پزشکی و سلامت بیماری‌ها

کف پای صاف گودی کمر

kaf-pay-saf-godi-kamar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کف پای صاف گودی کمر”

کف پای صاف گودی کمر

اسلاید 1: کف پای صاف و گودی کمردانشجو:

اسلاید 2: مقدمهاگر زمانی که فرد ایستاده است، پا دارای قوس طبیعی نباشد، آن فرد دارای صافی کف پا می باشد. به طور کلی، وقتی شما دارای پای صاف خواهید بود که قوس داخل پا صاف باشد و کف پا کاملا با سطح زمین در تماس باشد. صافی کف پا یکی از معضلاتی است که به سایر اعضای بدن نیز آسیب هایی را وارد می آورد. این عارضه بر خلاف باور رایج و نادرست بسیاری از افراد به ندرت مادرزادی است و عواملی همچون اضافه وزن، کمبود تحرک بدنی و یا تحرک بیش از اندازه منجر به شکل گیری آن می شود.

اسلاید 3: علت صافی کف پا هر پای انسان از 26 استخوان تشکیل شده است که توسط 33 مفصل و تعداد زیادی ماهیچه، تاندون و رباط در کنار یکدیگر قرار گرفته‌ اند. به طور کلی در کف پا سه نقطه وجود دارد که نقاط اصلی تحمل کننده وزن هستند، آن‌ها عبارتند از:زیر استخوان پاشنهزیر انتهای تحتانی اولین استخوان کف پاییزیر انتهای تحتانی پنحمین استخوان کف پایی

اسلاید 4: انواع صافی کف پا از نظر علت شناسی نوع مادرزادینوع اکتسابی

اسلاید 5: کف پای صاف مادرزادی کودک با کف پای صاف به دنیا می آید یا هنگام تولد برای آن مستعد است. این نوع صافی کف پا بدون علامت و انعطاف پذیر است. منظور از انعطاف پذیر بودن آن است که قوس کف پا تا قبل از اعمال وزن روی پا وجود دارد.

3,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید