صفحه 1:
صفحه 2:
فردريك نيجه:
مشكل بزرك بشريت : مدرنيته
صفحه 3:
led در
Charles
Jencks
صفحه 4:
صفحه 5:
صفحه 6:
شكل عمومى معمارى يست مدرن:
0
es لل
500
و ل
سس و
۱ سنتوری ها ۱
۳
ر
صفحه 7:
طراحی تندیس و منظره چارلز جنکز:
صفحه 8:
۳ 7
صفحه 9:
صفحه 10:
1 ل ا ل ل a cd
پیچیدگی :
KARAS
الهام از فرم هاى طبيعى
1
به كا ركيرى اشكال حبابى و قطره اى
eon See dees ese
Per eee) CR Te See ees ESL
Foreman to eee Pee Settle Sct cd
شوند.
صفحه 11:
فیلیپ جانسون
صفحه 12:
صفحه 13:
" خانه فارنزروث
صفحه 14:
صفحه 15:
صفحه 16:
داخل کلیسای کریستال
صفحه 17:
دفتر صنایع )۴۳
در پنسیلوانیا
صفحه 18:
ey هت
Frown yy Rn | CSCIC)
"LESS IS BORE”
صفحه 19:
دو طریقه برای بیان محتوا و معنی یک بنا وجود دارد:
اردى و اتاقى تزئين شده
DECORATED SHED
صفحه 20:
ايده ادراك. عملا معرف دورى كزيدن
ا ل ال ل
تاثير مى كذارد.
صفحه 21:
۲۳۱ تا
۲ ۱ ۳ ۳۳
ra a
Gordon Wu Habl-Robert
صفحه 22:
Allen Memorial Art Museum, Venturi
صفحه 23:
صفحه 24:
صفحه 25:
000
فیلادلفیا
صفحه 26:
صفحه 27:
صفحه 28:
صفحه 29:
صفحه 30:
صفحه 31:
جيمز استرلينق
James Stirling
صفحه 32:
استفاده از شاکله کشتی در معماری مدرن No 1 Poultry, James
Stirling
صفحه 33:
صفحه 34:
wry, James Stirling
صفحه 35:
Neue Staatsgalerie, James Stirling
صفحه 36:
صفحه 37:
Tate Gallery, Britain, James
Stirling
صفحه 38:
آلدو روسی
Aldo Rossi
صفحه 39:
آپارتمان های برلین
گورستان سان کاتالدو
صفحه 40:
Teatro la Fenice, Aldo
صفحه 41:
چارلز مور
Charles Moore
ee Sie MEE ESS Lie hers oa)
صفحه 42:
۳
a
a
wo
۰ ۳
۳ a
a ۳
۳ ۳
o oa
a no
۳ ۳
a o
۳
oi
صفحه 43:
میدان ایتالی؛ چارلز مور. نتواورلئان
صفحه 44:
Lurie Tower, Charles Moore,
USA
صفحه 45:
ی
وتا را رز را
صفحه 46:
آژانس مسافرتی در وین
151
شمع سازی رتی
صفحه 47:
جواهر فروشى شولين در وين
صفحه 48:
موزه آبگینه تهران
صفحه 49:
صفحه 50:
هانس هولاين : طراح داخلى موزه آبكينه
صفحه 51:
lata! ات
0
ل ا !|
۳
| J _| a
صفحه 52:
ماريو بوتا
Mario Botta
صفحه 53:
۱
۷تاثیر قوی هندسه
000
”مصالح آجر
صفحه 54:
کلیسا ی اوری, فرانسه
صفحه 55:
صفحه 56:
صفحه 57:
La Scala, Mario Botta
صفحه 58:
ea 60 ألوع0 Arcimboldi, Mario
Botta