب مقدس می شود که در بین یهود منظور از چوب مقدس عصای حضرت موسی (ع) است که ابزاری جهت انجام معجزات جادو مانند بوده است.Holly Wood

اسلاید 106: Mandeville این نام یکی از عروسکهای بازی های المپیک 2012 لندن است . جالب اینکه این عروسک یک چشم دارد و طبق روایات ما دجال آخر الزمان که در مقابل حضرت مهدی (عج) قد علم می کند تک چشم است.

اسلاید 107: اگر از این لغت یک حرف L کم کنیم معنی آن به عبارت مرد شیطانی تغییر پیدا می کند

اسلاید 108: در عبارت kalba اگر یک حرف L از لغت kalba کم کنیم تلفظ آن کعبه خواهد بود . با توجه به اینکه هدف این فیلم ایرانی ها هستند ، در ذهن ایرانی لغت کعبه به صورت نا خود آگاه با مکانی که در آن خونریزی و کارهای فجیع صورت می گیرد انطباق می یابد.

اسلاید 109: در این مکان فرد متجاوز به عنوان امام زمان و کانن به عنوان منجی یهود بر سر جان دختر که نماد میراث ایران است با هم به نبرد می پردازند.

اسلاید 110: در این لحظه کانن شمشیر پدر خود را به دست می آور و شمشیر صلیب شکل را دور می اندازد . کنایه از اینکه تا کنون از قدرت نظامی کشورهای مسیحی به ویژه آمریکا در جهت اهداف خود استفاده کردیم حال وقت قدرت نمایی شمشیر شیطان با سر بز شکل است.

اسلاید 111:

اسلاید 112: در نهایت فرد متجاوز به عنوان امام زمان از یک پل چوبی که چهار گوشه آن چهار آبلیسک (نماد شیطان – همان منار رمی جمرات ) قرار دارد به پایین پرتاب شده و نا بود می گردد. کنایه از اینکه امام زمان در نبرد با منجی یهود که تحت حمایت شیطان است شکست می خورد.

اسلاید 113:

اسلاید 114:

اسلاید 115: در انتهای فیلم منجی یهود فرد متجاوز را شکست داده و دختر ایرانی را با زنجیر از بین دو آبلیسک که نماد شیطان است و تحت نظارت سر بز از پرتگاهی بالا کشیده و نجات می دهد . کنایه از اینکه یهود می خواهد ایران را از دست اسلام خلاص کرده و تحت لوای شیطان با ایران زندگی مسالمت آمیزی داشته باشد. دختر را با زنجیر بالا می کشد . در اول فیلم کانن سعی در نجات پدر خود با کشیدن زنجیر داشت ، کنایه از اینکه ما شما را مثل پدر خودمان دوست داریم.

اسلاید 116:

اسلاید 117:

اسلاید 118:

اسلاید 119:

اسلاید 120: در انتها منجی یهود دختر را به سرزمین خود بازگردانده و می رود یعنی هیچ چشم داشتی هم به ایران ندارد. جالب اینکه در سرزمین دختر که همان ایران است مقبره حافظ خود نمایی می کند.

اسلاید 121:

اسلاید 122:

اسلاید 123: منجی یهود به سرزمین خود که همان ارض موعود یهود (کنعان) است باز گشته و حکومتی را تحت نظارت سر بز شمشیرش که همان سر شیطان است بر پا می کند . تصویر آخر فیلم هم نمای بسته ای از نقش سر بز بر روی شمشیر منجی یهود که همان سر شیطان است می باشد .

اسلاید 124:

اسلاید 125: نتیجه گیری شما گاهی در خیابان مشغول راه رفتن هستید . ناگهان احساس می کنید که یکی از دوستان خود را دیده اید. بر می گردید و به دنبال او می گردید. اما هر چه تلاش می کنید او را پیدا نمی کنید . واقعیت این است که شما به صورت همزمان یک نفر را دیده اید که عینکش مثل عینک دوست شماست و شخص دیگری که مدل ریش او مثل دوست شما بوده و شخص دیگری که مثل دوست شما لباس پوشیده است . ذهن شما این اجزا را به صورت نا خود آگاه با هم تلفیق کرده و به دوست شما انطباق می دهد ، حال آنکه اصلا دوست شما در آن مکان نبوده است .

اسلاید 126: این یک بحث روانشناسی بسیار پیچیده است که بسیار از طرف یهود در فیلمهای هالیوودی مورد استفاده قرار می گیرد . شما زمانی که این فیلم را می بیند هیچ یک از مواردی را که مطرح کردیم تشخیص نمی دهید و هنر فیلمساز هم همین است . اما ذهن شما با توجه به پیشینه اطلاعاتی که از ایران، اسلام و امام زمان دارد ، به صورت ناخودآگاه گزاره های مطرح شده را کنار هم قرار داده و در انتهای فیلم ذهن شما این برداشت را می کند که امام زمان انسانی خونریز و دشمن ایران است و برای نابودی ایران خواهد آمد اما یهود او را شکست داده و ایران را نجات میدهد . حال آنکه خود شما از انطباقی که ذهنتان صورت داده اطلاعی ندارید اما در آینده به صورت ناخودآگاه به امام زمان بد بین خواهید شد.

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید