صفحه 1:
صفحه 2:
صفحه 3:
PEE Bee ee Sd Pe see eer nl BL mer] er)
ببست نكنه قابل نامل موجود
در كارنامه دانش اموزان
ژاینی
صفحه 4:
PEE Bee ee Sd Pe see eer nl BL mer] er)
کارنامه سال اول ایتدایی دو ژاین
م بو معیار
صحت معلم ودوستخش را رش می دم REPRESOBEL DONC.
ار دیگران صبحت می کند. 2
با صداى ند بارعابت قوائد زان می تاد بخواد. SMe CM. ۲۰ هل ۲ الاجر 4
روف با مرت مس ریت - > # > ا عدج عد
| TRIES
1 0 ۶ وود و ort etal
EUR OSMETS. aes
ت5۱ ۵ . ۸-9 ده موه جود رو | عنم زسكل وعم LES OROTS Se اوضاع مدرسه رامی
&
با علاقه رز مى خموائد با ريشم ياي مى كد wa 7] MLA TROND. VXACTRALANTS.
یی را عبت می کنه وا لاق ورزش می کید ا ا 0 اه
P| RLS BED. DL OR OFS. ig es Wa اروك ماك عدن نين
صفحه 5:
PEE Bee ee Sd Pe see eer nl BL mer] er)
989 و
صفحه 6:
PEE Bee ee Sd Pe see eer nl BL mer] er)
ببست نكنه قابل نامل موجود در
كارنامه دانش اموزان راينى
صفحه 7:
ee ee Res te ie لك
ببست نكنه قابل نامل موجود در
كارنامه دانش اموزان راينى
صفحه 8:
PEE Bee ee Sd Pe see eer nl BL mer] er)
در کارنامه دانش آموزان ژاپنی
چه چیزهایی هست که در
کارنامه بچه های ما نیست
صفحه 9:
ee ee Res te ie لك
تحلیل کارنامه : می جی
وگتی در جمع دبیران یکی از مدارس خاص
حاضر شدم ودر جلسه شورای دبیران شرکت
نمودم. اکئر معلمان از اخضطراب دانش آموزان
برای كسب نمره بيست كقتند .
صفحه 10:
PEE Bee ee Sd Pe see eer nl BL mer] er)
آنها مى كقتند بجه ها گاهی ۱۹.۵ می
كبرند وبراى بيست شدن آن كريه مى
کنند .آنها نقل مى كردند كاهى ابن
اخضطراب از طرف خانواده ها تشدید می
كردد .
صفحه 11:
ee ee Res te ie لك
شاید این مشصل از آنجا نشات می کیرد که
از همان روز اول مدرسه ما و.و الدیین .خوب
بودن وبد بودن بچه فا را با نمره می می
سنجیم ونه چون ژاینی ها که معیار ومل ک
شان آزمون توحیقی است .
صفحه 12:
PEE Bee ee Sd Pe see eer nl BL mer] er)
ترجمه کارنامه دانش آموزی به نام میجی از طریق
همکارم کارشناس مسئول اداره محترم سنجش
استان کردسنان به دستم رسید آن را با کارنامه
های دوران تححیل خودم مقایسه نمودم بیست
نکته متگاوت در کارنامه ژاپنی ها موجود است .
صفحه 13:
ee ee Res te ie لك
من هنوز نمی دانم معلم کلاس دوم وسوم ابتدایی
ام چه کسی است زیرا نام آنها در يايين هبيخ
کدام از کارنامه های من نیست واگر سایر
معلمان را فراموش ننموده ام به دليل حك شدن آنها
به صورت موفق يا ناموفق در ذهنم بوده است .
صفحه 14:
PEE Bee ee Sd Pe see eer nl BL mer] er)
اما در کارنامه دانش آموزی به نام "هی جی "
دانش آموز کلاس اول ابتدایی استانداردهای
سنجش در هر درس در چند بند نوشته شده است وبه
جای نمره در هر ثلت معلم دو گزینه را می نواند
انتخاب نماید (تلاش می کند- باید تلاش کند)
صفحه 15:
ee ee Res te ie لك
مثلاً در کارنامه پایانی می جی در مقابل آموزش زبان ملی شاخص های زیر تعیین شده است:
۱- دانش آموز "می جی " با علاقه
ودرگ تلاش مى كند
صفحه 16:
PEE Bee ee Sd Pe see eer nl BL mer] er)
مثلاً در کارنامه پایانی می جی در مقابل آموزش زبان ملی شاخص های زیر تعیین شده است:
۲- دانش آموز "می جی "صحبت
را نا اخر کوش می دهد
صفحه 17:
ee ee Res te ie لك
مثلاً در کارنامه پایانی می جی در مقابل آموزش زبان ملی شاخص های زیر تعیین شده است:
۳- دانش آموز "می جی "با
ail loc طوری که دیگران
متوجه شوند حرق می زند
صفحه 18:
PEE Bee ee Sd Pe see eer nl BL mer] er)
مثلاً در کارنامه پایانی می جی در مقابل آموزش زبان ملی شاخص های زیر تعیین شده است:
وگ سس خ. ۱ ۱
۶ دانش اموز می جی
چیزهایی را که می خواهد
بذو بسنت هال ذل بست
صفحه 19:
ee ee Res te ie لك
مثلاً در کارنامه پایانی می جی در مقابل آموزش زبان ملی شاخص های زیر تعیین شده است:
10- دانش آموز "می جی
" دهانش را باز می کند وراون
می خواند
صفحه 20:
PEE Bee ee Sd Pe see eer nl BL mer] er)
مثلاً در کارنامه پایانی می جی در مقابل آموزش زبان ملی شاخص های زیر تعیین شده است:
my T oe if = 1
داس امور فى جلى
نوشنه ها را می نواند بخواند
صفحه 21:
ee ee Res te ie لك
مثلاً در کارنامه پایانی می جی در مقابل آموزش زبان ملی شاخص های زیر تعیین شده است:
۷- دانش آموز "می جی " قوانین
ت را می داند ودرست
استگاده می کند
صفحه 22:
PEE Bee ee Sd Pe see eer nl BL mer] er)
مثلاً در کارنامه پایانی می جی در مقابل آموزش زبان ملی شاخص های زیر تعیین شده است:
6 - دانش آموز "می جی "كلمات
(حروک ) را درست می نویسد
صفحه 23:
ee ee Res te ie لك
در قسمتی از کارنامه اوضاع رفتاری می جی این گونه ذکر گردیده است :
-١ دانش اموز "می جی خوب می
خواند واککارش را خوب بیان می
کند .
صفحه 24:
PEE Bee ee Sd Pe see eer nl BL mer] er)
در قسمتی از کارنامه اوضاع یفتاری می جی این گونه ذکر گردیده
است :
۲- قدر لوازم را می داند چیز های
اطرافش را خوب می نواند درك كند
صفحه 25:
ee ee Res te ie لك
در قسمتی از کارنامه اوضاع یفتاری می جی این گونه ذکر گردیده
است :
۳- تصالیف درسی اش را انجام
می دهد
صفحه 26:
PEE Bee ee Sd Pe see eer nl BL mer] er)
در قسمتی از کارنامه اوضاع یفتاری می جی این گونه ذکر گردیده
اس
-داوطلبانه در فعالیت های مختلف
صفحه 27:
ee ee Res te ie لك
در قسمتی از کارنامه اوضاع یفتاری می جی این گونه ذکر گردیده
است :
0- تا اخر با حبر واستگامت كار
را انجام می دهد
صفحه 28:
PEE Bee ee Sd Pe see eer nl BL mer] er)
در قسمتی از کارنامه اوضاع یفتاری می جی این گونه ذکر گردیده
اس
1- با دوستانش همحکاری می کند
صفحه 29:
ee ee Res te ie لك
در قسمتی از کارنامه اوضاع یفتاری می جی این گونه ذکر گردیده
است :
۷- کارهای تحگیگی وکار
دستی وهنری انجام می دهد
صفحه 30:
PEE Bee ee Sd Pe see eer nl BL mer] er)
در پایین نیز جایی برای اظهار نظر معلم در نظر گرفته شده است ومعلم
در باره "می جی" این گونه نوشته است:
(-ذر انشا -افکار واحساسات خوت را
می توانی بیان کنی
صفحه 31:
ee ee Res te ie لك
ee ررد ا
در باره "می جی" این گونه نوشته است:
۲-در نگاشی نا حد جزئیات هم
دگت می کنی
صفحه 32:
PEE Bee ee Sd Pe see eer nl BL mer] er)
در پایین نیز جایی برای اظهار نظر معلم در نظر گرکته شده است ومعلم
در باره "می جی" این گونه نوشته است:
۳-خوب نگاشی می کنی
صفحه 33:
ee ee Res te ie لك
در پایین نیز جایی برای اظفار نظر معلم در نظر گرفته شده است ومعلم در
باره "می جی" این گونه نوشته است:
۶- در فعالیت های ورزشی خیلی
خوب توانسته ای پیشرفت کنی
ویاد بگکیری
صفحه 34:
PEE Bee ee Sd Pe see eer nl BL mer] er)
در پایین نیز جایی برای اظهار نظر معلم در نظر گرفته شده است ومعلم
در باره "می جی" این گونه نوشته است:
0-خیلی خوب درک می كنى اميد
وارم در سال دوم موقق باشی
صفحه 35:
ee ee Res te ie لك
واين پایان نیست آغاز تغییراست