صفحه 1:
a

صفحه 2:
نكرش فضا كرا 0 ‏ا‎ S PES erty Dats pene eC ‏ااا‎ ta By 9 واه فضا در میان معماران و دانشجویان معماری ‎SSR oLy‏ ا ل اك ۱

صفحه 3:
فضای معماری 7 سابقه حضور فضاى معمارى در حالت كلى آن به زمان ۱[ جهانى اول در ارويا مى رسد كه از آن معمولا براى توصيف كمى ‎Ne ene‏ ا اا ا 0 ... چیم و

صفحه 4:
1 1[ ‎pen pare‏ اي 0 .نامیده می شد كوارون ‎ere‏ حجم من :زات ججم » لبه ها و تركيب ديكر احجام تعريف مى ‎om‏ عناضز هستند که آنرا به‌یک شی معمارق ‎ps nee bere‏

صفحه 5:

صفحه 6:
بها نظز كواروتق اكر انشان:در داخل قصايق به 0 ‎mnt eins]‏ 00 ‎er RCO CEU EES tree RCo nC)‏ ‎ol Reser e-C RC Shier nee]‏ 000 است. انسان وعامل زمان باعث پدید آوردن تجربیات گوناگون و حس های متفاوت در یک فضا مى شوند. فضا و تعريف آن به مجموعه ا ‎Opa‏ ‎pat reT One kort‏ 0101000000 .بستگی می یابد

صفحه 7:
انسنان واغافل زمان باغك بيدية ‎iee nse ered‏ 0 8 ل 9 ك0 انسان

صفحه 8:
: در نتیجه فضاى معمارى مشخصه هاى بصرى خاص خود را دارد ‎sylore shad‏ لل ‎ays Yl‏ ۱[ فضاى معمارى حس هاى كوناكونى را در زمانهاى مختلف يل لخاطب عود انتقال ۹

صفحه 9:
مرزشناسى فضاى معمارى | 941 9 (PR ‏ب‎ erm Pap miRAM Bese snes ‏ا م‎ بین آنها چیست؟ ل 0 وی ‎Pare ere‏ NIT ERNE SIN Pe شد وبین آنها مر کشید. مزر بین عناصری که 1 ۳ ۱ و

صفحه 10:
1 re et 1 rear re era ae Peper FO A Pre ‏ا‎ i. perry | cbs ‏ی‎ Las aie me ‏رو‎ ae) ‎Cem‏ بان تور وه ‎shia ۲‏ 0

صفحه 11:

صفحه 12:
فضای داخلی و حرکت در آن معیار ‎ar ee Pee‏ | ری معما است 0 ‏ا‎ oN oo 1 ا 0 0 فضا حرکت انسان

صفحه 13:

صفحه 14:
/ | 7 4 4

صفحه 15:
ا يي ما هه ‎Dk eee ee‏ ‎ke‏ اه لك مامت نصا هت تا مت هه هط وس تست ای ای تا يي ما ات وا وا مان اه روج تما مامت اس تا مت تا 00 يي ل ل سا تا ‎De a at eae‏

صفحه 16:
ا يي ما هه ‎Dk eee ee‏ تا ‎ee‏ ‎te a ao eR ed‏ هه ‎Ee‏ یت ای ای تا ‎Bee a ee‏ وا وا مان اه روج تما مامتا سم سس تا ‎ae‏ ۱ ما ما سا تا ‎a a‏ ی ۱

صفحه 17:

صفحه 18:
0 mp Rene geo rrey Tol eee CEC aD ROE Pee tra irene me leu mein ‏نتزانجام وازد ایتالیا ند‎ : این سبك عبارت است از | توازن فشارهاي ساختمان در نقاط ‎ttt pea tal‏ 00 طاق و تویزه اشکال نوك تیز

صفحه 19:
t and transepts: lith-century Norman (Romanesque) pt and transepts: 11th-century Norman (Ramanesque) In 1079, shop Walkelin begins building a new cathedral, a powerful ymbel of Norman auth crypt and teansepts give the best idea of how Wallelin’s cathedral looked inside, All other parts ofthe building have since been rebuilt or remodelled abo chite «Low massive pillars with square block capital ۰ Heavy round arche cin vaulting without ribs ‘ Unpainted stonework with litle di

صفحه 20:
Ratrochoir: 13th-century Early othic 1) congregate close t a superk ص che early 1 hop Godfrey de Lue retrochoir at the east end where pilgrims can the shrine of th working St Sv illustration of all the features of the new gothic Key architectural featu + Pillars with bell-shaped cay nted arche ‘bbed four sectioned vault + Tee

صفحه 21:

صفحه 22:
xy in a magnific rchitectural remodelling. The work is hegun by B ntinued by Bishop William of Wykeham, whose architect clads the st Perpendicular sty keham’s success ardinal Beaufort, ۳

صفحه 23:
: معمارى كوتيك كسردد نوعىت داوم فضايىيينخايج و دلخلرا عملوسازد » ء بلندا دادن و فرم بخشی به آن بدون اینکه در تداوم آن خللی ایجاد ۱ بر زان تنعل ی نژ perce rd Ee cme Re aA | 4

صفحه 24:

صفحه 25:

صفحه 26:
gs yl سای ‎uc op cw cS Hp‏ سود لض » كونك ان ‎SL a‏ كه هار ال ‎Ci qu Ut glen ga‏ > بها اباو قوط مودي در آنا كاسنا 1S fae ans yp co IS CL ald cn cbc ped و )تولك بسينه جره بيانا فقومو عظيت وخلافت اسار ‎amg i mac‏ در تخوس ها ‎poe‏ فتلا 1 7 تصوت هاق ییاز وا حبلنم. مرن قاسه آن‌ه۱ بت کبک" تايل تمسر ناى مر به سكين ». امراش نصح إرفومز سای تونت دحا ولاو قدم عرص مول ها تا كه أن حير راعص بان ‎gaa a‏ وبا تزا هی ات وم ‎[sony aa ey ac i‏ فون وسش لام کیت ‎ab wil cul‏

صفحه 27:
1 ne re) DOr ‏ل‎ eee ‏جالب. سبک باسيليكاي ساده ابتدا به شکل‎ ‏كليساي جامع رومانسك, و سپس به اسلوب‎ 9 ‏با‎ ‎Pa SOR ee ON Flea Te aR ‏[ضورت يك ضلیب لاتيني درآورند ).و مساخت:‎ Se ee ‏ل ا‎ slulS ylaislu 52 oplgad aS sl aS ‏مسيحي مزاعات مي شد آن بودكه بايد رو به‎ ‏.مشرق ( اورشلیم ) باشد‎

صفحه 28:
Jo oly13258 lag cau igztanerthia gpl 0 ys) as mec eT eme a erie) ‏روحانيان و أرمان هاي هنرمندان يديد آمد.‎ ال ‎red eee CS rs‏ لت Pelewrerr een eripe a rues] eerye Heel y Pee nn Th Re Mere Bee ‏هاي نتراشيده بود. فشاري كه در تمام نقاط بنا‎ ‏بها ستعت زانيق مى أمد فضاق وسرة را اتحدود‎

صفحه 29:
0 ‎rns pe eene ca ha prec)‏ ۱[ سرزمين هاي شمالي ارويا تحمل كردني باشد. اختراع طاق وجقيزه أن سكيتي :سقف ‎Pet‏ ل 00 ۱ و لك ‎Pn Pe a‏ و ل ا ‎ee‏ ۱ ‎ees Sree sree Sct)‏ ا ا ا 9 ‎Se RCE ere Ree sn ‏اا ا‎ ‏تر شدند, بازار هنر شيشه بندي منقوش ‎ ‎ ‎

صفحه 30:
ا ا 0 تيز خالت عمووي نظ ساحتمان را بركسته تر ا اا 0 بناهاي برافراشته و آن زيبايي طرب افزاي اسلوب گوتيك را به وجود آوردند. تمام اين عوامل دست به دست هم داده, كليساي جامع كوتيك را عالي ترين كاميابي و مظهر روح بشر

صفحه 31:
5 0 با تشكر از توجهتان

51,000 تومان