powerpoint-hak-va-amniat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “هک و امنیت”

هک و امنیت

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیماستاد مربوطه : .........تهیه کننده : ................موضوع : هک و امنیت

اسلاید 2: هک و هکر هاامروزه در دنيايي زندگي مي کنيم که اينترنت بخش مهمي از آن را تشکيل مي دهد. بسياري از خريدها آنلاين انجام مي گيرد و سيستم هاي تجاري زيادي از اين طريق به هم مرتبط هستند و ظهور کامپيوترهاي روميزي و افزايش آنها در خانه ها، کامپيوتر را در دسترس گروه هاي زيادي از مردم قرار داده است به همين علت اين امر زمينه را براي فعاليت هکرها نيز گسترش داده است.

اسلاید 3: هک و هکرهک به معنی نفوذ به سیستم‌های کامپیوتری و دسترسی غیرمجاز به سیستم‌ می‌باشد. به شخصی که این کار را انجام می‌دهد هکر گفته می‌شود.مفهوم هک همپای پیشرفت کامپیوتر همواره تغییر کرده است. در ابتدا مفهوم هک استفاده از ابزارهای الکترونیکی و ارتباط نظیر تلفن جهت استفاده رایگان از آنها بود ک که بعدها توسط کارشناسان نرم افزاری جهت بدست آوردن کد و اطلاعات برنامه ها تغییر نمود و در حال حاضر هک به دستیابی غیر مجاز به اطلاعات یک کامپیوتر یا شبکه گفته می شود. با توجه به اینکه این کار غیر قانونی و گاهاً مخرب است ، هکرها به عنوان کاربران خطرناک و حتی پس از حملات ۱۱ سپتامبر بعنوان تروریست کامپیوتری مشهور شده اند.هک میتواند جنبه شخصی یا حرفه ای داشته باشد، به عبارت دیگر، هکرها می توانند کلمات عبور یا اطلاعات شخصی یا شرکتی را به سرقت ببرند و یا در سطح بالاتری برای امنیت ملی خطراتی ایجاد کنند، مانند دخالت در امور ارتباطی و مالی و ... .

اسلاید 4:

اسلاید 5: تاریخچه هک و هکر هاهک احتمالا عمری به اندازه عمر کامپیوتر دارد. روز اول کامپیوتری کار می‌کرد و روز دوم هک می‌شد. MIT اولین گروه از هکرهای کامپیوتری را معرفی کرد. گروهی جوان از تحصیلکردگان علوم کامپیوتر که روی ماشین کارت پانچ Dell کار می‌کردند. بهرحال این هنر! هیچ مرز بین‌المللی نمی‌شناسد. هک در همه جا هست. با ظهور اینترنت مدرن، هک نیز رشد کرد.هک بیشتر بعنوان یک هویت مستقل ظهور کرد. روترها بدرستی تنظیم نمی‌شدند، همچنانکه این مساله امروز نیز وجود دارد. معمولا کاربران از ارتباطات خطوط تلفن برای دستیابی به شرکتهای بزرگ دولتی و ارتشی استفاده می‌کردند. و بقیه نیز پشت ترمینالهایی می‌نشستند که مستقیما به سیستمهایی وصل بودند که آنها در حال هک کردنشان بودند. این سیستمها از ماشینهای مین‌فریم بزرگ و درایوهای نواری تشکیل می‌شدند. دسترسی به آنها عموما با هک کردن کمترین میزان امنیت یعنی شناسه و رمزعبور بدست می‌آمد. البته منظور این نیست که هک در آن زمان آسانتر بود. میانگین سطح دانش هکرها نیز بالاتر رفته است. در ضمن امروزه نرم‌افزارهای آسیب‌رسان نیز براحتی در دسترس افراد با دانش کم قرار دارد. هدف از بسیاری نفوذها دستیابی به سیستمهایی بود که بنظر غیرقابل دستیابی یا امن بودند. در حقیقت شکستن امنیت این سیستمها یک چالش محسوب می‌شد.

اسلاید 6: انواع هکرها : ۱- هکرهای کلاه سفید هکرهای کلاه سفید که به آنها سامورایی یا هکرهای واقعی گفته می شود کسی که هدفش از نفوذ به سیستم‌ها نشان دادن ضعف سیستم‌های کامپیوتری است نه سوءاستفاده ... هکرهای کلاه سفید متخصصان کامپیوتر و آشنا به فناوری اطلاعات هستند و هدفشان از نفوذ به سیستم های کامپیوتری کشف عیوب امنیتی در سیستم و بر طرف نمودن آنها است و قصد سو استفاده ندارند . به عبارت ساده تر، کلاه سفید ها برای این کار باید مانند هکرهای کلاه سیاه عمل کنند تا بتوانند ضعف های سیستم را کشف کنند.در حال حاضر بسیاری از شرکتها و مؤسسات از هکرهای کلاه سفید برای کنترل و محافظت از سیستم های کامپیوتری خود استفاده می کنند، این موضوع پس از حملات گسترده سال گذشته به سایت های ایرانی وخسارت هایی که به این سایت ها و صاحبان آن ها و نیز خدمات دهندگان اینترنت وارد آمد، تا مدتی مورد توجه قرار گرفته و مطبوعات در آن موقع در مورد لزوم امنیت سیستم های کامپیوتری بررسی های کامل انجام دادند. ولی با گذشت زمان متأسفانه بسیاری از شرکت ها و مؤسسات با علم به ضعف امنیتی سیستم های خود حاضر به قبول مشاوره و نیز بر طرف نمودن این عیوب که بعضاً به سادگی قابل بر طرف شدن بود،هرگز نشدند.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید