کسب و کار سرمایه‌گذاری و بورس

همه چی در مورد اتریوم

ethereum-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 19 اسلاید اتریوم روشی را برای استفاده از قدرت شبکه اینترنت ارائه می دهد بدون اینکه نیازی به اطلاعات شخصی خود در برنامه هایی مانند Facebook ،Google یا دیگر برنامه ها داشته باشید. برنامه هایی مانند Facebook و Google اطلاعات میلیون ها کاربر خود را در سرورها جمع آوری و ذخیره می کنند. این کار به این معنی است که داده های کاربران در مکان های کمیابی نگهداری می شود (به این کار مرکز سازی نامیده می شود). اگر یکی از این مکان ها هک شود، همه کاربران دچار دردسر بزرگی خواهند شد. نحوه کار اتریوم، از بین بردن نیاز اعتماد به بسیاری از برنامه ها با اطلاعات خصوصی می باشد. اتریوم این کار را با تمرکززدایی به وسیله فناوری بلاکچین انجام می دهد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
837 بازدید, 2 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “همه چی در مورد اتریوم”

همه چی در مورد اتریوم

اسلاید 1: همه چیز در مورد ارز دیجیتال (اتریوم)

اسلاید 2: اتریوم:اِتیریِم (Ethereum‎) یک پلتفرم عمومی متن‌باز، زنجیره بلوکی-محور با رایانش توزیع‌شده است که دارای قابلیت قرارداد هوشمند است. این پلتفرم ماشین مجازی تورینگ کامل اتریوم EVM را فراهم می‌آورد، اسکریپت‌ها را با استفاده از شبکهٔ بین‌المللی گره‌های عمومی اجرا می‌کند. اتریوم همچنین یک توکن ارز رمزپایه به نام «اتر» ارائه می‌کند، که بین حساب‌ها قابل انتقال بوده و می‌تواند به گره‌های شرکت‌کننده برای محاسباتی که انجام داده‌اند پرداخت شود. «گَس»، سازوکار کار داخلی قیمتگذاری است که برای جلوگیری از اسپمینگ و مکان‌یابی منابع روی شبکه به کار گرفته می‌شود

اسلاید 3:

اسلاید 4: تاریخچه اتریوم ایده اتریوم توسط ویتالیک بوترین در سال ۲۰۱۳ طی یک مقاله سفید ارائه شد. او در مجله بیت کوین فعالیت می‌کرد و اعتقاد داشت بیت کوین دچار نقاط ضعفی است که باید برطرف شود. در نهایت او در ژانویه ۲۰۱۴ به همراه چند توسعه دهنده دیگر ایده خود را کامل تر کرد و در ماه آگوست همان سال، برای پیاده‌سازی پروژه خود جذب سرمایه کرد.

اسلاید 5: توکن اتریوماتر یک ارز رمزپایه است که در شبکه اتریوم از آن استفاده می‌شود. پس اگر قرار باشد در شبکه اتریوم تراکنشی انجام دهیم، باید از توکن اتر استفاده کنیم. دقیقاً مثل ارز دلار که از واحدهای کوچکتری به نام سنت تشکیل شده و بیت کوین که دارای واحدهای کوچکتری به نام میلی بیت و ساتوشی است، اتر هم دارای واحدهای کوچکتری با نام گذاری‌های مختلف است. واحدهای کوچکتر آتریوم را szabo )) گویند؛ و تقسیم‌بندی آن به صورت زیر است.هر یک ether = یک میلیون سابو می‌باشد.

اسلاید 6: تفاوت های بیت کوین و اتریوم

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید