علوم پایه محیط زیست و زیست‌شناسی

پاور انسان و محیط زیست یازدهم درس اول

ensan-mohit-zist

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاور انسان و محیط زیست یازدهم درس اول”

پاور انسان و محیط زیست یازدهم درس اول

اسلاید 1: نام و نام خانوداگی : سید محمد حسین حسینینام و نام خانوادگی : سید احمد رضا حسینیصفحه : 17 تا 20نام مدرسه : شهید آیت الله دستغیبکلاس : 1161نام دبیر : جناب آقای صادقی

اسلاید 2: بازگردانی آب چیست؟ (بازچرخانی آب چیست؟)یکی از بزرگترین معضلاتی که از گذشته تا امروز انسان با آن مواجه بوده است، مصرف بی رویه منابع آبی در بخش های صنعتی، کشاورزی و شهری می باشد که خطر جدی برای سفره های آب زیرزمینی به شمار می رود. علاوه بر مصرف بی رویه آب های شیرین، ورود آلاینده های شیمیایی و میکروارگانیسم های متعدد به آنها در نهایت سلامت طبیعت و محیط زیست را به خطر انداخته است. به همین دلیل راهکارهای متعددی برای جلوگیری از مصرف بیش از اندازه آب های شیرین و آلوده شدن آنها در زندگی صنعتی و شهری ارائه شده است. تصفیه آب خاکستری و فاضلاب های شهری و صنعتی و استفاده مجدد آنها از جمله این راهکارها می باشد. بازگردانی آب (بازچرخانی آب) به مجموعه ای از فرآیندها گفته میشود که هدف کاهش و جمع آوری مواد آلاینده و معلق در آب می باشد. با توجه به نوع تجهیزات به کار رفته در این فرآیند و روش های تصفیه، میزان کیفیت خروجی آنها با هم متفاوت است. به طوریکه در برخی از روش های بازگردانی آب (باز چرخانی آب) می توان از آنها در زندگی به عنوان آب غیر شرب استفاده نمود و در برخی از مواقع تنها در صنعت قابل استفاده می باشند.مقدمه

اسلاید 3: مزایا بازگردانی آببا توجه به اینکه فرآیندهای تصفیه و بازیافت آب از فاضلاب نیاز به هزینه زیادی دارد، این ابهام بوجود می آید که مزایای انجام این فرآیندها چه مزیتی دارد؟ از مهم ترین دلایل برای اصلاح آب می توان به موارد زیر اشاره نمود:کاهش مصرف آب در بخش های صنعتی و کشاورزی ،جلوگیری از ورود مواد آلاینده شیمیایی و باکتری های مضر به طبیعت و آلوده شدن سفره های آب زیر زمینی و ورود برخی از مواد مغذی مانند فسفر و اکسیژن به خاک های کشاورزی ، کمک به حاصلخیزی مزارع و باغ ها و کمک به تالاب ها با جلوگیری از ورود پساب های صنعتی به آنها .

35,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید