مراقبت‌های بهداشتی

پیام های بهداشتی در بلایا

payamhaye_behdashti_dar_balaya

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پیام های بهداشتی در بلایا”

پیام های بهداشتی در بلایا

اسلاید 1: پیامهای بهداشتی دربلایا گردآورنده: مقصود امیرپور دکترای تخصصی (PHD) مهندسی محیط زیست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه m.amirpour1128@mrgums.ac.ir

اسلاید 2: پیام 1 : موادی که قبل از زلزله باید آماده کردکیف وسایل ضروری را در مکان مطمئنی که دسترسی به آن آسان باشد، قرار دهید مثلا در صندوق عقب ماشین به شرطی که در پارکینگ نباشد و یا در مسیر خروج از منزل ، تا به راحتی بتوان از منزل خارج نمود.

اسلاید 3: پیام 2 : در صورتی که زیر آوار مانده اید به رطوبت خاک های اطرافتان دقت کنید احتمال شکستگی لوله های آب منزلتان همواره وجود دارد . اگر به جریان آبی دسترسی پیدا کردید بدون هیچ شکی تا آنجا که امکان دارد آب بنوشید چون آبهای لوله های آب به سرعت با توجه به شکستگی های لوله در سطح شهر به پایان خواهد رسید .

اسلاید 4: پیام 3 : در صورتی که زیر آوار مانده ایددر تاریکی مطلق زیر آوار، اولین کار شما باید تخمین حجم فضای اطرافتان باشد تا از میزان اکسیژن دراختیارتان مطمئن شوید. از سوت زدن یا صدا زدن به آرامی استفاده کنید و از روی انعکاس صدا فضای اطراف را بشناسید. هیجان شدید و سرو صدای بی مورد هم انرژی شما را تحلیل می برد و هم اکسیژن موجود را .

اسلاید 5: پیام 4 : در صورتی که زیر آوار مانده ایددقت کنید اگر پاهایتان بی حس شده و دردی را در کمر یا گردن خود احساس می کنید ، احتمالا دچار آسیب نخاعی شده اید تا جایی که می توانید از تکان خوردن خودداری کنید و در زمان رسیدن تیم امداد حتما این موضوع را به گروه نجات تذکر بدهید.

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید