صفحه 1:
صفحه 2:
صفحه 3:
یایی ؟
پويايي کروه
وله
جماعت , انجمن , جمعیت , جمعي از
مردم » 0
ry poe | Cas
۹ ۳ که با یکد ارتباط
es دا Nee nel بگر ارتباط و
2- وا : مشررات 5
۳۳ Oe ee ne meee)
درون كروهي خاصي تبعيت مي
صفحه 4:
a, aS تجمع تعدادي از افراد -O
9 2S no glei yulusl o9 55
AY er vee ee pee paeres
هاي مشترك دارند.
“©- مجموعه يي از افراد كه با
صفحه 5:
erry ie}
ت میا
مشترك ودر
حال مذ
متفاوت
ern) ۱ ا ل
۱ 9 0
ey م : 8
بل 2 000
9 وا oad
۳
AS eee)
صفحه 6:
faced كروه
Pre aOR ReS Pm Egy Cea Parca carts eee One
نوع روابط و نوع عضويت تقسيم مي شوند:
1- - كروه هاي اولیه: ۱۳۹۳۳ يي يي 5
نزديك 50100 همانند خانواده ) گروه
50 دوستي 00
2- - كروه هاي نانویه: موقتي , قراردادي »
ضرورت هاي اجتماعي همانند دانشكاه
ery) eee Cee 0 oe -3
کنش و واکنش دز حد با
صفحه 7:
4- گروه هاي بزرگ :
5- گروه هاي راهنمايي:
0 لله
7- كروه هاي باز و بسته:
صفحه 8:
ويزكي هاي كروه
1- تاريخجه كروه
2- عضویت قابل تعريف
3- آرمان و هدف مشترك
4- همبستكي كروهي
5- معیارها و استانداردهاي گروهي
6- كنشش و واكنشس: اركان اساسي .ميزان علاقمندي يا بي_
علاقكي :مشاركت و يا بي تفاؤاتي
صفحه 9:
ارتباط غیر كلامي
* جين و جروك صورت
* ایما و اشارات
* وضع ظاهر
صفحه 10:
eel pee kee! ل لت
SE ten RS men ecw e)
ل ene
* میزان مشارکت رهبر و اعضا گروه چقدر است؟
1
7 feee Sema Re ere] ag
ی
۱
۱
صفحه 11:
پويايي گروه
۱
ROM TIC Fears
همواره و در همه كروه ها وجود دارد.
ار ا
شوند كه ميل به صحبت كردن درباره خود داشته باشند از
ا ل ا سه اسن
me) ا ا ل 0
TS ل ا ۱ 7
صفحه 12:
aoe 1
۳9 هاي دانشجو
ا ا لت
ero ae ل ا ل
RCC Sys re ear re lee bie eres
ء مدرس باید آنها را پپذبرند و به طريقي تغییرات لازم و
مناسب را در رفتار آنها در طول برگزاري جلسه به
ل
* ملا پلویس؛ این شخص کسی است که هميشه با يك
OS oe COS nea ike rene ney
2. 2 تم لسش
صفحه 13:
17 ee one +) bV.0 by
نمی اندازد . هر وقت به خوبی دریافت که حال و
2 at eed be ل
شكند (پرسیدن نظرات او . گوش دادن به
حرفهایش و خودداري از انتقاد سخت ۳
آمیز در rere) دل و جرات ۳۳
ور ۱
نشیند و در جریان بحث و مذاکره شرکت نمي کنند
صفحه 14:
*ل030: اكر جلسه به طور جدي و در عين حال جالب اداره شود
PER AEC STN SoC pn Oe RST CMe rr)
eT Se te ee ge Lcd ار ۱
بروز اين كونه رفتار بسيار كم خواهد بود
ل 0
rey a ee ror لي 00
حرفهاسث توجه جنداني به جريان مذاكرات ندارد و به نوعي a را سركرم
مي کند (رهبر جلسه باید به نحوي توجه او را به مطالب مور3 نظر گروه
FED ااام repre gen aa
) اطلاع است از او نظر خواهي كند
ee jie بازتاب » اثر رفتار « از خود راضي » مي تواند او
را به ناخوش آيندي رفتارش واقف سازد
صفحه 15:
چبره هاي معرب
جهره هايّ مخرب با رفتارشان
مي توانند جریان عادي روان و
re cert ات 3
1۱۲ pean i
نمودار مي شود
0 ا ee ne Ea
Ne cee Sel Be an) oD
بلافاصله نظري ابراز مي ذارد و به تجربیأت
ا eS) en) ۳
مي تواند با اشاره به نظرات که خلاصه اش
روی 1 RS ee be
که حرفهایش مورد توجه بوده )
صفحه 16:
چرااها اد را ان( ۱۳۳
عاقلانه اي بي اساس بودن شك و منفي نگري را
به صاحبان اين جهره ها معلوم سازند . با مهرباني
و حوصله از آنها بخواهند Coa ty ا 0
اطمینان خود را بیان کنند.
— ۱۳۰۷ )ابن شخص مي تواند 00 نظر درستي
داشته باشد . بايد به حرفهايش با دقت كوش كرد
bE) ا ا 0
ee Kee ات
صفحه 17:
ا ا ا 1ك
SYS) acs eon Rene Nearer)
(بايد با جنين شخصي جنان رفتار كنند كه دريابد
eis ل
Rese ا 1 062
نا ا هاي بازیگوش
Peco) eel <7 SOLE amore AROS COS
BSN ا pV Tear
سررفتگي را همه گیر تشخیص دادید براي چند دقیقه
استراحت و توقف در بحث را خواستار شود )
صفحه 18:
جبره هاي تازه
باید نسبت به آنها 00
مناسيي chee] باشیم ۳ آنها
را مورد توجه قرار دهیم
keer Sem) a oie
* شخص مطلع: آيا استفاده از:شخص مطلع
cl Lats ا ل 0
مشكلات است و يا راهنمائيهاي نظري و عملي او
هر دو مورد نظر مي باشد . كاري كه نبايد از شخص
مطلع خواست . به عبهده كرفتن اداره جلسه است
صفحه 19: