کسب و کارعلوم مهندسیمنابع انسانی و مشاغلمدیریت و رهبریمهندسی صنایع و مواد

نگرش سیستمی _ استراتژیک آموزش منابع انسانی در سازمان ها

صفحه 1:
بنام خدا

صفحه 2:
تكرش التساز 1 قير باك 01 انس امال 1 0 ۲ اب الأموزرش در سازمانها

صفحه 3:
‎pati ۰‏ نق شآموزش در سازمانها ‎٠‏ مدل سیستمی- استراتزيك آموزش ‏۰ آموزش منابع انسانی در نگاه آینده

صفحه 4:
هزینه بین 50-00 میلیارد دلاره سرانه آموزش 30 ساعت بیشترین آموزش" صنعت حمل و فقل " ارتباطات و خدمات شهری استفاده از اینترنت حدود 50 درصد برای آموزش

صفحه 5:
مقایسه بین پیشروان سرمایه گذاری د رآموزش و دیگر بنگاههای اقتصادی پیشروان سرمایه گذاری دیگر بنگاههای در آموزش اقتصادی ۰ درصد کارکنان آموزش دیده فرصد۸+ درصده۷ ‎٠‏ سرانه ساعت آموزش ‎Neel‏ ساعتا۲ ‎٠‏ درصد از حقوق و مزايا فوصد م 3 * سرانه آموزش ه رکارمند شلار ۱:۶ دلار 7۷۷ ‎٠‏ درصد كاربرد تکنولوژی در یادگیری دوصدها خوصدة

صفحه 6:
هزینه آموزش ( کشورهای صنحتی جهان) اروپا 3 درصد حقوق و مزایا ی کا رکنان آمریکا 2 درصد حقوق و مزابای کا رکنان ‎ol‏ 4092/1 حقوق و مزابای کارکنان

صفحه 7:
عدم ارائه دانش و رش ‎esa‏ 2 ارزش افزوده بر دانش

صفحه 8:
تغییرنقش آموزش در سازمانها تمرکز بر یاددهی دانش و مهارتهای شغلی تمر کز بر نیازهای سازمانی کاربرد آموزش برای تولید و تسهیم دانش

صفحه 9:
نگرش سیستمی - استراتژيك به آموزش نگرش سيستمي ‎Systems View‏ تعامل بین عناصر و فعالیت های آموزشی تعامل بین نظام آموزش با دیگر نظامهای منابع انسانی جهت گیری استراتژيك ‎Strategic Direction‏ آموزش در راستای تحقق ماموریت و اهداف سازمانی

صفحه 10:
“ تمرکز آموزش بر انتصاب يا تغيير تال شفل سازماني * عدم توجه مدیران عالی به آموزش | . ; اش اد " تعامل بین برنامه ریزی آموزشی با برنامه ۰ آموزش مدیریت در سطوح پائین ۰ |ریزی- عملیاتی ‎٠‏ برقراری ارتباط بين نظام آموزش و دیگر ‏نظامهای منابع انسانی ‏ارزشیابی جامع و مستمر و ارائه بازخورد ‎٠‏ عدم پیوند بین آموزش و اهداف سازمانی ‏عدم بيوند بين آموزش و ديكر نظام هاي مدیریتی

صفحه 11:
۳ 2 نظام جذب و استخدام ‎TP PP‏ آمورشي در سارمان ‎ree eee ‎=o ‎nie a ‏دپ‎ ‎0۳1 ‎1 ‎1 ‏ارائه آموزشي هه مق ‎ ‎ ‏رويكرد آمورشي | تمركز امورشي | نوع سازماتدهي أجه- ‎a ‎a ‎‘ ‎Sg ‏ارزشيابى اموزشى ‎ ‎ ‎ ‎| ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 12:
مولفه های اساسی مدل الف: سیاست گذاری وتدوین استراتژ یآموزشي ‎Policy Making‏ ب: برنامه ریزی و اجرا ‎Planning & Implementation‏ ج: ارزشیاب یآموزشی ‎Evaluation‏

صفحه 13:
ماموریت و اهداف

صفحه 14:
استراتیهای آموزشی * رویکرد آموزشی شغل - محور سازمان- محور "" دانشگر- محور * تمرکز آموزش نوع و ماهیت آموزشها تمرکز بر نوع فراگیران ( مدیران" کارشناسان و...) * نوع سازماندهی دانشکده ای ‎Faculty‏ ‏مشتری- محور ‎Customer‏ ‏ماتریسی ‎Matrix‏ ‏دانشگاه اختصاصی بنگاه ‎Corporate university‏ مجازی . " ‎Virtual‏

صفحه 15:
مدلهای سازماندهی آموزش ۸-مدل دانشکده ای ‎Faculty model‏ آموزش فروش| آموزش مدیریت || آموزش ایمنی ‏ آموزش کیفیت مدير آموزش

صفحه 16:
1۶-مدل مشتری(بر مبنای مشتر ‎Customer mod@b‏ کارکرد های سازمانی

صفحه 17:
Matrix model ‏»مد لماتریسی‎ کار کرد های سازمانی

صفحه 18:
1۲-مدل دانشگاه اختصاصی بنگاهها ‘orporate university model :[-مدل مجازی ‎Virtual model‏

صفحه 19:
برنامه ریزی و اجرا مدل سیستمی طراحی آموزشی — 0 ۳ الرنشيابى برنافة اجمراى ببرنامه (ارائه آموزش ( ca

صفحه 20:
کنر مرچ

صفحه 21:
دو یادگیری کسب دانش" مهارت" نگرش سه رفتار بهبود عملکرد در شغل چهار ‎at‏ بهبود عملکرد سازمانی

صفحه 22:
طرح ارزشیابی «پجسو) مسهرلس6) " ارزیابی بعد از آموزش ‏ ]0165 ارزیابی قبل و بعد از آموزش/۲۲65 ۳۳۵۲۵5۲/05 * ارزیابی قبل و بعد از آموزش با گروه مقایسه ۰ ‎Pretest/Posttest With‏ ‎Comparison Group‏ Time Series, ib) ‏سریهای‎ ۰

صفحه 23:
بازكشت مسرماي هكذارى د رآموزش بررسی مینران هنرینه های آموزش در مقایسه بافواید وبهرء های آن ‎Cost-Benefit Analysis‏ :فراين دكار ‎=f‏ جم عآورى داده ها ۲ آزمون قبل و بعد ا زآموزش ۳- تجزیه وتحلیل چند متغیس‌ی ‎=t‏ محاسبه 1601

صفحه 24:
آموزش منابع انسانی در نگاه آینده ربرد فن آورى نوين ‎Jew technology‏ rtual work arrangement , ‏رن 1 لهای کاری‎ 1tellectual capital 9۹ ‏ره و کاربری سرمایه فکری‎ اد سازمانهای مجازی | ‎‘tual training organization,‏ رکز بر نیازهای کسب و کار ‎usiness strategy‏ سعه مشارکت وخرید خدمت ‎Jutsourcing‏

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان