سایرتحقیق و پژوهش

هوشمند سازی سازمان های آموزشی

24 صفحه
727 بازدید
21 دی 1400

برچسب‌ها

صفحه 1:

صفحه 2:
سازمان های

صفحه 3:
پست اتکی \ ع ار رع و ‎Ao‏ ۹ ١ ‏استفاده از يست الكترونيكى به به تنهايى براى يى درس‎ cy ۱ ۰ ‏کافی است و هنوز هم یک تجریه یادگیری بسیار ارزشمند‎ ‏است . پست الکترونیکی از نظر منابع شبکه ای و ماشینی‎ 1 ۰ ‏كامبيوترى ) مورد نیاز مقرون به صرفه ترین کاربست‎ ( 5 ‘ aig ews 9 ile , ‏تجویزات‎ JD? es ae my 5 oe ene

صفحه 4:
بحث های رشته ای مار تاش ویکی ‎hs‏ ها ره و 7 خط . سیستم بحث رشته ای است که کنفرانس غیر همزمان , .. ا ‎cre cc Ja de cal‏ شوند . اگر ‎ag‏ انواع گوتاگونی | * از این سیستم وجود دارد اما همگی به یک سبک کار می کنند: ۲ عنوانها و زیر عنوانها تعیین می شوند و افراد پیامهای مربوط به « عنوانهای انتخاب شده شان را پست می کنند . پیام ها نام 3 + فرستنده , عنوان موضوع و متن پیام را شامل می شود . برای . * خواندن پیام ا ل ۰ ‎Sey Ren‏ ‘ ی

صفحه 5:
‎bas‏ رسع م ‎an 5 |‏ \ شکل شکل کنفرانس ‎ee‏ ‏زمان واقعی 8 < 5ات که در آن شرکت کنندگان ‎ely‏ های ‏ ۲ تایپ شده را با هر کسی ۰ که پیام ها را به محض ~ ارسال می بیند مبادله ‎

صفحه 6:
We ‏ماق‎ ae ee. a ۰ کنفرانس ‎slo‏ زنده هستند که در برخی از محیط های آموزشی مورد ‏ ۱ 3 استفاده قرار می گیرند . حیطه های چند کاربر و چند کاربرهدفدار به ‎<١‏ بسیاری از افراد امکان می دهند تا یک کلبه مجازی شریک شوند که ‎٠ x‏ معمولا به عنوان اطاق هایی که شامل اسیایی هستند که می توان ‎Seen‏ ‏لوا راص لم كا مر ‎Jails el Oe ee‏ ۳ << طریق ارسال پیام های گفتگو ( گپ زنی ) و اجرای اعمال شبیه ۰< ‎ee 5‏ شده ( مانند نشستن , ایستادن , تکان ‎oo‏ اوطا توس ان ۸ 5 5 ‏6ن‎ ee oe http:// Nes Sa www.cuseeme.com 0 ESS poe WN

صفحه 7:
‎SSS ESOS SRS ۳۹‏ اساسا یک سیستم 0026 است که از تصاویر ویدئویی به ‎pln Sl‏ = های متنی استفاده می کند. تصاویر ویدئوی ( از جمله صدا ) به * وسیله یک دوربین دیجیتالی به کامپیوتر شخصی وصل شده است , ضبط می شوند . اين دوربینها نسبتا گران هستند و می توانند به هر - کامپیوتری نصب شوند . با استفاده از نرم افزاری که از کامپیوتر و یا " :. جداگانه بدست می ‎ul‏ , اتصال به یک 56۳۷6۲ که یک برنامه ۲ کنفرانس ویدئویی را راه اندازی می کند یا اتصال مستقیم به شخص ‏ ۰ ‏دیگری که از آدرس ۲۱0 آنها برای یک جلسه ویدئویی دو نفره | استفاده می کن(ارتباط نقطه,به نقطه.) امکان پذیر مى شود . ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 8:

صفحه 9:
ا يا ‎pel‏ تكاليف درسی اسر مى

صفحه 10:
7 شبیبه سازى کامپیوتری " ‎So‏ در ‎se‏ و ‎Sy tom) = ‘sled‏ . ‎See‏ است . در این راستا , نرم افزار های شبیه سازی بسیاری با کاربر3 .* 5 111 إن ف للد شبیه ساری بارلته ای امکان بررستی ‎٩‏ ‏"<< و مطالعه ی سیستم ها را پا صرف حداقل زمان , هزینه وخطرات , با قدرتی وسیع , مشابه محیط واقعی , به راحتی فراهم می کند . با ان بيدايش فناورى جديد در عصر اینترنت , آموزشهای مختلف در علوم « به گونه ای که در روشهای قدیمی متداول بوده , دیگر پاسخگو * نیست . در اینجاست که امکانات جدید کامپیوتری در خدمت آموزش ار ی رس ار شبيه سار كافبيوتري است ۶ بسیاری ‏ از آموزشهای آزمایشگاه, بنا به دلایلی مثل کمبود مواد و وسايل آزمايشكاهى , وقت كير بودن كار در ‎٠ here.‏ بيجيده ۳ ی با ی بودن آزما رت عملی فا ‎ele‏

صفحه 11:

صفحه 12:
کامپیوتر وسیله ارتباط الکترونیکی کامپیوتری تابلوهای اعلانات 9 ‏الکترونیکی‎ ‎Be dt

صفحه 13:
محدودیت های کامپیوتر هزینه ی شبکه های کامپیوتری بالا می رود. گرچه کامپیوترهای شخصی ارزان اند و بازار نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر بسیار رقابتی است. با این حال هزینه شبکه آموزشی و سیستمهای نرم افزار راه اندازى اين شبكه ها در حال افزايش ند.

صفحه 14:
۰ :. ‏م4حبظ‎ ۲۰ Se ee یات ارت

صفحه 15:

صفحه 16:
حب اه دوه الل ‎coe‏ 3 ود از ‎a‏ دور آینترنت بررگترین و قویترین — .+8 . كامبيوترى دنياست و, در حال حاضر, یک میلیون و ۳۰۰ هزار کامپیوتر . به شبکه های اینترنت وصل اند و متقابلا ۳۰ میلیون نفر در بیش از ۵۰ | کشور به شبکه های اینترنت دسترسی دارند. هر چه دانشکده ها, . ف دا كاهها! مدارس. شركتها و افراد خصوصى(جه از طريق استفاده كج از شبکه های منطقه ای غیر سودبر و یا اشتراک خدمات اطلاعاتی از 7" >“ سوی شرکتهای سودیر), ‎pitty‏ به اینترنت وصل شوند, مرییان * آموزش از راه دور می توانند بر فواصل زمانی و مکانی غلبه کرده و ۲ . به دانشجويان سریعتر و راحت تر دسترسی یابند.با دسترسی به .۰ ۳ اینترنت, مربیان آموزش از راه دور و دانشجویان می توانند از موارد * خا ديل, استفادم. ‎pales‏ ۳

صفحه 17:
پست الکترونیکی پست الکترونیکی نیز مانند نامه های پستی یت مبادله ييامها و يا اطلاعات در بين افراد استفاده میشود. به ‎sb‏ آنکه از طریق خدمات پستی به ادرسهای پستی دست یابیم. می توان با شبکه کامپیوتری از رك ثرا ابترنت به آدرسهای کامپیوتری دست یافت.

صفحه 18:
Bullein boards Rosas ar ‏رن کوش اولیه‎ as WWW Venus ار طریو" ‎we Sa)‏ رز ‎oO oo a‏ تابلوهای اعلانات دسترسی یافت. مسا از وهای اعلاات ععرمی كداز طرق ایتترنت نمایش داده می شوند «بوزنته و ‎٩‏ ‏لیست سرور هستند. یوزنت مجموعه < . هزاران گروه خبری سازمان یافته می ۰ ۲ باشد که همه چیز را تحت پوشش قرار ۲ می دهد از طرح های کامپیوتر فوق العاده گرفته تا بازی به نام ‎bungeecord junping cord‏ 3 >292 ~ توزیع اين امکانات از کل دنیاتا موسسات ی ات امکان لت روز فضای بحث و گفتگو در خصوص مباحث مورد علاقه را برای کاربران فراهم می < ‎١‏ آورد. 9 تر : در سر تاسر شبكه:جهانى معنلا فضاي بسيان 1 ‏بازيافت _كسترده اطلاعات و دستر 6 جهانى به دنياى بزركى از اسناد و منايع + وصف میشود(۴ ۱۹۹,برای مشترکین و ۰" ‎pe‏ استفاده کننده های اینترنت. وسیله ‏7 بلا كسان شترسی ما سيار كلف اشرت زا فراهم من أورد. نرم ) افزارهای واسطه ای جمعی شناخته شده, ! راهیابی و استفاده از ۷/۷۷۷۷ را سهل می 7 نماید. از صفات مشخصه و مهم /۷۷۷۷۷, صفحه اصلی آن یعنی 0۳۳6۵0896 است. ۰" هر فرد و سارمانی که از اینترنت استفاده 93 ‎no‏ کند می تواند ‎page‏ ۱۵۳۱6 ایجاد کند , که شامل تمام اطلاعاتی باشد که میخواهد ارائه دهد. فرامتن ۷۵ اطلاعات را از جاه ‎een abn‏ ۱11 ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 19:
۲ واکنش و ارسال اطلاعات از جانب مربی, سریعتر از پیام پستی دریافت می شود. راحتی پیامها را خوانده و آنها را برای مراجعه بعدی به سهولت ذخیره می کنند. * تابلوی | ‎lex gals‏ أمورش آر راه دورعاليا به ستهابى و بدون كمى و حمايت «اتشجويان ۱ عراحل یرت راطی می تسایند تكميل ‎oll‏ اعلانات. دانشجوان را تشويق به عمل متقابل ‎١‏ كا اجا كفاش تانبيوارف داسجويان فى توائند ييشتهادات و سوالات خود را ۲ درخصوص لاس ارانه دهند و افراد دیگر نیز در پاسخ گوبی آزادند. کنفراس همجنين می تواند در ۲ ديد اطع داین تعیر برنامه زمانی کلاسهاء دوره تعصیلات, تکالیف, گزینه ها و پاسخهاي تکالیف و گزینه هاء استفاده شوند.»تشویق دانشجو به گفتگو با دیگر دانشجویان, هیئت علمی و محققان. با تشویق آنها در تشکیل تابلوهای اعلانات در خصوص موضوعات مربوط به کلاس . این ‎ro puso pol‏ شود.»توسعه صفحه اصلی (۳۵۳۱60896) کلاس.. صفحه اصلی می تواند اطلاعات راجع به کلاس مانند خلاصه و رئوس مطالب, تمرینها, کتابهای مراجعات ادبی, بیوگرافی جر را فراهم آورد هجچتین مربی می تواند وسایل اساد ارتباط با اطلاعات ۷۷/۷ که می توانند برای دانشجویان مفید واقع شوند (مانند اطلاغات واقعی و تحقیق در خصوص بازارهای ورزىء تغبیرات کلی آب و هوا یا مأموریتهای فضایی و همچنین ارتباط با کنابهای فهرست ‏ انه و یا 101060036 هن‌دانشجو را فراهم آورد. ملاحظات آه با

صفحه 20:
*تمام دانشجویان می بایست به ایترتت دسترسی داشته تا قطعا ارتباط متقابل و اک دانشجویان با کامپیوتر و اطلاعات کامپیوتری برقرار شود. همچنین اگر دانشجو در محل 96 وا خانه خود بدون دردسر به کامپیوتر دسترسی داشته ‎a‏ مایت وی بر در خواهد ۲ بود.»دانشجویان شاید هنگام فراگیری مهارتهای کامپیوتر, نرم افزارهای جدید و مهارتهای ارتباط کامپیوتری صحیح , با مشکلاتی نیز مواجه شوند. تشخیص و رفع مشکلات کامپیوتری احتمالا ‎seat‏ ار مسد ولتهاء 51و يكن حواهد ود تشكيل كتفرانس وير كلك و گفنگوادر حصوص | ‏خاص تسف افزاری و رم افزار می تواد در هت رفع مهکلات دامشجویان بهآنن کمک‎ ae ٩ ‏کند.»ممکن است برخی از دانشجویان به دلیل آشنا نبودن با تشریفات لازم. در تشکیل‎ کفرانتبای کامبی تری بازدر ارسال پست الکترونیکی تردید ‎tales‏ دانشجویان را به اشتفاده از پست الکتروتیکی, کنفراسهای کامپیوتری, تابلوهای اعلانات الکترونیکی, ۷/۷۷۷ , در ابتدای دوره ‎٩٩‏ آموزش تشویق نمایید تا بر اين تردید غلبه کنند. تعیین حداقل تعداد ارتباطات پست الکترونیکی در طول ‎xe ara‏ مشاركت فعال مى كردد.“اشتفادى از پست الکترونیکی کمک می کند مرب شرعتر از پست معیول یا تلفن داکنس تشان دهد. معمولا پاسخ سریع, انكيره و عملكرد دانشجو : را افرايش ميدقد ‎٠‏ هميشه باستهاى سريع؛ روش مناسبی نبستند. کتفراس کامپیوتری» موجبات و ععل متقابل دانشجویان را فراهم می آورد. به منظور اطمینان یافتن از تداوم این روند. نقش ۲ ۷ كمك لاه را بازی ‎ofS‏ بمتر است در ‎ul‏ كنفراس, باسخ به سوالات را به تأخير اندازيد ما داتشكويان درباره پرشش به يكديكر باسخ دهند.» آشنايى با منابع در دسترس ا#تو آنها. بخش و مسئولیتهای آموزشی است. در خصوص ‎slab ous‏ مفیذاتهسترس است.. - مراجعه به اینترنت ازسوي lyprteext

صفحه 21:
ممكن است يادكيرنده , 8 علاقه شخصى مايل به مطالعه و بررسى عميق يى مبحث درسى باشد. در اين حالت اينترنت اين فرصت را به يادكيرنده ميدهد كه به جمع آوری مطالب تکمیلی پیرامون

صفحه 22:
رفع ضعف یادگیری در یک 8 و یی یا چند بحث درسی دچار ‎BASINS‏ ‏1 در در ارت می وان این ضفف را جبران كند. - انك ‎BPO‏ ‎١‏ 121 دتو اد دهده .ه بايكاء اظلاعاتى و منايع فارغ از هر ‎cee‏ 2 را طكررة من كيرد 3 كروههاى آموزشى دانشكاههاى مختلف را قادر مى سازد با ,656 22 3 ارتباط علمی برقرار سازند. ان گونه ارات قارع از زهان و مكان بوده. خارج از ساعات ادارى رک دناست تحفى مفهوم ازادى انتخاب در هر سیستم آموزشی, بسیاری از واحدهای درسی, مشابه و ‎sles‏ دن شك هاى يكرا ادر دانشكاههاى مختلف داريد: به اين ترتيب مى توان از موضوعات و عناوین مربوطه به یک اكد رشي كر را را ۱ . آموزش را از اين طریق تکمیل کرد. - استفادهی از اینترنت , به عنوان ‎oS‏ منبع اطلاعاتی و آموزش و یک رسانه ‎Neel!‏

صفحه 23:
أ طريق اشرنت به ويه بش الکترونیک ابا كن اس یادگیرندگان و والدین صورت می گیرد. هر بخش از این ارتباطات اهمیت خاص خود را داشته, باعث ارائه بازخوردهای آموزش, تبادل علمی و حفظ ارتباطات انسانی می گردد. به اين ترتيب آموزش های اینترنتی در خلاء ارتباطات انسانی و ماشینی نیست, بلکه در ارتباطات اینترنتی, حتی اگر از ویدئو کنفراس استفاده نشود, تعاملات اجتماعی وجود

صفحه 24:
LL

39,000 تومان