صفحه 1:
صفحه 2:
لاپيشنهاده سروس و هدر ور Ae Samo ei
اثباك أن |ايدمارائه_شدم باشد.
لا ارائه ييشنهاده مرا وادارمى كندكميبه ان جه افل
PNT ted ل ۳-۳
۳ ا nee Pee
لامشكلاك اجتمال رايش بينى كنيم
لابه کارهای دیگران مراجعه کنیم و
لایزنامل زمانبندی-وهزینههای کار را محاسبه pS
صفحه 3:
[507 مات
و و و سم مس ee هن
1 بیان یک سوال یا فرضیه
۱۲۳ ۳۳ areca) Oak en ey)
۳
4 فقدان بخش های تجزیه تحلیل و بحث
صفحه 4:
اداهه مقدمه
صفحه 5:
صفحه 6:
احامه مقدمد
Pe ere TS ae eR ern
۱۳۳/۳۲ ۰ ۰ ۰ جر eee
اجرای طرح هستید
Lol LW law anes b ylejbw 59 cb pla -20
cul
لا4- طرج بايد نتيجه مهمى داشته باشد تامحققين يا
عموم مردم از أن بهره مند شوند
لا5- بايد مطابق قوانين زيست محيطى و با رعايت
ty otal S9a> 5 0-0
صفحه 7:
اداهه مقدمه
Q
توجه داشته باشيد كه:
لاخوب نوشتن ایده ضعیفی را به طرح
پژوهشی موفق تبدیل نمی کند
ماما
نايد بوشتح- ابدمخوي را يه طرح
پژوهشی ضعیفی مبدل می سازد.
صفحه 8:
لا
اداهه مقدمه
لادر نوشتن طرح يزوهشى به معيار هاى
ارزشيابى توجه كنيد:
دو معیار اساسی در ارزشیابی طرح ها نقش
دارند
ل1- ارزش علعی (طرح باید ا
۱۱۱۱۲۱۳ سا و
۳ per nrisre cares e ||
صفحه 9:
آدامه مقدمه
بکلیج ۳ هنگام مصا لعه صلرح. Ole
تواجهممى كنند:
1- اهميت تكنيكى و علمى طرح
ete ee CPL yy
3- كاقى و مناسب بودن روش ها
4- تجربه و صلاحيت علمى مجرى Beet)
acre cece
لم5 امكانات موسسه اى كه طرح درآن اجرا
مى شود
60- منطقی بودن بودجه طرح
i -veeew A=! ۱۳۹ 2۱
Oooo
صفحه 10:
برنامه ربزی برای تهبه طرح
لاقبل از نوشتن طرح بايد بتوانيد به سوالات زير ياسخ دهيد:
ل11- جه مطالعه اق مى حَوَاهِيد انجام دهيد؟ ( اهداف طرح)
لا 2- چه فرضیه را می خوهید آزمایش کنید (چه سوالاتی را
می خواهید پاسخ دهید؟
30- آيا طرح شما بكر و بديع استث؟ (نوآورى طرح)
ل4- آيا با مطالعاتى كه در اين زمينه تا كنون انجام كرفته,
ape er] دارید؟( ۳۹ 1 تحقیقات كران
(Backus
صفحه 11:
لاك Simul 1۳۳ ۳ براى اجراى طرج جيست؟
|
CARDO
7- امكانات موددواوطح جيست-وايا به وسايلل
دسترسی دارید؟
لاع- زمان اجرای طرح توجیه دارد؟
لاو- اگر به مشکلی برخورد کردید چه راه حل دیگری در
0
صفحه 12:
صفحه 13:
مک رح کب ۱6۳
1۳ eed
ne he coed لا
eed eed ee oe
ل 00
5
1 000720777777
صفحه 14:
NR een ov Ke له وی
9
۳ eat
رای ل
1۳۹ renal cere red
ee ee
و[
eae ene eae eae ae كد
۳
صفحه 15:
ie 2
—
۳
هر هت
صفحه 16:
زو ما هت ۸
Nee > Leen nee ee eee eee ae (Deere
۱۳۵ ره Arata ae
ee erie Ged inca, Yl aaceea accra eR eae Aarau cca
©) بعلن
000 7 cn
0
صفحه 17:
ABSTRACT
aE (oe ates ee beer nee ce tree yc mel het wee oad ere
Pieces
0 ا ar ere cere een
rial ea Pore cie ost
Dea heee Ana acecr Aue RR ren ace at ned
ee مر ea
aera commenaeas ce ل لل
يوحت د برو ور وه سر ون رد ۱۱۳/۳۳۳ 3۱
صفحه 18:
جرد < ۰۹ اقا
Te Per ns 7 eee eh
مرور منابع و مطالعات دیگران که مرتیط با
cul ضرورى awh sn. Tle
در مقدمه منطق طرح و ضرورت انجام آن ولا
لاه ع رنه او و رون امه ۱ لا
۱۳ ent clic ned cedar ele cane Rear ee)
pour research.
صفحه 19:
۱۳ PR ota
وج رجا 9
nee avn ی ی كم
ed eet ree eae
ae eee اام ام اا sy ey s
A PASAT cdke acacia
a ا ar oot a eeneeneyd
ورلىه عوون خام جووو نعي عوا جنا بون بجا( جلا
Terie Saker امه 00: 0969 رام امه
Phornnist, (OO0:0-P)
صفحه 20:
ear eae a Rea Re
Eat View Document Tool Window Help
1۳:13| 7:۳ 5/7108 *سد ٠ yim ۳
QUESTION PURPOSE OF INFORMATION
‘What isthe topic? ا لس seater by giving some geneeal
background to the topie
‘Why i the topic importante > usaf your esearch by explanng to the reader
‘wh tis fs an important asea of vseatch
What do we Kaow about the tpi ia fhe sender with conte for Yo ete
nga baie summary of past ceseach سس عبر
‘What ace some gaps or weaknesses in ove Jusury your esearch by showing pips, weaknesses,
-knowiedge about the topic?" — ex
‘What ae Fou going 0 do sour theve Give the reader gene statement about the
1 سير _puspoie of our esearch
‘The questions marked * can be developed in more detail in a literature review.
can be developed in moze detail in a section that states
The question marked
your research questions, aims, objective, hypotheses ete.
صفحه 21:
INTRODUCTION
Dare Cane Ace |
oP the work. Phe
Lee ۹ ۹ eee nec ee oe
ا ا لك
0 مجاراج ,ف ۵
0ك"
ل"
صفحه 22:
۳۹
لابیان منطقی, مختصر و واقع بینانه نتیجه ای که
est tr ere 0[
لاکلی و دراز مدت
ل اهداف بايد انكشت شمار باشند
لا اهداف نيايد وابسته به هم باشند
يي ل 0
کردن. مشخص کردن, مقایسه کردن و نه درک
(ong reseed} 3 ۳9۳۳
شود: هدف کلی, ویژه و فرعی
صفحه 23:
اس ول
OD he werd "hypothesis" werccs "Suppostiva or "possi
|
۳ ی ی [۹7 eee eee a ee
ا ال
00 ee Oe ars ra Md ts RE eee Oe et
PME BL das cil ica
صفحه 24:
صفحه 25:
اتواع فرضبات
هر دیدگاه Soe
لافرضيه آمَارَى صفريا خنثى (41:00)
لما يعنى رده ركونه تفاوتيا ارتباط بين -متغييرها
210 ee C ee
7211 1 Prt NV Re) nc
Ee باشد و
1- فرصيه دو دامنه-اى: بيان-رابطه با اختلاف بدون
سمت و چهت
2 قرضیه یک دامته ای: جهت گیری محفق در توع
ا 7
صفحه 26:
۳ 2 7 ee
گردند؛
ل 1+ بررسی تفاوت و مقايسه بين متغييرها
1200 ابراز سل آهمیستکی و شدت آن در بسن متغلی ها
30- بررسی رابظه علت و معلولی
صفحه 27:
Serra Pr
بر اساس اهداف تحقیق
لا [- مستقل با بلس
لا - وابسته -ز۱)]
ا ا ا ۱۱
وابسته)
Dee eave ee ee eV Uae aa
روى رابطه علت و معلولى دو متغيير)
20 ا oS -1
(Ore 4
صفحه 28:
Literature Review
لاهدف از بررسى متون:
0 Smee
[ا2- ات
000 ا ا pt ive) -30
PA Lier Cee BP OTe mC rtp E Sri ey al
لا5- آشكان شدن مشکلات 29790 بر سر راه تحفیق
wl! -64 با روش هاى احتمالى 95
صفحه 29:
تررتستی متون
۱ act ae See
۳ با اهميت شمردن موارد اختلاق و وجودذ نظرات
متفاوت
|
اه ۱۳۱۲۳۱۱۵۰۰۱
Ss کر 05 به جوامع Ie
صفحه 30:
متایع 0 امتغاده در تررتیتی
کر زر
(co منابع منتشر شده شامل
)40 مراجع غیر ادوارى
120 مراجع ادوارى
لا 3- کتاب ها
40- نشریات ادواری
000
صفحه 31:
DECGEARATION-PAGE
eRe Ce Rec al tre ote Renee) وم بو
CO a eRe ee ee ee ered ocak
۱۱۷ Dont aco
۳ ne ein
صفحه 32:
صفحه 33:
صفحه 34:
صفحه 35:
صفحه 36:
OD pes ۶
9 NO
Or Nee ee toc
Oe a Oar ake ae ere ae
طقاس 0 *
a A 28 يي لي فا
ب لیس مه تس مگ
صفحه 37:
REPERENGES
۳-7 ۱ ad nea
Oniversity.
1 eee rece eee Ta cel
۱ dl cari ee
cata 8 اك
OGekutias ®., Pannier W., Ovzorp ®., uzdeerdovst
, (COOP). Clocd ToteusFiraiva
CH ue 2222-5-57 ۲0۸۵۳ rl Oke rene area f
۱ eee
ی ل 4 امک Kone
صفحه 38:
۳02
۱9 0۷» 5 ا 69 زج
| ae eat oem ae ek eee nee
Opubhcutizes: لي ل DOGO.
ONC و es
ا ال م
ا ]|
أو وججموحضب 2]) بوصجرع9) :41 +عوصةدرت ۱ 1
اوس ى RC ac
5 ار ter the Oponds River Basia. Eds: Orns O.,
Curnow ©; Oburrds;
Oni 0. Kisecru, Kenya: كل
مه
صفحه 39:
سس ی
File Eat View Document Took Window Hap
OG Giese “(00m - fe) gin
(7) Evaluation of the Proposfal
‘The following list shows the ctiteria that committees and examiners look for in
proposals and finished theses. It would be useful to keep those criteia in mind as
writing your proposal and your thesis to focus on the relevant criteria
(The items marked * are used to evaluate the final thesis, not proposals.)
you
Characteristics Being Evaluated
)1( Title is clear and concise.
(2) Problem is significant and clearly stated.
(3) Limitations and delimnitations of the study are stated.
)4( Delimitations are well defined and appropriate to solutions of the problem.
Assumptions are cleatly stated
8 رم 2 6 ار
صفحه 40:
سس ی
File Eat View Document Took Window Hap
OG Giese “(00m - fe) gin 7
)4( Delimitations are well defined and appropuiate to solutions of the problem.
)3( Assumptions are clearly stated
)6( Assumptions ate tenable.
() The seseazch projected by the proposal does not violate human tights or
confidence.
(8) Important items are well defined.
(9) Specific questions to be studied are clearly stated.
(10) Hypotheses, elements, or research questions ate cleasly stated.
)11( Hypotheses, elements, or research questions are testable, discoverable or
answerable,
(12) Hypotheses, elements, or research questions desive from the review of the
literature.
(13) Relationship of study to previous research is clear
(14) Review of literature is efficiently summarised.
(13) Procedures axe described in detail]
هورف حوره i.
60
صفحه 41:
Window Hp
« هه اكز »سد ه هزم 1 > 1
Hypotheser, elements, or research questions are testable, discoverable or
answerable.
Hypotheses, elements, or research questions derive from the seview of the
literature.
Relationship of study to previous research is clear
Review of literature is efficiently summarised
Proceduses aze desesibed in detail.
Proceduses are appropriate for the solution of the problem,
Population and sample are clearly described.
‘Method of sampling is approptiate.
Variables have been controlled.
Data gathering methods are desctibed
Data gathering methods are appropriate to solution of the problem.
Validity and reliability of data gathering are expfained.
lyse data,
Appropsiate methods are used to
سس ی
File Edt View Document Tool
Ba |G es
0۳17
(12)
(13)
(4)
(3)
۲۳۱۲۰۲ 7۳۰۳۲
صفحه 42:
4 سس ی
File Eat View Document Took Window Hap
اج 00 = ۱۵ 4۱5 ۵
(24) Sentence stmnetre and punctuation are عنم
(23) Minimum of typographical errors.
¢
(
Spelling and grammar are couect
2
27( Matesial is cleacly waitten,
7
Tone is unbiased and impaxtial
)29( Overall :ating of creativity and significance of the problem.
(30}* Tables and figures are used effectively.
)31(* Results of analy:
(32) Major findings ate discussed clearly and selated to previous research.
s axe presented cleazly
(33)* Importance of findings is explained.
@4)* The telationship between the research and the findings is demonstrated
with tight, logical reasoning.
(35)* Conclusions are clearly stated,
(36)* Conchisions are based on the results,
Fs ۵ ۵ اه ات
صفحه 43:
4 سس ی
File Eat View Document Took Window Hap
1 9 و
ee ۳
Major findings are discussed clearly and related to previous research. *
Be Giese ۰۱۵ و ۳
* Importance of findings is explained.
G4)* The selationship between the research and the findings is demonstrated
with tight, logical reasoning,
(35)* Conclusions are clearly stated,
36)* Conclusions are based on the results.
(37)* Generalisations are confirmed,
38)* Limitations and weaknesses of study are discussed.
for the field are discussed.
(39)* Implications of finding
(A0}* Suggestions fos fruther research are cited.
(41) Overall rating of the conduct of the study and the final document.
* Not evaluated in proposal but in finished thesis only.
(Mauch and Birch, 1989-91-93)
۵ ۵ اع
صفحه 44:
ft Sete oe aes on
Mere ore soe oP usePul resources cord texts kot
۱( ی مس ra eac aC PN CAN oa a Le Ca AR Sa
OPtea, BAR. (CORO) Phe yrackrate stucheut's cpuicke
Sod pce IANS ero case Ce ec cas ae ia al
De aN eis Maca ما OL
0
quide ل ارات 5 ا 0ك
Opeu Ouiversiy Press ا ۱2
صفحه 45:
a
Oats, 6.0. & Parker, 0.0. (COTO) Onitay the doctoral
۱ approuck. Doodbuny, D7,
OO aa vat (eae cac cane Mela oom
oe ON (cele) (aaa can aed Wee de Oe ec
را eae ee eae
Do ae aeRO R(t ORC Mm (=O CN ane ea a
ك4 chee rene cer exe cane ret ea oe ce eT
4 Ce tO) eke mee aCe
صفحه 46:
[۳ ع ا ا ا ی
(EN ea Ber oe RCE ee oe Ba
Onversiy of Onw Cruk Oaks. Ord Cd.
(Purttable Proce the Grudeut Build, Pirst Plo! Bust
OEM ONG accent ROC cd Wem OO ren aes ev
ON ee
Ee ORME (elo le) i Ree areata ae
Dae a ee, cas CAO AS a AS ea ی ی
Ord Gd. Dew York, Cpranse Oaversiy Press.
صفحه 47: