تعداد اسلایدهای پاورپوینت : 17 اسلاید

karimihamidreza44

صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:
کتاب مجموعه‌ای از صفحاتِ نوشته‌شده. مصوّر, چاپ‌شده یا صفحات خالی (صفحه سفید و نانوشته)؛ ساخته‌شده از جوهر, کاغذ (ورق), پوست حیوانات یا مواد دیگر (چسب, نخ وت که ‎WS 55) inl Cane Seve‏ محکم شده یا متصل می‌شوند. هر برگه در کتاب, ورق و هر ‎crow‏ با روی هر ورق, صفحه نامیده می‌شود.

صفحه 4:
به جلد کردن کتاب به اصطلاح صحافی گفته می‌شود. کتاب در اندازه‌هاي گوناگون دیده می‌شود. در ایران. قطع رحلی, وزیری و جیبی از مشهورترین قطع‌های ‎GUS‏ ‎atl‏ کیک ترس كاب دنا يك ات ات کی دورد كلساء واى اطفهان تكهدارى یو او تا يه زبان فارسی در هند و به دست یک ارمنى به زيور طبع آراسته شدواست. ار انواع دیکر کات کاب تال ‎ual‏ كه كاب در قال ها را بىدعافارائه مى شود كه وسايلى نيز به نام كتايخوان الکترونیکیمانند آمازون کیندل برای خواندن آن به کار می‌رود. نمونة دیگری از کتاب غیر چایّی کتاب صوتی ‎els cal‏ خوشه‌های خشم اثر خان آشتاین یک ات

صفحه 5:
تاکنون,تعریف مشخص و کاملی ارائه نشده‌است و نخواهد شد كه ‎allen‏ مفهوم تمام انیا گمناگین کناب را دربرگیرد.اما یکی از تعاریف معتبری که ‎sly‏ کتاب ارائه شده‌است, مربوط به سازمان یونسکو می‌شود: کتاب نوعی اثر چاپی صحافی‌شده‌است که بیشتر از ۴۹ صفحه داشته باشد و مانند نشریات. تحت یک عنوان ثابت, به‌صورت دوره‌ای منتشر نشود. تعریف دیگری نیز کتاب را «مجموعه‌ای از لوح‌های چوبی یا عاجی یا مجموعه‌ای از ورق‌های کاغذ, پوست آهو يا ماده‌ای مانند آن, اعم از دست‌نویس يا چاپی که با هم به نخ کشیده با صحافی شده باشند» معرفی کرده‌است.تعریف دیگری که به نظر فن‌رسد مناسب باشد, محتوای تولید شده توسط نویسنده که هدف مشخصی را دنبال کند و کتاب حول محور هدف مشخص شده توسط نوبسنده مطالبی ارائه دهد و در پایان کتاب, نویسنده به هدف خود برسد و در این مجال, ارجاع کلّی به کاس دی تا مفاه دای بارش

صفحه 6:
زاره کنای ار زیان عریی وارد فارسی دسر قاری میانه «نامک» (به فارسی دری «نامه») به‌طور عمومی ‎a‏ ‏کتاب اطلاق می‌شد و فروردگ به آنچه امروز عموما نامه خوانده می‌شود. در دورة تکوین فارسی دری نیز نامه به معنی وی کت کز رات دارم ات ار ات تخصصی‌تر ماتیکان (رساله) و نسک (برای بخش‌های اوستا) استفاده شده‌است. کلمة ثبی که هم‌ريشه با نبشتن (نگاشتن) است و معنای مطلق کتاب یا نوشته از آن مستفاد تواند شد, در فارسی دری به معنی خاص قرانبه کار رفته‌است. x 2 ‏اد‎ Wt

صفحه 7:
کتاب قدمتی پنج هزارساله دارد. کتاب‌های نخستین به شکل لوح‌های ی بودند, اما با گذشت زمان, با توجه به دسترسی بشر به امکانات جدید و تغییر نیاز بشر به ارتباطات و اطلاعات, شکل کتاب‌ها تکامل یافت. لوح‌های گلی از لوح‌های گلی, در منطقة بین‌النهرین برای نوشتن استفاده می‌شد. استفاده از این روش در ۲۵۰۰ سال قبل از میلاد, توسط تمدن سومر ابداع شد و به تکامل رسید. اما با گذشت زمان, بابلی‌ها و آشوری‌ها نيز همين روش را بهكار كرفتند. اين لوح‌ها با ساب ارجات رن دآ و را خشک شدن, با استفاده از ابزارهای نوک‌تیز بر روی آن‌ها ‎as‏ ‏می‌شد. نوشته‌های بیشتر این لوح‌ها, بیشتر مرتبط با امر بازرگانی, اداری و حکومتی بود.

صفحه 8:
نز 1 7 ل ن نید و كتابخوانى از جمله صفاتی است كه بسيارى از ما علاقه داريم واجد آن باشيم, اما اكثر ما وقت و حوصله كافي را يه خوائدن كتاب اختصاص نميدهيم. سعي كرده ایم با کمی مطالعه و جستجو, برخى از مهمترين نكات در مورد كتابخوانى را گردآوری کنیم. قبل از هر چین بايد ببينيم چه عواملی ماع مطالعه ما میشوندتا در مورد رف آنها فک کنیم: احساس میکنیم سرعت خواندن ما بسیار کند است و پیشرفت خوبی نداریم. مطالعه كتابها را آغار میکنیم اما آنها را به پایان نمیبریم. در زمان مطالعه کردن, نمينوانيم به شکل کامل و مناسب, تمرکز داشته باشیم. کتابخوانی برای ما خسته کننده است. حوصله متن های طولانی را نداریم. کتابخوانی و مطالعه در کوتاه مدت برای بسیاری از ماء لذت ایجاد نمیکند. بسیاری از كتايهابن كه ميخوائيم به «توصی» با «تحمیل» دیگران تعیین شچه ایس خواندن یک کتاب به تنهایی (و بدون منشارکت دیگران) کاری است که حوضله بسیار میخواهد که از حد توان بسیاری از ما خارج است. در لحظاتی که تصمیم به مطالعه و کتابخوانی میگیریم, کتاب مناسبی در اختیار ما با در ذهن ما وجود ندارد.

صفحه 9:
در مورد هى يك از اين نكاته موارد زيس را در نظ بگیرید توانايى تندخوانى هميشه یک مزيت محسوب نمى شود کلاسهای تندتوانی در سراسر بهان به شرکت کندکان حود این وعده را میدهند کر ور ای یت را رس ات را ‎cls‏ ودرا یه فیوة رسف رون فتن حركت نيد فيم. كاه يك جمله ابا راكراف را جند بار ميخوانيم و .. اما در كنار رفع اين ايرادهاء واقعيت اين است كه يادكيرى تكنيكهاى تندتر خواندن الزاماً مزيتى ایجاد نمیکند. شاید برای خواندن رمان یا روزنامه ها, تندخوانی مفید باشد, اما در مورد کتابهای آموزشی چنین نیست. بسیاری از کتابها را باید مثل آب, جرعه جرعه نوشید تا اثر آن مشخص و محسوس باشد. ضمن اينكه بادگیری, اساسا برقراری ارتباط بین آموخته های جدید و دانسته های قبلى است و كسي كه شتايزدة كتاب ميخوائدء ممكن است كتاب راابه شكل كامل بخوائد و بفهمد. أما الزاماً كتاب رأ ياد تميكيرد.

صفحه 10:
هميشه لازم نیست خواندن کتابی را كه آغاز كرده ايد به بايان ببريد کال گرا باشید ممک سب جد كنا را تلد ف يكير و بخواني ودر ‎Bat‏ راة رها كنيد. ایراد از شما نیست. بلکه شاید کتاب مناسب و جذاب را پیدا نکرده اند. مظمکن باشید بش از مدتی که سلیقه کتابخوانی خود را بهتر بشناسید, ‎Gol‏ ‏بمع کانهای نصفه و لمه: سهم کمتری را ‎oes aj‏ اختصاص خواهند ,داد از وسایلی که حواس شما را پرت می‌کنند دور باشید خیلی بدیهی به تظر میرسد. اما مهم است که قبل از شروع به خواندن کتاب, اینترنت و موبایل و تلویزیون از شما دور باشد.تماسهای مهم را قبل از کتابخوانی رازه بروید.

صفحه 11:
مکان ثابت و مشخصی را برای مطالعه در نظر بگیرید ترجیجاً مکان مشخصی را برای مطالعه در منزل با محل کار در نظر بگیرید مطالعه بايد لذت بخش ترین فعالیت ما باشد. برای مطالعه, لازم نیست شرایط «حبس در سلول انفرادی» را ایجاد کنید. بهتر است قبل از شروع به مطالعه, در کنار خود. چای یا هر نوشیدنی یا خوراکی دیگری را که مورد علاقه تان است, قرار دهید. ای کر دس ی ای او ای و ۳ مشود فراموش نکنید که ما هم مانند هر موجود دیگری, به سادگی شرطی ميشويم.

صفحه 12:
تا حد امکان از فضاهای مینیمال فاصله بگیرید يكى از ويزكيهاى عصر ما و نسل ما اين است كه به متن‌های کوناه و مینیمالیستی (به معنای عام آن ‎«i‏ به معنای ادبی آن) علاقمند هستیم. فیس بوک و توییتر و اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی ما را عادت داده‌اند که متن‌های کوتاه بخوانیم. بسیاری از ها هم به تجربه آموخته‌ايم که جمله‌های طولانی در فیس بوک و ایسساگرام و سایر نرم‌افزارهای پیام‌رسان. شانس خوانده شدن و لایک شدن کمتری دازند. اما واقعیت این است که جملات کوتاه. ممکن است به صورت لحظه ای احساس خوب ایجاد کنند یا الهام بخش باشند. اما هرگز اثر یک متن طولانی را ندارند. برای ترویج عادت مطالعه, لازم است از فضاهای مینیمال کمی فاصله ‎Sill ai pS‏ فيس بوق و تويتر و ... را ترق كنيم. اما به خاطر داشته باشيم كه عادت دائمن به خواندن متن هاى كوتاه. حوصله ما را در مطالعه متن های طولانی کاهش میدهند.

صفحه 13:
در مورد کتاب‌هایی که می‌خوانید با ديكران صحبت كنيد یکی از لذتهایی که بسیاری از کتابخوان ها تجربه کرده اند. صحبت با ‎aie‏ وروی تاای ات که حون اند اير فرصت رز از ندهید. گر فرصت محدودی دارید و نمی‌توانید با دیگران. بنشینید و سر حول صیبت کید شايد رام آنداری یی بای اند ‎POU) ee‏ میتوانید پس از مطالعه هر کتاب, خلاصه کتاب يا نظرات خود را ‎Col‏ بنریسید راه آندازی وبلاگ با استاده ار سروبهایی كثل برشين بلاق با بلاگ فاء کار دشواری نیست:

صفحه 14:
به خاطر داشته باشید که سلیقه‌ی همه‌ی ما در کتاب خواندن یکسان نیست و نباید هم باشد استفاده از نظر دیگران در کتاب خواندن خیلی خوب است؛ اما هميشه به ياد داشته باشیم که سلیقه انسانها در خواندن کتاب متفاوت است. هیچ ایرادی ندارد اگر شخصی که او را بسیار قبول دارم, کتابی را توصیه کند و من پس از خواندن چند صفحه, احساس کنم که آن کتاب. کتاب من بست ما ور طام مر رش رد طی ات ال ی مور كه مطالبی را بخوانیم که دیگران ما را به خواندن آنها مجبور کرده اند. دقت کنیم که در ادامه زندگی. این عادت نایسند را ادامه تذهیم.

صفحه 15:
همیشه همراه خود یک کتاب داشته باشید بسیاری از افراد کتابخوان, در یک ویژگی مشترک هستند. اين افراد, به جاى اينكه مقيد باشند در ساعات خاصی از روز, جایی ببنشینند و ‎CLS‏ بخوانند. هميشه همراه خود یک کناب دارند تا در کوتاه ترین فرصتهاء به خواندن ‎ol‏ بپردازند. شاید رها کردن بسیاری از لذتها و تفریحات و خواندن کتاب در یک ساعت مشخص در منزل يا محل کار. سخت و وار 1 1 الك ردن زرا كد در سر 011 ‎Dis‏ ‏بزرگ, به انتظار گذشت زمان نشسته ايم ساده تر و جذاب تر است. بسيارى از ماء مطالعه را نه با هدف افزايش اطلاعات و دانسته ها و باز شدن افق ديدء بلكه براى فرار از مشكلات و مسائل روزمره ‎Gale) puso Ocal‏ كه از دوست يا همسر يا مین خوه دلگبر هستيم, كوشه اى مينشينيم و كتاب ورق ميزنيم. شايد اين كار در كوتاه مد معيد باشداما در بلندمدت ما را شترظف مركند و ذه هااعادت ميكند كه «كتاب», «همراه لحظات تلخ زندكى» ماست.

صفحه 16:
کتاب دیجیتال بخوانید؛ اما خود را به کتابهای دیجیتال عادت ندهید در پایان, پيشنهاد میشود خود را به خواندن کتابهای دیجیتال ‎cole‏ ‏ندهی بزای کسانت که عادت کتایخوانی وارند كنات تيجال يا مکتوب (هاردکیی) تفاوتی ندارد. اما برای کسانی که به تازگی خود راب كتاندوائى عادت متدكتد لمش كردن ركه های عاعد جر کشیدن زیر نوشته هاء دیدن تشانه میانه كتاب كه مشخص میکند بخشی از کتاب خوانده شده, باز شدن شیرازه کتاب و جدا شدن برگه های آن (ناشی از بارها مرور یک کتاب), همه و همه میتوانند اخساس خی ایا کاس كد ها را به خواندن كابهات بيشتر ترغيب ميكند.. # کر حوصله کردم امه مش را بیان خوانج یه معلوم مى شود که از هم اکنون. یک خواننده حرقه ای با حوصله هستید که مینوانید هر متن کم خاصیتی را هم بخوانید. به شما تبریک يم.

صفحه 17:

10,000 تومان