سایر

کودک و اینترنت و تربیت آن

kodak-15

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کودک و اینترنت و تربیت آن”

کودک و اینترنت و تربیت آن

اسلاید 1: آسیب های اجتماعی کودکانکودک آزاری و کودکان شاهد خشونت خانگی

اسلاید 2: هدف اصلی :1- توانمند ساز ی کودک برای رویارویی با عوارض بروز خشونت در خانه یا بیرون آن2- پیشگیری از سوء استفاده جسمی، جنسی، عاطفیمحور اصلی :1- برقراری ارتباط مؤثر با کودک خشونت دیده یا شاهد خشونت2- کمک به کودک در جهت حفظ ایمنی فیزیکی روانی در شرایط دشوار3- توانمند سازی والدین جهت ایجاد فضای خانوادگی ایمنمخاطب اصلی : کلیه کسانی که قرار است با کودک ارتباط درمانی پیدا کنند.

اسلاید 3: تاریخچه :نگرش اجتماعی به کودکان از نسل به نسل دیگر تغییر کرده است.تغییر نگرش نسبت به کودکان به 3 مرحله تاریخ خلاصه می گردد:1- کودکان جزئی از دارایی والدین2- کودکان نیازمند محافظت : 3- کودکان دارای حقوق انسانی

اسلاید 4: مرحله اول: کودکان جزئی از داراییهای والدیندر دوران برده داری اعضای خانواده شامل زن، کودکان و بردگان در تملک سر پرست خانواده که مرد خانواده بود قرار داشتند.بنابر این سرپرست خانواده اختیار زندگی، رفاه و سلامتی یا بر عکس مرگ و یا تنبیه و مجازات زن ، کودک و بردگان خود را در اختیار داشت. بنابر این در فرهنگ این دوران پدران مالک بی قید وشرط خانواده و اختیار دار آنها محسوب می شدند و به استثناء مواردی که جرم یا جنایت مشخصی در خصوص آنها اتفاق می افتد انواع بد رفتاری با خانواده کاری ناشایست تلقی نمی گردید.

اسلاید 5: مرحله دوم: کودکان نیاز مند محافظت این رویکرد در سالهای اولیه قرن 19 آغاز شد که به نیاز کودک به محافظت و برقراری رفاه وی تاکید داشت.جنبش محافظت از کودکان به موارد ذیل توجه داشت:عوامل خطر سازی چون فقر ، الکل ،تنباکو، قمار و همچنین ترک تحصیل، بی کفایتی نظارت و سرپرستی والدین و در عین حال سرکشی کودکان و تمایل آنها به تجربیات جنسی در همین دوران بود که موضوع بدرفتاری با کودک شناسایی و نام گذاری گردید. در سال 1871 موضوع یک کودک آزار دیده به دادگاه کشیده شد . دادگاه از این مورد تحت عنوان بدرفتاری بدتر از حیوانات نام برد

اسلاید 6: در این مرحله کودکان به عنوان انسانهای مستقل و دارای حقوق انسانی مورد توجه قرار گرفته اند. به عبارت دیگر علاوه بر اینکه به کودکان، مستقل از بزرگسالان توجه شده است حقوق آنها مبنی بر مراقبت و محافظت نیز مد نظر قرار گرفته شده است.مرحله سوم: کودکان دارای حقوق انسانی بنابر این کودکان دیگر مایملک بدون قید شرط بزرگسالان و یا نیازمند رفتار خیر خواهانه نیستند. کودکان دارای حقوقی هستند که بایستی توسط بزرگسالان شناخته و رعایت گردد.این رویکرد در قرن بیستم آغاز گردید و همچنان در حال تحول و تکامل است.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید