علوم پایه محیط زیست و زیست‌شناسی

پاورپوینت (محتوای الکترونیکی) دستگاه عصبی انسان ها هماهنگ با محتوای کتب درسی

destgaah-asabi-ensan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 57 اسلاید محتوای الکترونیکی (پاورپوینت) دستگاه عصبی انسان ها هماهنگ با محتوای کتاب های درسی بیش از ۵۰ اسلاید زیبا و جذاب ویژه تدریس در مدارس، سمینار ها، وبینار ها و سایر مجامع مجازی و حقیقی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1412 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [6 رای]

نقد و بررسی ها

  1. محمد امین

    خیلی عالیه😍
    دست سازندش واقعا درد نکنه 🙏⁦❤️⁩

  2. محمد امین

    خیلی عالیه ممنونم سازنده🙏⁦❤️⁩

  3. حسینی

    واقعا پاورپوینت خوبیه توصیه میکنم ببینیدطراحی خوبی داره ⁦💓

نظر خود را بنویسید

پاورپوینت (محتوای الکترونیکی) دستگاه عصبی انسان ها هماهنگ با محتوای کتب درسی

اسلاید 1: پاورپوینت فصل چهار علوم هشتم

اسلاید 2: دستگاه عصبی بدن انسان از پیچیده ترین دستگاه های بدن موجودات زنده محسوب می گردد. این دستگاه وظیفه کنترل، هماهنگی و برقراری ارتباط بین بخش های مختلف بدن را بر عهده دارد. منظور از هماهنگی، پاسخ مناسبی است که بدن به تغییر شرایط محیط داخلی و خارجی بدن می دهد. دستگاه عصبی بدن انسان

اسلاید 3: این دستگاه به طور کلی شامل دو بخش مرکزی و محیطی استمرکزی (CNS)مغز و نخاع :کنترل و پایش فعالیت های ارادی وغیرارادی بدن و دریافت پیام های محیطی و ارائه پاسخ به آنها .محیطی (PNS) اعصاب حسی ، حرکتی و مختلط : برقراری ارتباط بین بخش های مختلف دستگاه عصبی مرکزی و اندام های بدن .

اسلاید 4: 2 - نوروگلیا یا سلول های پشتیبان (سلول های غیرعصبی) سلول های بافت عصبیسلول های بافت عصبی را می توان به دو دسته کلی تقسیم کرد:1 - نورون (سلول های عصبی)

اسلاید 5: نورون چیست؟ نورون اصلی ترین سلول بافت عصبی است که در تولید، هدایت و انتقال پیام عصبی نقش دارد. این سلول ها پس از تولد تقسیم نمی شوند. اندازه و شکل نورون ها گوناگون است ولی در تمام آنها سه بخش به نامهای جسم یاخته ای (جسم سلولی) ، دارینه (دندریت) و آسه (آکسون) وجود دارد. دندریت ها و آکسون ها دنباله های سیتوپلاسمی طویل شده نورون ها هستند. نورون

اسلاید 6: تصاویری از چند نورون

اسلاید 7: آسه: پیام عصبی را از جسم سلولی خارج کرده و به نورونها و یا سلول های دیگر می رساند. اجزای نوروندارينه: پیام عصبی را به جسم سلولی می آورد. جسم یاخته ای: حاوی هسته و اندامکها است.

13,800 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید