علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

تاثیر هوش مصنوعی بر صنعت بانکداری

riak-kv-database

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تاثیر هوش مصنوعی بر صنعت بانکداری”

تاثیر هوش مصنوعی بر صنعت بانکداری

اسلاید 1: نکاتی درباره پایگاه داده Riak kvگردآوری: A.Torshizi

اسلاید 2: داده های شما همیشه برای برنامه های کاربردی و کاربران در دسترس استشرکت ها برای تقویت عملیات روزانه خود به داده ها متکی هستند. ضروری است که این داده ها همیشه در دسترس باشد حتی چند دقیقه از کار افتادن برنامه می تواند به معنای فروش از دست رفته، یک تجربه کاربری ضعیف، و یک نام تجاری خدشه دار شده باشد. به این قضیه می توان میلیون ها درآمد از دست رفته را نیز اضافه کرد. اکثر پایگاه های داده در مقیاس کوچک به خوبی کار می کنند، اما چگونه می‌توانید با افزایش داده‌هایتان، به‌طور پیش‌بینی‌شده و خطی ، مقیاس بندی را به طور متناسب انجام دهید؟ شما به یک پایگاه داده متفاوت نیاز دارید. Basho Riak® KV Enterprise .یک پایگاه داده NoSQL توزیع شده است. که برای رفع نیازهای برنامه شما طراحی شده است. Riak KV. در دسترس بودن بالا و عظیم را فراهم می کند.مقیاس پذیری Riak KV را می توان با هزینه های کمتری نسبت به پایگاه داده های رابطه ای سنتی عملیاتی کرد.مقیاس بندی آن آسان است.برای کاهش پیچیدگی یکپارچه سازی و استقرار سایر فناوری های کلان داده، Riak KV با Apache Spark ، Redis Caching، Apache Solr و Apache Mesos ادغام می شود.

اسلاید 3: سازمان هواشناسی به معماری انعطاف پذیر و قابل اعتماد نیاز دارد.این معماری به ما این امکان را می دهد تا از طریق داده های برتر، دقت بالاتری ارائه دهیم. Basho شریک ارزشمندی در تحول ما بوده است و Riak KV ثابت کرده که یک جزء حیاتی به عنوان پایگاه داده توزیع شده NoSQL است که پلتفرم جدید ما را تامین می کند. برایسون کوهلر، مقام ارشد اطلاعات سازمان هواشناسی

اسلاید 4: مزایای Riak kv دسترسی پذیری عمومی یک پایگاه داده توزیع شده با کپی های چند خوشه ای و محلی پیشرفته ،به این معنی است که داده های شما همیشه در دسترس هستند.مقیاس پذیری عظیم توزیع خودکار داده ها در خوشه و سهولت اضافه کردن گره ها به معنای افزایش عملکرد نزدیک به خطی با رشد داده های شما هستند.سادگی عملیاتی اضافه کردن گره به خوشه ،راحت و اجرای آن آسان است. را. عملیات در عین سادگی، قدرتمند هستند. مطمئن شوید که تیم عملیات شما بهتر می خوابد.تحمل خطا یک معماری چند گره ای بدون سرور اصلی، عدم از دست دادن اطلاعات را در صورت وقوع مشکلات شبکه یا سخت افزار ،تضمین میکند.

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید