صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:
یایی ؟ پويايي کروه وله جماعت , انجمن , جمعیت , جمعي از مردم » 0 ‎ry poe | Cas‏ ۹ ۳ که با یکد ارتباط ‎es‏ دا ‎Nee nel‏ بگر ارتباط و 2- وا : مشررات 5 ۳۳ Oe ee ne meee) ‏درون كروهي خاصي تبعيت مي‎

صفحه 4:
a, aS ‏تجمع تعدادي از افراد‎ -O 9 2S no glei yulusl o9 55 AY er vee ee pee paeres ‏هاي مشترك دارند.‎ “©- مجموعه يي از افراد كه با

صفحه 5:
erry ie} ‏ت میا‎ ‏مشترك ودر‎ ‏حال مذ‎ ‏متفاوت‎ ‎ern) ۱‏ ا ل ۱ 9 0 ‎ey‏ م : 8 بل 2 000 9 وا ‎oad‏ ‏۳ ‎AS eee)

صفحه 6:
‎faced‏ كروه ‎Pre aOR ReS Pm Egy Cea Parca carts eee One ‏نوع روابط و نوع عضويت تقسيم مي شوند:‎ ‏1- - كروه هاي اولیه: ۱۳۹۳۳ يي يي 5 نزديك 50100 همانند خانواده ) گروه 50 دوستي 00 ‏2- - كروه هاي نانویه: موقتي , قراردادي » ضرورت هاي اجتماعي همانند دانشكاه ‎ery) eee Cee 0 oe -3‏ کنش و واکنش دز حد با

صفحه 7:
4- گروه هاي بزرگ : 5- گروه هاي راهنمايي: 0 لله 7- كروه هاي باز و بسته:

صفحه 8:
ويزكي هاي كروه 1- تاريخجه كروه 2- عضویت قابل تعريف 3- آرمان و هدف مشترك 4- همبستكي كروهي 5- معیارها و استانداردهاي گروهي 6- كنشش و واكنشس: اركان اساسي .ميزان علاقمندي يا بي_ علاقكي :مشاركت و يا بي تفاؤاتي

صفحه 9:
ارتباط غیر كلامي * جين و جروك صورت * ایما و اشارات * وضع ظاهر

صفحه 10:
‎eel pee kee!‏ ل لت ‎SE ten RS men ecw e)‏ ل ‎ene‏ ‏* میزان مشارکت رهبر و اعضا گروه چقدر است؟ ‎1 ‎7 feee Sema Re ere] ag ‏ی ‏۱ ‎۱

صفحه 11:
پويايي گروه ۱ ROM TIC Fears همواره و در همه كروه ها وجود دارد. ار ا شوند كه ميل به صحبت كردن درباره خود داشته باشند از ا ل ا سه اسن ‎me)‏ ا ا ل 0 ‎TS‏ ل ا ۱ 7

صفحه 12:
aoe 1 ۳9 هاي دانشجو ا ا لت ‎ero ae‏ ل ا ل ‎RCC Sys re ear re lee bie eres‏ ء مدرس باید آنها را پپذ‌برند و به طريقي تغییرات لازم و مناسب را در رفتار آنها در طول برگزاري جلسه به ل * ملا پلویس؛ این شخص کسی است که هميشه با يك ‎OS oe COS nea ike rene ney 2. 2 ‏تم لسش‎

صفحه 13:
17 ee one +) bV.0 by ‏نمی اندازد . هر وقت به خوبی دریافت که حال و‎ 2 at eed be ‏ل‎ شكند (پرسیدن نظرات او . گوش دادن به حرفهایش و خودداري از انتقاد سخت ۳ آمیز در ‎rere)‏ دل و جرات ۳۳ ور ۱ نشیند و در جریان بحث و مذاکره شرکت نمي کنند

صفحه 14:
*ل030: اكر جلسه به طور جدي و در عين حال جالب اداره شود ‎PER AEC STN SoC pn Oe RST CMe rr)‏ ‎eT Se te ee ge Lcd‏ ار ۱ بروز اين كونه رفتار بسيار كم خواهد بود ل 0 ‎rey a ee ror‏ لي 00 حرفهاسث توجه جنداني به جريان مذاكرات ندارد و به نوعي ‎a‏ را سركرم مي کند (رهبر جلسه باید به نحوي توجه او را به مطالب مور3 نظر گروه FED ‏ااام‎ repre gen aa ) ‏اطلاع است از او نظر خواهي كند‎ ‎ee jie‏ بازتاب » اثر رفتار « از خود راضي » مي تواند او را به ناخوش آيندي رفتارش واقف سازد

صفحه 15:
چبره هاي معرب جهره هايّ مخرب با رفتارشان مي توانند جریان عادي روان و ‎re cert‏ ات 3 1۱۲ pean i ‏نمودار مي شود‎ 0 ‏ا‎ ee ne Ea Ne cee Sel Be an) oD ‏بلافاصله نظري ابراز مي ذارد و به تجربیأت‎ ا ‎eS) en)‏ ۳ مي تواند با اشاره به نظرات که خلاصه اش روی 1 ‎RS ee be‏ که حرفهایش مورد توجه بوده )

صفحه 16:
چرااها اد را ان( ۱۳۳ عاقلانه اي بي اساس بودن شك و منفي نگري را به صاحبان اين جهره ها معلوم سازند . با مهرباني و حوصله از آنها بخواهند ‎Coa ty‏ ا 0 اطمینان خود را بیان کنند. — ۱۳۰۷ )ابن شخص مي تواند 00 نظر درستي داشته باشد . بايد به حرفهايش با دقت كوش كرد ‎bE)‏ ا ا 0 ‎ee Kee‏ ات

صفحه 17:
ا ا ا 1ك ‎SYS) acs eon Rene Nearer)‏ (بايد با جنين شخصي جنان رفتار كنند كه دريابد ‎eis‏ ل ‎Rese‏ ا 1 062 نا ا هاي بازیگوش ‎Peco) eel <7 SOLE amore AROS COS‏ ‎BSN‏ ا ‎pV Tear‏ سررفتگي را همه گیر تشخیص دادید براي چند دقیقه استراحت و توقف در بحث را خواستار شود )

صفحه 18:
جبره هاي تازه باید نسبت به آنها 00 مناسيي ‎chee]‏ باشیم ۳ آنها را مورد توجه قرار دهیم ‎keer Sem) a oie‏ * شخص مطلع: آيا استفاده از:شخص مطلع ‎cl Lats‏ ا ل 0 مشكلات است و يا راهنمائيهاي نظري و عملي او هر دو مورد نظر مي باشد . كاري كه نبايد از شخص مطلع خواست . به عبهده كرفتن اداره جلسه است

صفحه 19:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان