صفحه 1:
صفحه 2:
ما می خواهیم اگر کسی در یک خانواده مریض شد. j نج دیگری نداشته باشد.
خان ض شد. بیش از ونج مریض داری رنج دب
مى خواهيم اكر كسى در یک خانواده مريض شد. بیش از ر ب
صفحه 3:
3
که در این راستا سلامت خانواده مهم ترین موضوع است و من تاکید مى كنم که هیچ برنامه فرهنگی» اجتماعی و هنری/ در
شهرداری نباید اجرا شود که آن موضوع خانواده محور نباشد چراکه خانواده جامعه را سالم می کند
صفحه 4:
گزارش عملکرد حوزه معاونت درمان
گزارش یکساله بخش درمان مستقیم
كزارش يكساله بخش درمان غير مستقيم
كزارش يكساله ستاد يزشك خانواده
!!. كزارش عملكرد حوزه معاونت بهداشت
عملكرد كروه ايمنى و بهداشت
ورد ينيك سيط
عملکرد گروه طب کار
|| گزارش عملکرد اورژانس
عملکرد ماموریت عملیاتی
عملکرد مالی و درآمدی
۷ستاد :۲15۳ و جامعه ایمن شهرداری تهران
۷ گزارش عملکرد حوزه معاونت مالی و اداری
صفحه 5:
صفحه 6:
اهم فعالیت های حوزه معاونت درمار
© ارائه خدمات درمافی به پرسنل شاغل و بازنشسته شهرداری براساس ماموریتیهای شرکت در قالب :
* ارئه خدمات درمانی در مراکزدرمانی شرکت شهر سالم
ارائه خدمات حمايتى و يشتيبانى به كاركنان شهردارى از طريق مراكز طرف قرارداد با شركت
برداخت كمك هزينه هاى درمائى به ببماران خاص تحت بوشش بيمه شهردارى
al خدمات درمانى به جانبازان و ايغاركران شهر تهران و خانواده محترم ایشان
ورسيدكى فنى اسناد هزينه درمان ارائه شده از سوی پرسنل شاغل .بازنشتگان و ايثاركران مشمول بيمه شهردارى
رسازی.مرمت و بهسازی ساختمانهای مراکز درمانى
*ارائه خدمات پزشکی. درمانی و پشتیبانی از زاثرین اربعین حسینی در کشور عراق و شهرهای مرزی
صفحه 7:
فعالبت های حوزه معاونت درمار
۰ ارائه خدمات درمانی مستقیم
aL خدمات درمانی در مراکز درمانی تحت پوشش شرکت
* . شناسایی.انتخاب و انعقاد قرارداد با پزشکان,دندانپزشکان وسایر کادر درمانی مورد نیاز جهت فعالیت در مراکز درمانی شرکت
*_برنامه ریزی توسعه «تجهیز و بهسازی مراکز درمانی تحت پوشش شرکت
۰ ارائه خدمات درمانی غیر مستقیم
* شناسایی .انتخاب و انعقاد قرارداد همکاری با مراکز درمانی (بیمارستان,کلینیک و پاراکلینیک و...)جهت دریافت خدمات برای
کارکنان شهرداری
صدور معرفی نامه جهت دریافت خدمات درمانی در مراکز طرف قرارداد
بررسی استاد پزشکی و تعیین هزینه های درمانی
بررسی پرونده های درمانی در کمیسیون پزشکی
صفحه 8:
درمان مستقیم:
وظیفه ارلئه و ارتقاء خدمات سلامت با هدف فراهم نمودن زمینه گسترش عدللت در نظام سلامت شهرداری
تهران با رویکرد ارلئه خدمات سلامت در قللب سعح بندی به کارکنان شهرداری تهران و افراد تحت تکفل.
نظارت بر عملکرد ۱٩ مرکز درملنی. احداث. تقویت. تجهیز و راه اندازی مراکز درملنی با رویکرد حداقل هر
منطفه یک مرکز درمانی, ارتقاء سطح خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی(از نظر کیفی و کمی) و جذب و
بکارگیری نیروهای انسانی متخصص و مجرب(پزشک. دندانپزشک و کارشناسان درملنی حوزه درمان) راعهده
دار می باشد.
صفحه 9:
1 . عملكرد درمان مستقيوة
۱
Wy
۴۳۰
۹۶
ay
fA
۳۷
۵
۲
۸۶۷
ارائه خدمات درمانی در مراکز درمانی تحت پوشش شرکت
تعداد پزشکان درمانگاه های شر کت.
۹۶ Ww
۳۳۷ ۴۳۸
ay ۵
۷۴ ۹۵
OA ۴۶
۳۰ ۲۶
۳۴ ۴۳
1 1۸
AFA AAF
پزشکان عمومی
پزشکان متخصص و فوق تخصص
دندانپزشکان عمومی
دندانپزشکان متخصص
بییاران
پرستاران
کارشناسان
بینایی سنجی
جمع
صفحه 10:
کادر درمانی فعال و مستقر در درمانگاه ها
۲93 94 5
صفحه 11:
بیمه شهرداری 424.654 227
سایر بیمه ها 1.486.564 78%
صفحه 12:
گزارش مراجعات به مراکز درمانی
3.9% 74,091 چهارده
1.7% 3763 ازده
2.8% 54.019 هنده
4.0% 77.094 نوزده
1.8% 34.304 =
0.8% 16.122 بيست ويك
8.2% | 157.463 هشت 0.5% 8.699 بست ودو
0.8% | 15,882 [ ده 0.3% 6.084 درماتكاه اتوبوسراتى
ع | 113.513 دوازده 0.6% 11.500 nas
w= | 78161 4.1% 100.0% 12111118 جمع كل
صفحه 13:
گزارش پذیرش مراکز درمانی به تفکیک بیمه
213.990 191.069 11% 22.921 یک
ا 225.313 180.706 20% 44.607 5
| 55.652 49.629 11% 6.023 جهار
5 تصویربرداری
Sete 20.620 20% 1% 80.077 100.697
157.463 120.817 23% 36.646
15.882 12.267 0.17% 23% 3.615 ده
113.513 106.033 0.37% 790 7.480 «وازده
صفحه 14:
یت
گزارش پذیرش مراکز درمانی به تفکیک بيمه : =
ae تعداد پذییش یمه شپرداری بیمه شیرداری تعداد پذیرش (on
سایر بیمه ها به پذیرش کل | به کل پذیرش مرکز | بیمه شهرداری
78.161 54.641 1.2% 30% 23.520 سیزده
74.091 61.800 0.67 17% 12.291 چهارده
31.763 24.874 0.37 22% 6.889 پانزده
54.019 44.219 0.5% 18% 9.800 هقده
77.094 60.094 0.87 22% 17.000 نوزده
34.304 27.943 19% 6.361
16.122 13.201 18% 2.921 بيست ويك
8.699 7.893 9% 806 بیست و دو
6.084 5.046 17% 1.038 درمانگاهاتوبوسرانی
11.500 11.420 1% 80 شهدای منطقه ۱۱٩
| 1.911.218 1.486.564 22.2 مه جک
صفحه 15:
درمان غیر مستقیم
و درملنی در چارچوب ضولبط و مقررات رسمی کشور. آئین نامه درملنی شهرداری
۰ وظیفه ارلئه کلیه خدمات تشخیصی
تهران و مصوبات شورای شهر
۰ تهیه و ارلثه خدمات درملنی به کلیه بیمه شد گان دارای دفترچه بیمه درملنی کارکنان رسمی شهرداری تهران اعم|
ازشاغلین وبا ان سازمان بازنشستگی شهرداری تهران درقالب خرید خدمات
کلینیکی از مراکز درمانی طرف قرارداد.
صفحه 16:
عملكرد در مان غير مستقيمة
مراكز درمانى طرف قرارداد
۹۵ سال ۹۴ سال ٩۳ طرف قرارداد سال
ve 1۰۱ ۱۱ پزشکان عموی
my ۳۳ ۳۳۰ پیشکان متخصص ر فوق تخصص
vw ۳ ۳ پزشکان عمومی
vA ۳ ۳ دندانپزشکان متخصص
w w 14 =
1 ey or
33 re w
wy 05 ww
w ve ve
wr 7 3
er re ae
۱ ۳ ۱
OAV ۱2۸۹ لفها
صفحه 17:
نمودار مقایسه ایی مراکز طرف قرارداد در دوره سه ساله
۱9۹۳ سال mar Jl 91۵ میور سال 390 23
8
1 1 3
Wa fu) 1 i از |
صفحه 18:
عملکرد درمان غير مستقيم:
۲- صدور معرفی نامه جبت مراکز درمانی طرف قرارداد
سدور معرطى نقمه درمان rary ۳۹۳۳۹ ۳۷۳۷۲ aly
معرفی نامه صادره صدور معرفی نامه درمان پستری very
بستری در بیمارستان دولتی
تعداد بستری
بستری در بیمارستان خصوصی ۶۳۶ ۶2۷۷۲ ۶۹
صفحه 19:
عملکرد درمان غیر مستقیم:
صدور معرفی نامه جبت مراکز درمانی طرف قرارداد
صدور ععرفی نامه به تفکیکسنوع درعان نوع بستری به تفکیکنوع بخش
9 کوه 4وو دوه 6599 6772
39137
:3933 ووم موه 593
37272 6136
7637
044 7079 0 943
Sle
۳
صفحه 20:
عملکرد درمان غیر مستقیم:
تعداد اسناد شده د ن پز
اسناد بریسی شده در کمیسیون pry) سال "41 eae
1466
1380
vn
۵۵ 1۳۸۰ 1۴۶۶
1055
979
849
| ۱ استعلاجی AFA ۹۷۹ yyy,
کمیسیوت استعلاجی جمع کل ۳۳۶ ۳۳۵۹ ۳۳۵
دوم قوم دوم
صفحه 21:
عملكرد در مان غير مستقيم:
مبالغ به هزار ريال
Ganon 2 مبلغ هزینه Jat
TV, FAVFAV ANY YOR و( ۳۳ (۱۶۹۶۰۴۷۵
۳1 (۲) ۱ yah VAYE OVE Yeh ۱۵۷۰۰-۶۵۱
VEZ JAEYYVAY) VAL (۳ VAL (۸
VOL Ve ۳۹۵ WH (+۷۷ VOL VIONYVAL +
vA 4+ OY FAAY AL ۷۸۹۵ vi اعععلاععم
تصویربرداری عع او ۶1 ۸۰۵( VA ۷۷ تا( vA
Veoh (۱ ۴ Verh (5-۳ (3-۶۸ جمع کل
صفحه 22:
عملكرد درمان غير مستقيمة
اد هزينه درما شده د
نمودار مقایسه ایی هزینه های درمان غیر مستقيم
att الام لاس
1307
942
|
| 89
57 49
ome
عضوم تصویر بیلری
صفحه 23:
فص
— ستاد پزشک خانواده شهرداری تهران
3
ل
در راستاى اجراى سياست هاى توسعه نظام بهداشت در ساختار اجتماعى و ارتقاء سلامت خانواده و شهروندان در سطح شهر تهران و با
توجه به تاکیدات مدیریت ارشد شهرداری درخصوص سلامت شهروندان بطور عام و کارکنان شهرداری بطور خاص؛ستاد بزشک خانواده با
استفاده از پزشکان مجرب و ماهر در لین شرکت راه اندازی گردیده و ضمن انجام بررسی ها و مطالعات شناختی از وضعیت عمومی این
مقوله در سطح خانوارهای شهری و نیز کارکنان شهرداری :در حال ایجاد ساختار های و زیر ساخت های مورد نیاز اعم از سخت افزاری و
نرم افزاری می باشد. اهم اقدامات انجام شده درایتخصوص عبارتند از :
راه اندازی ستاد و ایجاد ساختار
الا -بكاركيرى پزشکان مجرب و توانمند
0 لا انجام بررسی ها و مطالعات شناختی و جمع آوری اطلاعات پایه ایی
لا ایجاد زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری
صفحه 24:
گزارش عملکرد حوزه
صفحه 25:
اهم فعالیت های حوزه معاونت بهداشت
*_ تدوین و ابلاغ دستورالعمل بهداشت و ایمنی حوزه های معاونت ها .سازمانها و شرکت های شهرداری تهران
* اجرای اجرای برنامهنظارت و بازرسی بر وضعیت مراکز و اماکن ورزشی و استخر های زیر مجموعه شهرداری
*_کنترل,نظارت و پیگیری اجرای ضوابط بهداشت و ایمنی عملیات مکانیزه و غیره مکانیزه اجرایی نگهداری شهر در زمینه های رفت و روب
شهری .نگهداری پارک ها .بوستانها و فضای سبز .مبارزه با جانوران موذی «مراکز و اماکن تحت پوشش و طرف قراردد با شهرداری
* اجرای معاینات سلامت شغلی و ادواری پرسنل کارمندی و کارگری شهرداری حوزه های ستادی و مناطق ۲۲ گانه
اجرای برنامه جامع واکسیناسیون کارگران حوزه خدمات شهری
* کنترل و ارزیابی وضعیت ایمنی فضای عمومی اعم از ساختمانها و مراكز ادارى.فضا ها و اماکن عمومی شهری و فضایهای تفریحی و پارک ها و
بوستلنها
صفحه 26:
فعالیت های عمده حوزه بهداشت
5 فعالیت های مرکز بهداشت کار
I گروه بیداشت و ایمنی
۲
۰
کنترل و نظارت بر تجهیزات فردی کارگرانپیمنکاران خدمات شهری
تظارت بهداشتی و ایمنی بر عملیات جمع آوری مکانیزه و غیرمکانیزه باه و رفت و روب شهری
تشکیل و راهبری کمیته های بهداشت و ایمنی در سطح مناطق و سازمانه و واحد های تابه شهرداری و پیگیری اجرای مصوبات
ثبت و پیگیری حوادث ناشی از کار
II گروه ببداشت معیط
کنترل و پا امیدنی پارک ها,بوستانها و فضاهای عمومی .ساختمانهایاداری شهرداری
نظارت .بازرسی و کنترل بهداشت و ایعنی اماکن اسکان کارگری پیمانکاران شهرداری
ارزیابی و ظارت بر وضعیت بهداشتی و ایمنیاماکن تحت پوشش شهرداری اعم از پا رکه وستانها,مجموعه های
ورزشی:تفریحی .فرهنگی.ساختمان های اداری . آشپزخانه ها
صفحه 27:
ا فعالیت های مر کز طب کار
۱ انجام معاینات ادواری و کنترل سلامت کا
تشکیل پرونده سلامت کارکنان
شهرداری و پایش شاخص های کلیدی سلامت در قالب
Il انجام معاینات و چکاپ سلامت کارگران خدمات شهری و صدور کارت سلامت شغلی
8 برنامه جامع واکسیناسیون کارگران پیمانکاران خدمات شهری علیه بيمارى هياتيت Il
صفحه 28:
مه
3
مقایسه لقذلما: 3570 شرح فعالیت سال 97 سال ٩۳ سال ۹۶ سال 88
85 3078
2863
کل بازرسی انجام شده ۰ 2.863 3.570 3.078 3.085
1763
1487
تعداد ایتم های ارزیابی ۰ 159.1 177.7 197.4 198.0
شده در بازرسیها 10 02 50 62
636
المونه بردارى أب بلر هل كل بلزرسى هلي انم شدماهارمورد) نموته برداری آب پارک ها 1.763 1.487 1.052 636
فلم عنس ككس د
صفحه 29:
(۳
یت بشده
ابتمحلهار زيلبي. 58
282
1 1
يتم هلى أرزيلبى شد طهزار مور
5وم موه دوه 2و
ايتم هاى ارزيابى شده در بازرسى ها
بلزرسیهای انجلم شده
3340 2
2724
2313 |
AV gl mA gl mAh yl سل ۹۵اه
اشر
Ses
ets
ik
Sri
ایتم های
ارزیایی شده
در بازرسی
های ایمنی
سال 97 سال 917 سال 94 سال 98
TARY ۰۰ ۴ ۳
۲۶۹۹۸۰ ۲۸۲۰۲۵۳ ۲۷۱۲۶۲ ۶
صفحه 30:
عملکرد واحد طب کار
چکاپ
کارگران خدمات شهری
چکاپ کارمندان
تعداد
rere
vary
مبلغ
(۱ ۹
MPF PFA
تعداد
Aary
۷۳۳۸
مبلغ
0-۰۵۲
ففذغتفضنا
* تعداد کچاپ انجام شده در سال ۹۵ نسبت به سال ماقبل ۵ برابر افزایش داشته است.
* در سال ۹۵ .درآمد ناشی از انجام چکاپ پرسنل شهرداری در محل در آمد مراکز درمانی مورد نظر .منعکس گردیده است.
* افزايش تعداد چکاپ کارکنان .ناشی از تبدیل وضعیت انجام شده در سطح کار کنان شهرداری می باشد.
تعداد مبلغ
VW.OYF ۱۳۰۹۵
VAALYYY TRAP
صفحه 31:
گزارش عملکرد سامانه ۲15۳
صفحه 32:
لا احکام بر نامه بنج ساله دوم شهرداری تهران
قسمت دوم
فصل چهارم؛ احکام حوزه ماموریتی ایمنی و مدیریت بحران
بخش سیزدهم ؛بهبود سیستم ایمنی و مدبریت بحران
ماده ۷۶:
صفحه 33:
شرح مفاد ماده ۷۶ برنامه پنج ساله در حوزه ماموریتی ایمنی و مدیریت بحران
ماده ۷۶: شهرداری موظف است.به منظور پیشگیری از بروز حوادث مربوطبه سلامت. ایمنی و محیط زیست ("۴151) در کلیه فعالية
Gly مدیریت شهری و حقوق شهروندی. از طریق موارد زیر اقدام نماید.
الزامات 11517 در کلبه فعالبت
( تدوین شیوهنامه و ایجاد نظام مدیرست بازرسی و نظارت بر عملکرد و فعالست کلیه پیمانکاران شهرداری در
»شا هدف پیشگیری و کاهش حوادث تا
صفحه 34:
2 VF cole تبصره الف
همكارى دستكاهها و نهادهاى مسئول نسبت به نهاد بنهسازى الزامات 11515 در كليه فعاليتهاى
مدبربت شهری در راستای صبانت از حقوق شهروندی
اجرا و پیگیری دستورالعملهای مرتبط با این حوزه شاملِ
برگزاری آموزش های چهره به چهره در حوزه های کودک و نوجوان. اصناف. سالمندان و معلولين. اماكن تفريحى و ورزشى و فرهنكى و مذهبى
*_بررسی و تعیین چالشها و مشکلات در صنعت ساختوساز در چرخه عمر ساختمانهای تجاری, اداری و مسکونی (LIFE CYCLE)
* طراحی و استفرار سیستم مدیربت ۲4۹8 ویژه ساختمانهای عمومی بلندمرتبه شهرداری تهران (810۱1010165 ۲۱۱6۲۸-8۱5۶)
اجرای برنامه های پژوهشی مرتبط با اصول مدیریت بهداشت. ابمنی و محیط زبست ( ۴456-8/15) در درمانگاههای تابعه شرکت شهرسالم ( در محدوده مناطق ۲۲ گانه شهر تهران)
*_ اجرای برنامه های پژوهشی مرتبط با اصول مدیریت بهداشت. ایمنی و محيط زيست (1451-1/15) ويزه حوزه حمل و نقل و ترافيك واقع در محدوده خیابان ولیعصر
* طرح ریزی,بنمهریزی و اجرای طرح جامع آموزش و ارتفاء سطح صلاحيت هاى حرفه اى كارشناسان و مديران 14516 مناطق. سازماتها و شرکت های تاه شهرداری تهران از طریق
اقدامات ویر
-برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه جهت تعیین سطح کارکنان
- طرح ریزی دوره های آموزشی جامع 145۴ در ) سطح
- اتعقاد قرارداد همكارى با دانشكاه تيبران جبت اجرلى آموزش ها
- برنامه ریزی جهت آغاز دوره های آموزشی
صفحه 35:
اهم اقدامات در اجرای این تبصر
>
>
>
1ف
eS 0 Me IT OILY ewe nea Cary
PE eC a el ee
اجرا و پیگیری دستورالعملهای مرتبط شناسنامه ایمنی حریق ساختمانهای شهر تهران
اجرا و پیگیری دستورالعمل الزامات ۲15 در پارک ها بوستان ها و فضاهای شهری
برگزاری همایش در حوزه کودک و نوجوان (دومین همایش)
برگزاری دومین همایش ملی ]۲15 شهروندی در حوزه اصناف
برگزاری سومین همایش ملی ۲152 شهروندی در حوزه اماکن تفریحی. ورزشی. فرهنگی و هنری
برگزاری دومین همایش ملی ۲156 شهروندی در حوزه سالمندان و معلولين
مطالعه و تحقیق جامع در حوزه آسیبهای اجتماعی در کشور
ارتقاء 15 مراکز کنترل و پیشگیری آسیب های اجتماعی تحت پوشش شهرداری تهران
طراحی و استقرار سیستم مدیریت 2 45] ویژه فروشگاههای زنجیرهای شهروند شهرداری تهران
اجرای برنامه های پژوهشی مرتبط با اصول مدیریت بهداشت. ایمنی و محیط زیست ( ۴-015 ۲۱5) در بیمارستانها
صفحه 36:
Pear ene)
Se ee Ter ens ats oes Eesti ae S Ret
PY eee ed Sp kr re Um pe ke YN LA]
اهم اقدامات در اجرای ra GAN
برگزاری دوره آموزشی - توجیهی بهتفکیک برای تعامی شرکنهایپیمانکا عال و جدید در خصوص شرایط و الزمات عمومی و تخصصی ۴452 پیمان شبوه ار ببی عملکرد. سیستم های بازرسی
و نظارتى. نحوه كزارش دهى و جكونكى برخورد با تخلفات
بركزارى دوره هاى آموزشى مورد نیز جهت اجرای سیستم طراحی شده در فاز دوم ویژه شورای هماهنگی مناطق واحد 81516 امور قراردادهاء بازرسين HSE
بررسی سیستم آموزش ۴۹5 پیمانکار و اطمینان از شناسایی صحیح نیازهای آموزشی. کارایی و اثربخشی دوره های آموزشی برگزار شده
انجام آموزش های چهره بهچهره موردی توسط بازرسان در هنگام اجامبزدیدها و بازرسی ها
برگزاری جلسات آموزشی برای مسئولین HSE پیمانکارانبه صورت ماهیانه و تدوین و ارسال صورنجلسات به سامانه مدیربت 1458
مشارکت و همکاری در برگزاری همایش ملی مهندسی ایمتی و مدیریت 14515 دانشگاه صنعتی شريف
بركزارى همايش ملى 1516 أمراكز تفريحى ورزشى فرهنگی که تعداد ۳۰ مقاله در این همایش به دریافت شده که۱۰ مورد بصورت پوستری و ۲ مقاله در همایش ارنه گردید
برگزاری همایش ملی 452دک و نوجوان که تعدد ۱۳ مقاله دريافت شد
برگزاری دومین همایش ملی کودک و نوجوان که تعداد 1 مقاله دريافت گردید و شامل ۶ گارگاه آموزشی بوده است.
صفحه 37:
05000002
اهم اقدامات در اجراى اين تبصره :
>
>
در راستای بهبود و تقویت مدیریت 115 پیمانکاران اقدامات زیر صورت گرفته است:
-ایجاد و طرح ریزی مکانیسم اجرایی برای پیش ارزیابی و ارزیابی ]۴15 پیمانکاران
-ایجاد و طرح ریزی مکانیسم اجرایی جهت اعمال الزامات 145۴ در مناقصات
-ایجاد و طرح ریزی مکانیسم اجرایی برای کنترل عملیات 6 ۲15 پیمانکاران
-ایجاد و طرح ریزی مکانیسم اجرایی برای مدیریت ۲15 در معاملات کوچک (دستور کاری)
صفحه 38:
تبصره ۵۸/۵
0000000 ere ron eT Sper eee mney Tie Sh ee)
تدوین ساز و کار اجرایی جهت ثبت و گزارش اولیه حوادث و اجرای آن
ایجاد مکانیسم و طرح ریزی فر آیند تحقیق حوادث
ایجاد مکانیسم و طرح ریزی فرآیند تجزیه و تحلیل حوادث
ایجادپایگاه های اطلاعاتی حوادث در مناطق. سازمان ها و شرکت های تابعه
ایجاد مکانیسم ثبت سوابق عملکردی از طریق شاخص های حوادث
طرح ریزی و ایجاد ساز و کار اجرایی بازرسی های مبتنی بر ریسک بر پایه
نیج ارزیبی حوادث رخ داده
طرح ریزی و ایجاد ساز و کار اجرایی آسیب شناسی فرآیندهای مدیریت
ریسک, مدیریت آموزش و مدیربت 5۴] پیمانکاران پس از وقوع حوادث و
بهبود آن ها
ایجاد مکانیسم و طرح ریزی فرآیند ثبت و گزارش شبه حوادث و آنومالی ها
a
تدوین ساز و کار اجرایی جهت شناسایی خطرات موجود در سطح مناطق ۲۲ گانه.
سازمان ها و شرکت های وابسته
ایجاد و ابلاغ مکانیسم مشخص جهت ارزیابی ریسک خطرات شناسایی شده
طرح ریزی و تشریح نحوه ارائه اقدامات كنترلى به منظور كاهش ريسك هاى ارزيابى
بازنگری فرآیند شناسایی خطرات و ارزيابى ريسك ها
ایجاد ساز و کار استفاده از خروجی مطالعات مدیریت ریسک در تغییر و اصلاح
فرآیندهاء رویه های کاری. مستندات برنامه های بازرسی هاء تدوین سناریوها و اجرای
ماتورهاء اهداق و برنامه های 1452 و غیره
صفحه 39:
کزارش علکرد سا ۳۹۵ Boat’
"خلاصه ننایج تحلیلی اقدامات بازرسی 11517 پیمانکاران در سال ۹۵" J
< تغییر روند عدم انطباق پیمانکاران از سرانه ۷۰۵۲ در سال ٩۴ به سرانه ۸.۵ در سال ۹۵ در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران
2 تبصره:علت افزایش سرانه عدم انطباق در سال ۹۵ افزایش دقت بازرسان در شناسایی خطرات و همچنین اضافه شدن دو معاونت امور
فرهنگی و اجتماعی و معاونت مالی و اقتصاد شهری به بازرسی ها
2 ۷۹۷۰ عدم انطباق های شناسایی شده در اسکان های کارگری مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران
© ۵۷۷۴۷ عدم انطباق های شناسایی شده در بوستان ها و فضای سبز شهری مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران
> تغییر روند میانگین امتیاز پیمانکاران از سرانه ۲۶ درصد در سال ٩۴ به ۴۷ درصد در سال ۹۵ در مناطق ۲۲گانه شهرداری GLA
> تغییر تعداد بازرسی پیمانکاران از تعداد۱۶۸۹۵در سال ٩۴ به تعداد ۱۸۹۷۹ در سال ۹۵ در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران
5 ش) تا ۲
صفحه 40:
=
"خلاصه نتايج تحلیلی اقدامات بازرسی 11517 پیمانکاران در سال "AD
< تعداد بازرسی انجام شده به تفکیک معاونت های کل مناطق ۲۲کانه شهرداری تهران
* ۱۶۱۲۰ بازرسی از معاوتت نحدمات شهری و مخیط زیست
۶ ۱۷۷۵بازرسی از معاونت فنی و عمران
© ۸۴۷بازرسی از معاینت حمل ونقل و ترافیک
* ۱۴۴ بازرسی از معاونت امور فرهنگی و اجتماعی
> ورس از معاونت مالی و اقتصاد شهری
<. تعدادبازرسی انجام شده بهتنکیک شیفت روز و شب در مناطق ۲[کانه شهرداری تهران
* ۷۷۱۸ابازرسی انجام شده در روز
* ۲۶۵ بازرسی انجام شده در شب
5
۸ آموزش هاى جهره به جهره (/181) بركزار شده در مناطق 7/اكانه شهردارى تهران
۴ ففرات آموزش دیده در آموزش های چهره به چهره (/۲5۱) مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران
ابلاغ و پیگیری اقدام اصلاحی ۵۰۰ شرکت پیمانکار برای رفع موارد عدم انطباق های شناسایی شده به صورت ماهیانه
a iy 9
۲
0
صفحه 41:
لت
ees مت
>
>
va
y
Vv
5
v
"خلاصه نتایج تحلیلی اقدامات بازرسی 11517 پیمانکاران در سال ۹۵" سب
ابلاغ روزانه ۱۳۰ گزارش شامل موارد عدم انطباق شناسایی شده در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران
۵ سمینار برگزار شده در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران
۱ نفر- ساعت پیمانکار آموزش دیده در سمینار های برگزار شده در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران
۳ نفر- ساعت ناظر آموزش دیده در سمینار های برگزار شده در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران
۰ نفر- ساعت پرسنل شهرداری آموزش دیده در سمینار های برگزار شده در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران
۱۵۷ ]659۲15 دربافتشده در ماطق۲۲ گنه شهرداییتسهیلن
۶ ۳۱۵۱ ۲15۴ تأیید شده در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران
حضورنماینده ذیصلاح سامانه مدیربت ]115 شهرداری تهران درمناطق. شرکتها وسازمانهای شهرداری تهران (مدیران ]۲15
واحدهای تابعه) جهت بررسی وارزیابی تحقق معیارهای 15 درزمان برگزاری مناقصه درکمیسیون مناقصات وبررسی اسناد ۲15۴ و
اعلام امتیاز 2 15]پیمانکار
از از اطلاغانی موجود درسامانه مدیریت ۲456 شهرداری تهران جهت ارزیابی صلاحیت
استعلام امتیازهای HSE پیمانکا:
صفحه 42:
صفحه 43:
۳ _خدمات پزشکی و امدادی در مراسم و مناسبت های مختلف مذهبی -ملی
۴ اعزام اکیپ های پزشکی همراه کاروان های راهیان نور جهت بازدید از مناطق جنگی جنوب و غرب کشور-اعزام به کربلای معلی 4
مرزى جنوب وغرب (مرزهاى مهران - جزابه - شلمجه)
۵ تعامل با سازمان مديريت بحران . هلال احمر و اورزانس تهران جهت مانورهاى بحران در تهران
۶ خدمات مشاوره پزشکی توسط پزشک مستقر به صورت ۲۴ساعته
صفحه 44:
عملکرد شش ماه اول GD
نوع ماموريت 5
تعداد ماموريت تعداد ماموريت 3
2815 2615 راهيان نور اسفند VF فروردين ۹۵
157 23 134 فروردین 1
180 41 139 اردیبهشت 2
246 97 149 خرداد 3
a 125 54 179 4
193 42 151 مرداد 5
و27 142 137 شهریور 6
4049 399 3650 جمع شش ماهه اول
صفحه 45:
شش ماه ۵
نوع ماموریت
جمع کل ماه عملکرد 3
تعداد ماموریت تعداد ماموریت
we 2۰ we مهر 7
Ww. ۲ 14 | آبان 9
2 ۵۶ 1۸ ۳۸ آذر 9
۸۷ ۶ اعد دی 10
wre ۳۶ ۱۹۰ بهمن a
ror ۳۷ VAs اسفند a
۱۵٩ YoFF ۱۸۸۵ جمع شش ماهه اول
صفحه 46:
عملکرد عملیاتی اورزانس - سال ٩۶
نوع ماموریت
دوره عملکرد =a rae جمع دوره
شش ماه اول Fra ۳۹ ۱۳۶۵۰ ٩۵
شش ماه دوم ۹۵ ۱۸۸۵ ۹ ۳۴
way ۵۵۸ dara جمع کل
صفحه 47:
عملکرد مالی اورژانس - سال ٩۶
مبلغ ماموریت (مییون ربال)
تعداد خ دوره
O20 0399 خدماتبه س eh clit 7
شش ماه اول FAY ۳۰۳۳۰ ٩۵ ۴۳۷۵۸ ۰
شش ماه دوم AF ۱۶۲ ٩۵ ۴۵ ۴۷۳۹
جمع کل ۱۳۵۲ ۱۰۶۶ ۸۳ ۹۳۹
صفحه 48:
4
حوزه معاونت مالیاداری و پشتیبانی
صفحه 49:
فهرست گزارش حوزه معاونت مالی »اداری و پشتیبانی
!. گزارش عملکرد امور اداری و منابع انسانی
۱!. گزارش عملکرد مالی و حسابداری
III گزارش عملکرد پشتیبانی و تدارکات
صفحه 50:
اهم فعالیت های حوزه معاونت مالی»اداری و پشتسانی
نجام فرآیند خرید و تجهیز بیمارستان وه پرسنل شهرداری بر اساس مآموریت واگذار شده از سوی مدیییت شهری, ضمن انجام توافقات لازم با
فروشندگان سهام و مشخص شدن میزان و نحوه تملک و مدیریت شهرداری در بیمارستان, فرآیند در مرحله پرداخت وجه و صدور چک متوقف مانده
است.
استقرار و عملیانی سازی سامانهمالی شهرداری تهران (سامانهفاینانس) در بخش های برنمه و بودجهحسابداری و مالی پشتیبانی و انبر در جهت
افزایش شفافیت فرآیندهای مالی شرکت و امکان تهیه صورت های مالیتلفیقی از اطلاعات شرکت ها و سازمنها ی زیر مجموعه از طریق اداره کل =
امور مالی
طراحی و استقرار سامانه سیستم بهای تمام شده خدمات ارائه شده در شرکت
* . تهیه و تدوین چارت سازمانی .سلسله مراتب سازمانی و شرح وظایف شغلی .آیین نامه های اداری و پرسنلی شرکت
اجرای برنامه های حمایتی در راستای بهبود و ارتقاء سطح معیشت و رفاه عمومی کارکنان شرکت در قالب اعطای وام ها و تسهیلات بانکی.ین ها و
کمک های غیر نقدی .برگزاری تورهای زیارتی و سیاحتی
صفحه 51:
اهم فعالیت های حوزه معاونت مالی»اداری و پشتیبانی
رسيدكى و نظارت بر عملكرد و فعاليت هاى مراكز درمانى در جهت ارتقاء و هبو سطح اجرایی دستورالعمل تکریم اباب رجوع
اجراى فرآيند آموزش و توانمند سازى كاركنان اعم از نياز سنجى آموزشى .بركزارى دوره ها ارزیبی دوره ها در جهت افزایش سطح کارایی ایشان
اخذ مفاصاحساب مالیات های AUS حقوق و عملکرد جهت سال های ۸۷۰۸۸۰۸۹:۹۰,۹۲۰۹۳
پیگیری در خصوص اخذ مفاصا حساب مالیات تکلیفی. حقوق و ععلکرد سال ٩۴
پیگیری پرونده مالیانی سال ٩۱ در هیئت رسیدگی و اغذ حکم تابیدیه دفاتر سال مالی ٩۱ شرکت و صدور بر تشخیص
پرداخت دیون معوق تا پایان سال ٩۴ و تسویه طرف های قرارداد تا پایان ۹۵
صفحه 52:
صفحه 53:
۳ bd
انسيوق الذللى يتاع فرقم
درمان 11 31 ¥ 2 3 54
بيداشت | 17 11 - 1 29 #رسمی 17
3
3١ لاقرارداد مستقيم 68 1 ۷ 19 18 16 a St
حوزه رباست.
45 18 7 1 12 7 ies
/خدمات اداری 42
209 | 29 | 41 | 55 | 1330 20 |
جع کل الم ۲۰۵ ۸۳ ۵۷ ۵٩ ۴۸۵
صفحه 54:
ooh
درمان
مالی و
اداری
حوزه
واحد های
مراکز
درمانی
جمع کل
12
30
34
25
83
179
44
55
دييلم زيردييلم
8 6
11 -
2 14
6 -
106 36
193 | ود
45
289
485
دکتری :6
12
‘elses —
دبيلم/27
Wht
355 دیبلم/132
زيردييلم © دبيلم © قوق دبيلم ع الليسلنس »قوق ليسلنس م دكتري
صفحه 55:
رسمی
خدمات اداری شهر
هادیان شهر
قرارداد مستقیم
جح
80
205
83
57
425
رانه ماهانه
Gea)
60.000
48.450
39.200
35.770
183.420
58.000.00
0
119.200.0
00
39.000.00
0
24.470.00
0
240.670.0
00
حق الزحمه
حق الجلسه
تعداد.
20
43
40
103
انه ماهانه
Gy
28.300
11.200
15.000
54.500
6.800.000
5.780.000
7.200.000
19.780.00
0
صفحه 56:
eres bad
ضع
جق الزجمه
حق الجلسه
تعداد
20
43
40
103
0 حقوق و دستمزد كا ركنان در سال 94
ait ماهان
‘Gay
28.300
11.200
15.000
54.500
جمع مستمر و غیر مستمر
6.800.000
7.200.000
5.780.000
19.780.000
حقوق و مزایا
مزاياى غير مستمر
1.440.000
2.400.000
580.000
4.420.000
مزایای مستمر
5.360.000
4.800.000
5.200.000
15.360.000
صفحه 57:
نوع استخدام
رسمی.خدمات اداری شهر
هادیان,قرارداد مستقیم
حق الزحمه
ple
جمع کل حقوق و دستمزد
OYA
مالغ به هزار ريال
جمع سرانه ها 9
در هرماه جمع ساليانه
۱۱-۳۹۳۰ عع ۳۴۰۷۰
OF ++ ۱۹۰۷۰
عم انل
۳۹۰
۶۱۰۴۸۰۰
صفحه 58:
سرانه آموزشی برنامه ریزی شده
سرانه آموزشی محقق شده
علت عدم تحقق سرانه آموزشی سال ٩۵
Wat ror برنامه ریز
9615
eg ۹۶۱۵ Yor
= 2۶
tte. 2
ات سيت
لامي .,/
ساعت
آموزشی .تفر ساعت ببیناعه یدزی و اجوایبرنلمههای آموزش
.تاخیر در ابلاغ قراردادهای آموزشی مدرسین و تاخیر در شروع دوره های آموزشی که از اواخر آبان ماه آغاز گردید.
صفحه 59:
۳۳۳ | se | eaten
1 وام قرض الحسنه vor ۱۹۵۰
معرفی جهت دریافت تسهیلات بانکی is 5 Sees
سرانه ۱۳۲میلیونریل) در ۱۲ مرحله
۱۴۳۳۸ ay epee تور مسافرتی
شارز كارت رفاهى .ورزشى Ae ore
شارژ کارت مترو (هر کارت ۵۰۰۰۰۰ ریال) te Poe
کارت هدیهتولد(هر کارت (boron 32 ۳۳
هدیه تلد فرزندان(هر کارت ۸۰۰۰۰۰۰ ریال) ۴ ur
سایر هدایا و کمک های اعطایی جوایز تحصیلی ۱۱ ۱۳۲
ملزومات تحصیلی(هر نر .۰۰ ۰۰.ریال) yor vor
کمک هزینه ازدواج(هر تفر ۱۲۰۰۰۰۰۰ ریال) ۱ ۲
کمک هزینهتدفین(هر تفر ۱۳:۰۰:۰ ریال) ۱ ۲"
Fee ۳ ریال) ۳
دی روز پوستار (هر فقو ۲
صفحه 60:
صفحه 61:
عملکرد مالی براساس صورتهای مالی سال ٩۵
2 شرح درآمد مبلغ (هزار ريال) شرح هزينه مبلغ (هزار ریل)
جمع در آمد ۹-۰ FAY ۹
وا(
درآمد عملیاتی ۹(
Br 9 ۲۱۲
1 آمد خدمات درمانی مراکز ۸۳۵۳۵۹
OE عرست ستل ۵ ۱(
omens اب 7 للم و تا
تا این 3 استهلاک YAAGY FY
3 درآمد ۱۶ بهداشت محيط ۳۵۳۹۸۵ 4 Gskaas اس
4 حق العمل سازمانهای مستقل ۸ هزینه عمومی و اداری ۹-۶۳(
5 حق العمل شهرداری ۵۵ 1 ۴۴۳۲
دَرآمد غیر عملیاتی ۲۵۲ 2 ۳ 1۳
3 ۱۸۲
ب درآمد غیر عملیاتی مراکز ۹۹۳۳۵۸۸ ih nL Saias aL
5
2 اساير در مها غير عمليات / ۱۳
ایر هزی ۶۷
صفحه 62:
گزارش صورت سود و زنان
شرح عمليات سال ۹۵
در آمد حاصل از ارائه خدمات ۹-۷۹
بهای تمام شده خدمات 0
سود ناخالس ةك
هزینه های اداری و عمومی ۳۵۱۴۴۶۳
سود و زيان عملياتى اك
سایر درآمدها و هزینه های غیر عملیاتی ۱
سود قبل از مالیات ۱۵۹
ماليات بر درآمد ۱۵۸
ecw ۲۸۸۵۱
كت بي
مبالغ به هزار ريال
درصد
سال ee ٩۴
اماع ا عا VEAL
۶۷۸۹۰۲۹۸
(۴
٩0۶
۱۶۸
للع
عه ع
۴ /ها
صفحه 63:
كزارش مال
عملكرد در آمدى سال 14
صفحه 64:
OO درآمد عملیاتی
درآمد حاصل از ارائه خدمات درمانی مراکز
2 درآمد غیر عملیاتی
کمک هزینه درمان پرسنل شهرداری
جمع کل در
INF
۱1۰
۱-۷۷۶
بلغ “pe
(مبلبارد ربال)
هزینه عملیاتی
O هزینه خدمات ارائه شده (خدمات درمانی مراکز) ۰ ۱.۶۱۹
هزینه کارکنان (حقوق و مزاب 1۰۳
ینه عمومی-ادار: رما سل
مود Cesc 5-5
02 هزینه های ستادی ۵۷
هزینه کارکنان (حقوق و مزا ۹۳۵
هزینه عمومی-اداری مودمشن ااتعست فرادیرزی ی ۶
۱۷۷۶
جمع كل
صفحه 65:
۵ د رآمدی سا تشریح کلی د رآمد های سال ۹۵
مبالغ به هزار ریال
شرح رديف در آمدى مبلغ در آمد patos
در آمدعملیاتی مراکز درمانی ANY AYOXFOAYY
حق العمل سازمانهای مستقل YONTVNFA ۳7
چکاپ بهداشت کار VAAL YY) 07
بهداشتکار rz YON V AAD
حق العمل امور مالی شهرداری ۱۰۳۵ ۱
ak درآمد غیر عملیاتی مراکز ۹۳۳۵۸۸ VA
3 8 سایر درآمدها VVYVAAYY .4.97
% جمع د رآمد غیرعملیاتی ۱-۱-۶۱ ۳۳
صفحه 66:
تشریح کلی در آمد های سال ۹۵
let منت ما ون در ری ۱۱ ی یز در مد کل
AAs Sle lee”
صفحه 67:
مالغ به هزار ريا
مرکز یک
مرکز سه
مركز جار
مرکز پنج
تصویربرداری پنج
۰۸
AF APA FY
YOYOAFYE
(1۱۷ AA
WAVE TF
257
11.3%
37
Yor
۱۶۸
مرکز ده
WAFIT APY,
(۶
(۱۳-۰
لفط تزا
YAATA.YA+
Allee به هزار ربا
۱۵۰۴۸
6.47
0.47
B27,
3.57%
صفحه 68:
"۱-93۶۴
۱-۰۱
2-۱۶۸
"۱-۵ ۰۳
۹-۸
جمع کل مراکز ۵۳۳.۱۴۲.۰۰۰ ۸۳۴.۰۴۳.۰۶۷
061
0.47
1.8%
0.37%
۳
4
صفحه 69:
مقایسه در آمد مراکز
مبلغدرلمد 9 ...مالغ به میلیون ريال
Hel] ths ی — Fer
ou af
OAL Off
صفحه 70:
درصد سهم هر مرکز
فسبت به کل د رآمد مراکز
صفحه 71:
ص
eee
9,90
Wie Ee
صفحه 72:
صفحه 73:
صفحه 74:
lcs to LIS تفریج
ابر رم ين اح
ORWN eH
شرح هزینه
جمع هزینه
هزینه عملیاتی
هزینه حقوق دستمزد خدمات مستقیم
سایر هزینه های خدمات مستقیم
هزینه استهلاک
هزینه های کارکنان
هزینه عمومی و اداری
هزینه حقوق دستمزد عمومی و اداری
تست دح
هزینه های اداری و تشکیلانی
هزینه استهلاک
سایر هزینه ها
مبلغ (هزر ریال)
۰-۸۲
۹ وا
Yay VT
۱ ۵
۱۸۸۵۲
۱ ۰
(۹ ۳
۱/۲
۱۱۸
۱/۸۲
۱۹۷
ملفا
صفحه 75:
obits cH
oP ۰ مجموع هزینه های پرسنلی
۲۶۱۴۷۹۰۵ حقوق و دستمزد
FV.OY AN سایر هزینه ها(پاداش و کمکها .مزایاو...)
(۲ هزینه عملیاتی و عمومی اداری
۵ هزیته های عملیاتی
۱۳۷۹ Pie
۹۹ استهلاک
درصد
از کل در آمد
استهلاک ۲7 ری و تشکیلاتی ۲7
حقوق و دستمزد/۲۸
ay... ۱
صفحه 76:
شرع
AVE tue aie
هزینه
0 ۹۶۵
اداری
ron
ازكل هزينه abt
qh
7
شرع
حقوق پرسنل عملیاتی
هزینه عملیاتی خدمات
هزینه استهلاک
سایر هزبته های کارکنان
(باداشءكارانة و ..)/
حقوق پرسنل عملیاتی
سایر هزینه های کارکنان
(ag SIS
اداری و تشکیلاتی
هزينه استهلاك
مبلغ از aps
۳۷۳
بزاع
dav
18.8
30.3
۴۴۹
۳
2
% 2
37.6
1.4
سای هزیته کارکنان.
ادایی
a
صفحه 77:
TA
22,511
صفحه 78:
زسازی و ترمیم بخش داخلی ساختمان در ۳ طبقه و همچنین بازسازی نمای ساختمان مرکز ۱
سروپس و راه اندازی دیزل ژنراتور مستهلک مرکز
بازسازی بخش دندانپزشکی و طبقه همکف ساختمان
تجهیز وراه اندازى سيستم كرمايش و سرمايش - سيستم جيلر - بخش شرقى ساختمان مركز
بازسازی کلی ساختمان مرکز شامل کف سازی.تومیم سقف ,پوشش دیوار
طراحی و اجرای کانتر ميانى يذيرش و بازسازى و تمیم بخش دندانبزشکی
بازسازی طبقه اول
بازسازی و ترمیم طبقه اول و سوم ساختمان مرکز
بازسازی,ترمیم و بهسازی طبقه هم کف و زیر زمین ساختمان مرکز
بازسازی.ترمیم و بهسازی طبقه همکف.زیر زمین و واحد آزمایشگاه
تكميل . تجهیز و ره اندازی ساختمان مرکز و آماده سازی مرکز جهت بهره برداری
مرکز ۱
مرکز ۲
مرکز ۴
مرکز ۵
مرکز ۶
Ase
مرکز ۱۰
مرکز ۱۳
مرکز شهید میرحسینی
صفحه 79:
باتشكر از توجه شما
و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون