تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۴ اسلاید این فصل جنبه های اساسی حمل و نقل وسایل نقلیه ،جاده ای را در نظر گرفته است که چگونه می توان این هزینه ها را خُرد کرد و از اطلاعات آن استفاده کرد. این فصل تاکید به دانستن جزئیات مورد نیاز بر عملکرد خودرو و ناوگان و اهمیت به دست آوردن این اطلاعات که در زمان مناسب قرار داده شده پرداخته است. در این قسمت دو استفاده اصلی از سیستم های هزینه گذاری یک به عنوان نظارت و کنترل عملیات و دو فرمول بندی بودجه شناخته شده. هزینه های اصلی به عنوان هزینه های ایستاده(ثابت)، هزینه های در حال اجرا (متغییر)و هزینه های سرباره طبقه بندی شده اند ودر این فصل مثال هایی نشان داده اند که چگونه این هزینه ها صورت می گیرد.

mr

صفحه 1:
حمل و نقل جاده ای عنوان , ا ‎Cee Le‏ نكارش ‎Mr.mbk‏ ‏پاییز ۱۳۹۷

صفحه 2:
عناوين اصلى کلیات هزينه هاى متغيير شریت سرحت هزينه روانكارى و روغن كارى هزینه ‎2b‏ ۳ های رانندگان ۱ هزینه های سرباره eee ‏مقايسه هزينه ها‎

صفحه 3:
ن فصل جنبه های اساسی حمل و نقل وسایل نقلیه .جاده ای را در گرفته است که چگونه می توان این هزینه ها را خرد کرد و از اطلاعا استفاده کرد. این فصل تاکید به دانستن جزئیات مورد نیاز بر عملکرد خودرو و ناوگان و اهميت به دست آوردن این اطلاعات که در زمان مناسب قرار داده شده پرداخته است. در این قسمت دو استفاده اصلی از سیستم های هزینه گذاری یک به عنوان نظارت و کنترل عملیات و دو فرمول بندی بودجه شناخته شده. هزینه های اصلی به عنوان هزینه های ایستاده(ثابت). هزینه های در حال اجرا ( بر)و هزینه های سرباره طبقه بندی شده اند ودر این فصل متال هایی نشان داده اند که چگونه این هزینه ها صورت می هزینه های حمل ونقل در کل به سه دسته تقسیم می شود: ۱ هزینه های ثابت ۲. هزینه های جاری یا متغیر ol aw dete ۳

صفحه 4:
هزینه های متغیر با سطح فعالیت یا خروجی رابطه مستقیم دارد. زمانی که خروجی و فعالیتی صورت نگیرد هزینه ای وجود ندارد و زمانی که فعالیت به حداکثر برسد هزینه ها هم حداکثر خواهد شد. کاملاواضح است!!!!! “هزينه سوخت " هزینه روانکاری و روغن کاری “هزينه اناير "هزینه اضافه کاری, رفاه و سایر هزینه های رانندگان ""هزینه تعمیرات و نگه داری

صفحه 5:
* هزینه سوخت معمولا از دیگر هزینه های متغیبر بیشتر است,و از لحاظ هزینه ای بزر,کترین بخش هزینه ها در بخش حمل و نقل می باشد 1 Tce ee oes ee ee eT ‏کمبود سوخت‎ * 299 F oq 9 ‏فشار بیش از حد روی تایرها‎ ee eS ae ‏رانندگی بد‎ * سرقت ( سس کل سس مت رس رتست لدب ری موسر لا جمله پنی برای هر مایل و با پتی به ازای هر کیلیومتر اندازه گیری مي شود ار متوسط مايل طى شده توسط خودروها به ازاى هر ۱ هزينه سوخت به ازاى هر مايل برحسب بنى - 410.7 كه برابر است با 27.0 بنى به ازاى هر ليتر

صفحه 6:
TS MSIE eo) > هزينه روانكاريو روغن كارى معمولا از ديكر هزينه هاى متغيير ‎eee‏ لي ا ل ب ا يك حمل و نقل می باشد. PIs Seve ‏برس‎ Ag CB) SID) ica 253) =A a

صفحه 7:
رب سر سس مر " ازبين رفتن يوشش تايرهاى مستقيما به مسافتى كه توسط وسايل نقليه طى می شود بستگی دارد و برحسب پنی به ازای هر مایل محاسبه می شود و شش تاير هزینه تایرها ‏ ۲۰۰ پورو برای هرکدام 4 ا ‎TOD Raa‏ ار هزینه نیمایی ۶ ۱۰۸۰۰۶۱۰۰۷۶ بورو 3 ل ۱90 a | a meee reel ۱۰۰ ‏یورو:‎ ۰ ‏مایل‎ ۰

صفحه 8:
هزينه هاى تعميرات و نكه دارى هزينه تعميرات و نكه دار بعد از سوخت دومين متغيير است كه باعث مى شود و به مسافت طى شده توسط وسيله نقليه مر تبط است سه عامل مهم كه باعث ابن هزينه هاي مباشد به شرح زير * هزينه هاى مكانيك؛ كمك مكانيك و سرير * قطعات ید کی Sipe ale ad

صفحه 9:
7 ا ل ا ا ا ل ل کارآمد از 1( 9 اداری شر كت تقسيم شود 2 سا

صفحه 10:
با جمع بندی قسمت های قبل می توان به مدلی واحد جهت تخمین کل هزینه های حوزه حمل و نقل دست پیدا مثال 000 versace ا 1

صفحه 11:
standing & running) (costs Standing cost Annual standing cost = £9,000 Therefore, £9,000 = £34.62 per day 260 days £9,000 = 11.25 pence per mile 80,000 miles So the standing cost can be expressed on a daily basis or on an average mileage basis. Running cost Pence per mile Fuel Oil and lubricants Tyres Repairs and maintenance Total

صفحه 12:
هزینه کل عملیات حمل و نقل(6055 6۲۳۵۵0 0۷) Apportioned vehicle overhead = £1,200 Therefore, £1,200 ۱ = £4.62 per day 260 days £1,200 ———— = 1.5 pence per mile 80,000 miles

صفحه 13:

صفحه 14:
از تزجه شما كلك ل ضاير

39,000 تومان