ورزشی

کمیته بین المللی المپیک، سازمان و تشکیلات تربیت بدنی

sazman_va_tashkilat_tarbiat_badani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کمیته بین المللی المپیک، سازمان و تشکیلات تربیت بدنی”

کمیته بین المللی المپیک، سازمان و تشکیلات تربیت بدنی

اسلاید 1: وبا عرض سلام خدمت شما رهپویان علم ودانش در عرصه تربیت بدنی و علوم ورزشیسازمان و تشکیلات تربیت بدنی

اسلاید 2: مسئولیت ها (کمیته بین المللی المپیک IOC)کمیته بین المللی المپیک در نقش عالی تربن مرجع جنبش المپیک، مسئولیت های زیر را دارد:رشد و پرورش ویژگی های جسمانی و اخلاقی که اساس ورزش را تشکیل می دهد؛توسعه المپیک گرایی جنبش المپیک در سراسر گیتی؛اعطای امتیاز برگزاری بازیهای المپیک و بازی های المپیک زمستانی؛توسعه هرچه بیشتر ورزش؛کمک به کیته های ملی المپیک و فدراسیون های بین المللی.

اسلاید 3: منشور المپیکمنشورالمپیک شامل یک سلسله اصول اساسی است که بر سازمان و عملکرد جنبش المپیک، حاکم است.دفتر مرکزیدر سال 1915؛ بارون پیردوکوبرتن، پس از گذشت21 سال، دفترمرکزی کمیته بین المللی المپیک را از پاریس به لوزان(سوئیس) انتقال داد. محل دفتر در ابتدا، کازینو مونت بنون و ازسال 1922 ویلمون رپوس بود. در سال 1968 دفترکمیته بین المللی المپیک به ساختمان شات دو ویدینقل مکان یافت.

اسلاید 4: این ساختمان از طرف شهرداری لوزان پیشنهاد شد و هنوز هم دفتر رئیس کمیته ی بین المللی المپیک است و طبق قرار داد، آی. او. سی آن را در اختیار دارد. در سال 1986 کمیته بین المللی المپیک خانه المپیک را افتتاح کرد و آی. او. سی ساختمان را بدست آورد. در ژوئن 1988 بخش دیگری به آن اضافه شد. در سال 1993، موزه ی المپیک لوزان افتتاح شد.اعضا (کمیته IOC)آی. او سی اعضای خود را از افرادی انتخاب می کندبه قابلیت های آنها رسیدگی شده باشد. آنها باید ملیت کشوری را داشته باشند که در آن اقامت دارند و یا کمیته ملی المپیکی داشته باشند که از طرف کمیته بین المللی به رسمیت شناخته شده باشد.

اسلاید 5: رئیس کمیته بین المللی المپیک می تواند به اجلاس پیشنهاد کند که در هر سال ده عضو جدید بپذیرد.اعضای کمیته بین المللی المپیک، نماینده این کمیته در کشورشان هستند. اعضای کمیته بین المللی المپیک، در پایان 80 سالگی بازنشسته می شوند، مگر اینکه قبل سال 1966 انتخاب شده باشند. اعضایی که قبل از سال 1966 انتخاب شده باشند، مادام العمر عضو آی. او. سی محسوب می شوند. در سال 1998، کمیته بین المللی المپیک، 118عضو و25 عضو افتخاری داشته است.

اسلاید 6: اجلاساجلاس، مجمع عمومی اعضاست که حداقل یک بار در سال جلسه دارند. اجلاس فوق العاده ممکن است با درخواست رئیس آی. او. سی و یا درخواست یک سوم اعضا تشکیل شود. بالاترین مرجع تصمیم گیری آی. او. سی است که می تواند موادی به منشور المپیک اضافه و یا از آن حذف کند. مصوبات اجلاس، نهایی محسوب می شود.

1,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید