صفحه 1:
فصل اول
صفحه 2:
صفحه 3:
صفحه 4:
صفحه 5:
تجربه يبه بندى > قابل شمارش ساخين سه كشن رابطه ها نزديكك شدن به حقيقته
صفحه 6:
نظییه عبارت است از مجموعه ای ازرولبط درینی ساختها(مفاهیم) »
ار
ار 022
مشخص مى كند.
صفحه 7:
هدف نهايى و آخرين جنبه از علم » ساخت
ا ل ا ا ل
نظرى.
صفحه 8:
eh Se Be ly oe
به صورت تقريباً انتزاعى لنه تبيين شده وقابل كنترل
زا
صفحه 9:
دلنش نظری می تولند طریقه رسیدن به راه حل را
كوتاه كند وجون موجب تدوين فرضيه هايى مى
شود بردانش تجربی برتری دارد.
صفحه 10:
نظريه از طريق ايجاد انكيزه يزوهشى و هدايت
ا ا ا Pe
كند.رابطه بين نظريه و واقعيت يك رابطه دو جانبه
است.
صفحه 11:
علوم تربیتی هنوز در مراحل تجربی قرار دارد
وفاقد جهار جوب نظرى است.
صفحه 12:
یه ها نه استقرایی اند نهقیاسی بلکه ترکیبی از هر دو می باشند.
صفحه 13:
eS Ch se)
|.توانایی تبیین حقایق ومشاهدات مربوط به یک مسأله به ساده
osc
ل ات
yee) SINC SD Bie ited rec As
۶.یجاد انگیزه پژوهش بیشتر در جامعه