گوگل پلی و جنبه های تجاری برنامه های کاربردی
اسلاید 1: اندروید برای برنامه نویسانتهیه کننده: دانشجو سید محمد حسین سلیم بهرامیدانشگاه پيام نور
اسلاید 2: گوگل پلی و جنبه های تجاری برنامه های کاربردیموضوعات مورد بحث:1- آماده کردن برامه کاربردی برای انتشار2- قیمت گذاری برامه های کاربردی: رایگان یا پولی3- کسب درآمد از برنامه های خود را با تبلیغات درون برنامه ای4- فروش کالاهای مجازی با استفاده از صورتحساب در برنامه5- ثبت نام در گوگل پلی6- تنظیم حساب تجاری7- آپلود کردن برنامه کاربردی به گوگل پلی8- اجرا کردن گوگل پلی از داخل برنامه کاربردی9- مدیریت برنامه های کاربردی در گوگل پلی10- سایر بازار های برنامه های کاربردی اندروید 11- سایر سیستم عامل های برنامه های کاربردی موبایل و انتقال برنامه های کاربردی به آنها12- بازاریابی برنامه های کاربردی
اسلاید 3: مقدمه وقتي که طراحی و تست برنامه های خود روی شبیه ساز و دستگاه های اندروید انجام دادید، گام بعدی این است که آنها را به گوگل پلی ویا بازار برنامه های دیگر برای توزیع به مخاطبان در سراسر جهان ارسال کنید. در این فصل، ما در مورد مطالب زیر صحبت خواهیم کرد:1- ثبت نام در گوگل پلی و راه اندازی حساب تجاری پرداخت های گوگل که برای فروختن برنامه های کاربردی لازم است.2- آماده کردن برنامه برای انتشار3- آپلود کردن برنامه کاربردی به گوگل پلی**توجه: میتوانید با کلیک بر روی عبارت هایی که زیرشان خط کشیده شده از به سایت مربوطه وارد شوید.
اسلاید 4: آماده سازی برنامه های خود برای انتشارگوگل اسناد مختلفی را برای کمک به آماده شدن برای انتشار به شما ارائه می دهد.1- ایجاد نماد برنامه کاربردی2- افزودن توافق نامه مجوز کاربر نهایی با برنامه شما3- نسخه سازی برنامه شما4- کامپایل کردن برنامه را برای انتشار5- تست نسخه انتشار برنامه خود را در دستگاه های آندروید6- گرفتن یک کلید رمزنگاری برای امضای دیجیتالی برنامه شما
اسلاید 5: آزمایش کردن برنامه کاربردیشما باید برنامه خود را به طور کامل بر روی انواع دستگاه های تست کنید. برنامه ممکن استبا استفاده از شبیه ساز بر روی کامپیوتر شما کاملا کار کند، اما مشکلات می تواند در هنگام اجرای آن بر روی دستگاه های اندروید خاص به وجود می آیند. آزمایشگاه آزمون ابری گوگل امکان آزمایش کردن یک برنامه کاربردی بر روی تعداد زیادی از دستگاه های اندروید را در اختیار شما قرار میدهد.Google’s Cloud Test Lab
اسلاید 6: (End user license agreemen-EULAتوافقنامه مجوز کاربر نهایی (در صورت تمایل میتوانید که یک توافقنامه مجوز کاربر نهایی را با برنامه خود پیوست کنید.این توافقی است که از طریق آن شما مجوز نرم افزار خود را به کاربر می دهید. به طور معمولاشرایط استفاده، محدودیت در توزیع دوباره و مهندسی معکوس، مسئولیت محصول، انطباق با قوانین قابل اجرا و بیشتر را تصریح می کند. نمونه ای از یک توافقنامه مجوز کاربر نهایی
اسلاید 7: آیکون ها و برچسب هاقبل از انتشار باید برای برنامه خود یک آیکون طراحی کنید و یک برچسب متنی (یک نام) ارائه دهید که در ظاهر می شودو در دستگاه کاربر نماد می تواند آرم شرکت شما باشد ، تصویری از برنامه کاربردی تصویری مرتبط با آن باشد.نکاتی که باید در مورد طراحی ماتریال گوگل و نکاتی که درمورد طراحی نشانک ها باید رعایت شود.نماد های محصول باید تصویری با ابعاد 48دی پی در 48 دی پی با مرز 1 باشند. اندروید این مقیاس را در اندازه مورد نیاز برای اندازه ها و تراکم های مختلف صفحه نمایش می دهد. به همین دلیل ، دستورالعمل ها توصیه می کنند که نماد را با اندازه 192دی پی در دی پی192 با لبه 4 طراحی کنید.در مقیاس های کوچکتر کوچکتر به نظر می رسد بهتر از تصاویر کوچکتر هستند که در اندازه های بزرگتر اندازه می گیرند.گوگل پلی همچنین یک نماد برنامه با وضوح بالا را نشان می دهد. این نماد باید ارای ویژگی های زیر باشد:• 512-by-512 pixels• 32-bit PNG• 1 MB maximum
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.