پاورپوینت بازاریابی اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ)
اسلاید 1: بازاریابی اینترنتیINTERNET MARKETING
اسلاید 2: بازاریابی اینترنتی چیست ؟ به تبلیغ برند، محصول یا خدمات از طریق اینترنت بازاریابی اینترنتی، بازاریابی آنلاین یا دیجیتال گفته می شود. حوزه کار این نوع بازاریابی خیلی وسیعه است و از بازاریابی ایمیلی گرفته تا مدیریت روابط مشتری الکترونیک و هر نوع فعالیت تبلیغاتی دیگه ای که از طریق رسانه بدون سیم انجام می شود را شامل می شود.درکل به جذب مشتری از طریق اینترنت و فضای مجازی بازاریابی اینترنتی گفته می شود.
اسلاید 3: هفت لایه اصلی بازاریابی اینترنتی
اسلاید 4: سئو یا بهینه سازی موتور جستجوسئو قدرتمندترین کانال بازاریابی آنلاین است. فکرش را بکنید، قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و فراتر از آن، قرار گرفتن در رتبه اول برای کلیدواژه مرتبط با کسب و کارمان، چقدر می تواند اطمینان بخش و پر فایده باشد.
اسلاید 5: بازاریابی موتورهای جستجوبازاریابی موتورهای جستجو نسخه پولی سئو است؛ که در آن بازاریاب ها با خرید جایگاه های نخست نتایج جستجو برای کلمه کلیدی خاص و تبلیغ در آن، سعی در افزایش ترافیک ورودی و سرعت بخشیدن به پروسه های تولید لید دارند. البته استفاده از این ابزار آنقدرها هم سریع و ساده نیست و ساز و کارهای خودش را دارد؛ حتی ممکن است تبلیغ شما با بودجه ای کمتر، نمایش بیشتر و بازدهی بسیار بالاتری از تبلیغ رقیبتان برای همان کلیدواژه داشته باشد. تعریف صحیح کمپین، تخصیص بودجه درست، طراحی صفحه فرود مناسب برای این نوع تبلیغات و … مواردی هستند که بر کارایی و اثر بخشی آن اثر می گذارند.
اسلاید 6: بازاریابی محتواییکانتنت مارکتینگ فعالیتی است که در آن، بازاریاب ها روی تولید محتوای ارزشمند و انتشار آن بین مشتریان بالقوه تمرکز می کنند. دقت کنید که بازاریابی محتوا چیزی متفاوت با کپی رایتینگ است. در بازاریابی محتوایی با تولید و انتشار محتوا سعی در تولید لید و قانع کردن مشتری برای اقدام به خرید می کنیم. درحالیکه کپی رایتینگ بیشتر به packaging شبیه است و نقش ترغیب کنندگی دارد.
اسلاید 7: هرم بازاریابی محتوایی
اسلاید 8: بازاریابی شبکه های اجتماعیقطعا با بازاریابی شبکه های اجتماعی آشنا هستید. شبکه های اجتماعی ابزاری قدرتمند برای برقراری ارتباط با مشتریان، درگیر کردن آنها با نام برند و سوق دادن آنها به سمت خدمات یا محصولتان است. به شبکه های اجتماعی صرفا به عنوان محلی برای بازنشر محتوای وبسایت نگاه نکنید. قصه گویی کنید و در هر رسانه اجتماعی موضوعات متناسب با همان رسانه را با دیگران به اشتراک بگذارید.
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.