علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

کاربرد شبکه عصبی در صنعت

kontorole_asabiye_bazoye_enetafpazir

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کاربرد شبکه عصبی در صنعت”

کاربرد شبکه عصبی در صنعت

اسلاید 1: کنترل عصبی-تطبيقی بازوی انعطاف پذيرهدف، حرکت دادن دو بازوی سری انعطاف پذير است به طوری که ارتعاش بازوها به حداقل برسداز شبکه عصبی RBF برای تعيين گشتاور بازوها استفاده شده است.

اسلاید 2: کنترل عصبی سيستم کولر خودروهدف، تنظيم دمای داخل اتاق خودرو است به طوری خاموش و روشن شدن کمپرسور به حداقل برسداز شبکه عصبی RBF برای تعيين دور کمپرسور استفاده شده است.

اسلاید 3: بازشناسی چهره با استفاده از شبکه های عصبیاستخراج ویژگی هاکلاسه بندیهدف، ذخيره سازی چهره اشخاص و بازشناسی آن ها در حالت هايی متفاوت از چهره های ذخيره شده است.به دليل حجم بسيار بالای داده ها، نياز به فشرده سازی با استفاده از استخراج ويژگی ها است (مثلاً شبکه هب).از شبکه ای شبيه به شبکه MLP برای ذخیره سازی و باز سازی چهره استفاده شد.. . .

اسلاید 4: تخمين حالت شارژ باتری ها توسط فيلتر کالمن با استفاده از مدل عصبیبه‌روزرساني تخمين حالتشبکه عصبي RBFشبکه عصبي RBFمشتق شبکه عصبي نسبت به بهره کالمن انتشار ماتريس کواريانس خطابه‌روزرساني ماتريس کواريانس خطامشتق شبکه عصبي نسبت به هدف، تخمين حالت شارژ (مقدار شارژ موجود) در باتری توسط فيلتر کالمن استفيلتر کاملن نياز به مدل دقيقی از فرايند دارد که در اين جا از شبکه عصبی RBF استفاده شده است.

اسلاید 5: کنترل سرعت و گشتاور موتور سويج رلوکتانسهدف، کنترل سرعت موتور سنکرون سوييچ رلوکتانس به همراه کاهش ريپل گشتاور و نويز صوتی استاز شبکه عصبی RBF برای تخمين مقدار گشتاور لازم استفاده شده است

اسلاید 6: کنترل بهينه گشتاور-سوخت در نيروی کششی خودروهای ترکيبی با استفاده از شبکه های عصبیهدف، کنترل دور موتور احتراق داخلی در خودروهای ترکيبی است به طوری که خواسته های رانندگی و همچنين حالت شارژ باتری ها حفظ شوند.از شبکه عصبی MLP برای تعيين مقدار سوخت بهينه استفاده شده است.

اسلاید 7: کنترل سکوی ردياب الکترواپتيکیهدف، رديابی اجسام پرنده با شتاب متغير با تغيير مناسب ولتاژ سروموتورها است.از شبکه عصبی MLP برای شناسايي و کنترل سکوی ردياب در عمل استفاده شده است.

اسلاید 8: کنترل تصوير در پريسکوپ سه درجه آزادیمعادلات پايدارساز تصويرميزان انحرافات پريسکوپزاويه مطلوب خط ديدکنترل کنندهپریسکوپهدف، پايدارسازی تصوير در آيينه پريسکوپ مي باشد. از شبکه عصبی MLP و شبکه بازگشتی قطری مرتبه دو برای شناسايي و کنترل سکوی ردياب در عمل استفاده شده است.LOS

اسلاید 9: اصلاح خطای پرواز با استفاده از فيلتر کالمن و شبکه عصبیهدف، اصلاح خطای ناوبری اينرسی در حين پرواز مي باشد. از فيلتر کالمن و شبکه عصبی MLP برای تصحيح خطای پرواز استفاده شده است.

اسلاید 10: کنترل ربات های بازو با استفاده از کنترل پيش بين و مدل عصبیهدف، حرکت دادن بازوهای ربات در فضای دکارتی است به طوری که ضمن دنبال کردن مسير دلخواه، از موانع نيز اجتناب شود. از کنترل پيش بين مدل-مبنا با مدل MLP استفاده شده است. علاوه بر آن، مدل پيش بينی موانع متحرک نيز توسط يک MLP ديگر انجام شده است.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید