علوم مهندسی معماری و عمران

پانل های ساندویچی

ساندویچ پانل

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پانل های ساندویچی”

پانل های ساندویچی

اسلاید 1: پانل های ساندویچی به نام خالق هستی

اسلاید 2: پیش گفتاربا توجه به وسعت کشورایران و شرایط اقلیمی متفاوت در نواحی مختلف این سر زمین لازم است روشهای ساختمان سازی متناسب با ویژگی های خاص منطقه ای تدوین و به  مورد اجرا گذاشته شود . نظر به اینکه این کشور روی یکی کمربند های فعال زمین لرزه در جهان قرار دارد لذا ایجاد سازه ها مقاوم و امن از اولویت خاصی برخوردار استSHAHMOHAMADI@HONAR_MEMARI+9191964299برای سفارش انواع پروژه های.معماری و فنی با ما تماس بگیرید.

اسلاید 3: بررسی نیاز کشور به واحدهای مسکونی نشان میدهد که با توجه به جوان یافت نیروی انسانی هر ساله به حدود ۶۰۰۰۰۰ واحد مسکونی جدید نیاز هست که روشهای سنتی ساخت جوابگوی بخش محدودی ازاین نیاز میباشد . علاوه بر نیازهای جدید کیفیت ضعیف ساخت باعث استهلاک سریع ساختمان ها موجود شده که این امر باعث افزایش نیاز به ساختمان سازی جدید میشود . همچنین به  مقوله مقاوم سازی سازه های موجود نیاز باید توجه لازم مبذول گردد . با توجه به نیاز های وسیع  ذکر شده و لزوم بهبود کیفیت تولید ساختمان همانطور که در غالب کشور های بزرگ نیز متداول است باید روشهای تولید صنعتی ساختمان بطور جدی مورد توجه قرار گیرد یکی از فنون مطرح شده در دو دهه اخیر استفاده از صفحات ساندویچی متشکل از دو لایه بتن مسلح با شبکه جوش شده و یک لایه پلی استایرن است که در برخی طرحهای ساخت مسکن در ایران به کار گرفته شده استSHAHMOHAMADI@HONAR_MEMARI+9191964299برای سفارش انواع پروژه های.معماری و فنی با ما تماس بگیرید.

اسلاید 4: بین دو سطح مشبک فولادی ، ماده عایقی از جنس پلی استایرن کندسوز و یا برخی از عایق های شناخته شده دیگر با ضخامت های مناسب قرار دارد که کاربرد این عایق ها در جلوگیری از تبادل حرارت ، برودت و صدا به تناسب موقعیت ساختمان عملکرد خوبی دارد و در آزمایشات انجام شده موفق بوده استSHAHMOHAMADI@HONAR_MEMARI+9191964299برای سفارش انواع پروژه های.معماری و فنی با ما تماس بگیرید.

اسلاید 5: اتصال ساختمان در سازه های اسکلت فلزی یا بتنی پیش ساخته موضعی و محدود است و به خصوص اگر ضعف جزئی در هر یک از اتصالات وجود داشته باشد در اثر نیروی جانبی، ساختمان را در معرض تخریب و آسیب جدی قرار می دهد، اما در ساختمان هایی که با روش 3D ساخته می شوند یکپارچگی اتصالات یکی از مهم ترین ویژگیهای این روش ساختمانی می باشد و همین موضوع توجه مهندسین ساختمان را به این روش جلب کرده است.حال به تفکیک موضوع می پردازیم

اسلاید 6: سیستم صفحات سه بعدی ((D3در ساختمان به عنوان دیوارهای باربر و جداکننده و سقف و کف ساختمان به طور دلخواه کاربرد دارد و شبکه مش بیرونی و داخلی صفحات (هر دو طرف) با بتن ریز دانه بتن پاشی می شود، ضخامت بتن در هریک از لایه های طرفین حدود 3 تا 4 سانتی متر می باشد، ساختمان های احداثی با 3D رفتار سازه ای جعبه ای شکل(BOX) دارند در این نوع ساختمان ها انتقال نیرو به صورت خطی انجام نمی شود ، بلکه به صورت سطحی است.

اسلاید 7: جزئيات اجرايی روش ساختمان سازی با پانلهای عايقدارSHAHMOHAMADI@HONAR_MEMARI+9191964299برای سفارش انواع پروژه های.معماری و فنی با ما تماس بگیرید.

اسلاید 8: 1- اين بخش حاوی جزئيات عمومی در کاربرد پانل ها می باشد و برای اجرای هر ساختمان خاص مشاوره با کارشناسان با تجربه سازه در بکارگيری ميلگردهای تقويتی در ديوار و سقف ساختمان اکيدا توصيه می شود2- جهت اجرای عمليات بتن پاشی در سقف اخذ نظر کارشناس سازه و تعبيه ميلگردهای تقويتی، حتما می بايستی پانل با چوب بست مناسب از زير مهار و ابتدا بتن پاشی زير و سپس بتن ريزی روی سقف صورت گيرد

اسلاید 9: چسب دو جزئی پلی یورتان جهت تولید انواع ساندویچ پانل EPS) پلی استایرن(، فوم برش خورده PU و پشم سنگ با روشهای تولید دستی یا ماشینی وهمچنین قابلییت تنظیم زمان گیرش چسب چسب پانل

اسلاید 10: پانل هابه دلیل سبک بودن و حمل آسان به مناطق صعب العبور ، قطعه ای کاملاً مفید جهت ویلاسازی و انبوه سازی می باشد . ایستایی و مقاومت بالای پانل موجب میشود که ساختمان های یک تا دو طبقه را بدون استفاده از اسکلت فلزی بنا کرد . اجرای سقف مسطح ، شیبدار ، گنبدی و ..... از قابلیت های کم نظیر این قطعه ی مفید ساختمانی می باشد . دیوار و سقف عایق دار ویلاهای احداثی موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و ویژگی سازه ای پانل وپایداری بنا را در برابر زلزله موجب می گردد . کاربرد پانل های عایق دار در ویلا سازی

اسلاید 11: SHAHMOHAMADI@HONAR_MEMARI+9191964299برای سفارش انواع پروژه های.معماری و فنی با ما تماس بگیرید.

اسلاید 12: SHAHMOHAMADI@HONAR_MEMARI+9191964299برای سفارش انواع پروژه های.معماری و فنی با ما تماس بگیرید.

اسلاید 13: کاربرد در سوله ، سیلو و سازه های بلند1- سرعت اجرای بالا . 2- وزن کم دیوار ((200kg/m2و تاثیر آن در کاهش وزن اسکلت و کاهش مقاطع شناژ و فونداسیون . 3- کاهش ضخامت دیوار از 35 یا 45 سانتیمتر به ضخامت کمتر . 4- خاصیت جذب انرژی و نیروی ارتعاش و ضربه ماشین آلات و جرثقیل های مورد استفاده در سالن . 5- ضریب هدایت حرارتی پایین و تاثیر آن بر کاهش پرت حرارتی . 6- کاهش آلودگی صوتی در محیط تولید. 7- قابلیت اجرای پانل برای دیوارهای بلند تا ارتفاع 9 متر دهانه و 6 متر . 8- کمک به سازه ساختمان در جهت تحمل نیروی جانبی . 9- پایداری سیستم در برابر طوفان و زلزله های مخرب . 10- امکان اجرای سقف کاذب سالن های؛ باکس (BOX)شدن سالن به ویژه در کارخانه های تولید مواد غذایی ، بهداشتی و پزشکی .SHAHMOHAMADI@HONAR_MEMARI+9191964299برای سفارش انواع پروژه های.معماری و فنی با ما تماس بگیرید.

اسلاید 14: SHAHMOHAMADI@HONAR_MEMARI+9191964299برای سفارش انواع پروژه های.معماری و فنی با ما تماس بگیرید.

اسلاید 15: کانکسهای پانلساخت انواع کانکس بصورت پیچ مهره ای یا جوشی با پوشش ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان جهت استفاده، دفتر کار، کمپ کارگاهی، اداری، مسکونی، خوابگاه، نمازخانه، نگهبانی و غیرهمزیت کانکسهای 1. ظاهری زیبا با طراحی منحصر بفرد 2. سرعت در تحویل 3. نصب آسان در محل 4. استفاده از بهترین متریال در ساخت کانکس 5. قابلیت حمل چند کانکس با یک تریلی 6. عایق دربرابر گرما، سرما و رطوبت 7. قابلیت اجرا در مناطق صعب العبور

اسلاید 16: مشخصات فنی کانکسها1. شاسی از نوع قوطی 90*90 و 80*80 بدون درز 2. پوشش کانکسهای از نوع ساندویچ پانل سقفی و دیواری با فوم پلی یورتان 3. پنجره هایی از نوع آلومینیوم و UPVC دو جداره با یراق GU آلمان 4. سیم کشی به صورت کامل داخل داکت 3 سانتی متری با سیستم روشنایی و کلید پریزهای روکار از نوع مرغوب 5. درب های داخل کانکس بصورت MDF,HDF و آلومینیوم 6. دیوار پوش ازنوع PVC دو جداره و MDF با پارتیشن بندی

اسلاید 17: ضریب انتقال حرارت سطحی ضریب انتقال حرارت سطحی قسمتی از پوسته خارجی ساختمان برابر است با توان حرارتی منتقل شده از سطحی از آن ، با مساحت یک متر مربع در صورتی که اختلاف دمای داخل و خارج برابر با یک درجه باشد . واحد مورد استفاده برای ضریب حرارت W/m2.k) وات بر متر مربع کلوین ) است SHAHMOHAMADI@HONAR_MEMARI+9191964299برای سفارش انواع پروژه های.معماری و فنی با ما تماس بگیرید.

اسلاید 18: دستگاه حلقه زن پنوماتیک شرکت پولاد مشبک ایستا ارائه دهنده ی دستگاه حلقه زن پنوماتیک مطابق با آخرین فن آوری روز دنیا است . این دستگاه با استاندارد نمودن نحوه ی اتصال پانل ها با یکدیگر علاوه بر استحکام بخشی مناسب ، موجب سرعت بخشیدن به فرآیند نصب قطعات می گردد .SHAHMOHAMADI@HONAR_MEMARI+9191964299برای سفارش انواع پروژه های.معماری و فنی با ما تماس بگیرید.

اسلاید 19: دستگاه سشوار صنعتی کاربرد این دستگاه سهولت در محل عبور لوله های آب ، فاضلاب ، برق وتلفن از زیر شبکه ی پانل ها می باشد . دستگاه تفنگ جهت اتصال صفحه های فلزی بر روی سازه های بتنی .دستگاه دریل چکشی ویژه ی سوراخکاری بر روی سازه های بتنی جهت ایجاد میلگرد انتظار .SHAHMOHAMADI@HONAR_MEMARI+9191964299برای سفارش انواع پروژه های.معماری و فنی با ما تماس بگیرید.

اسلاید 20: مشخصات فنی دستگاه ملات پاش 1- ظرفیت پاشش 1000 لیتردر ساعت 2- فشار مجاز 20 اتمسفر 3- توان موتور پمپ 3 فاز-5/5 اسب 4- ظرفیت کمپرسور 500 لیتر در دقیقه 5- ویبراتور 60 کیلوگرم 6- فشار کمپرسور 8 بار 7- وزن دستگاه 290 کیلوگرم 8- ابعاد دستگاه 230× 80 × 130 سانتیمتر مشخصات میکسر (ملات ساز ) 1- ظرفیت مخزن 130 لیتر 2- توان موتور 3 فاز-3 اسب 3- وزن دستگاه 140 کیلوگرمSHAHMOHAMADI@HONAR_MEMARI+9191964299برای سفارش انواع پروژه های.معماری و فنی با ما تماس بگیرید.

اسلاید 21: روش اتصال پانل به کف

اسلاید 22: اتصال دو پانل متقاطع به یکدیگر توسط روش گونیاSHAHMOHAMADI@HONAR_MEMARI+9191964299برای سفارش انواع پروژه های.معماری و فنی با ما تماس بگیرید.

اسلاید 23: روش اتصال دو قطعه پانل به یکدیگر توسط اتصال 25 سانتی متریSHAHMOHAMADI@HONAR_MEMARI+9191964299برای سفارش انواع پروژه های.معماری و فنی با ما تماس بگیرید.

اسلاید 24: روش نصب پانل به سازه

اسلاید 25: جزئيات اجرايی کرسی چينی و پی زير ديوارهای خارجی در ساختمان يک طبقه

اسلاید 26: روش نصب و اتصال لغازها در پیرامون در و پنجره ها

اسلاید 27: نحوه جاگذاری چهارچوب درها در پانل ديواری

اسلاید 28: نحوه جاگذاری پنجره در پانل

اسلاید 29: نحوه ی اجرای تاسیساتی در پانل هانصب لوله های تاسیساتی آب ، برق ، تلفن ، و ... در پانل های دیواری بدون تخریب و عملیات شیار کشی و کنده کاری قابل اجرا می باشد

اسلاید 30: پلان معماری يک واحد مسکونی جهت نمايش نحوه اتصالات

اسلاید 31:

اسلاید 32: زندگی ما بازتاب باورهای مان است . هنگامی که عمیق ترین باورهای خود را درباره زندگی تغییر می دهد زندگی هم به همان انـدازه تغییـر می کنـد . )آندرومتیوس(پایان

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید