صفحه 1:
بسم الله الرحمن الرحيم
موضوع :
صفحه 2:
صفحه 3:
جیست ؟
ببه کارگیری المانها و تکنیکهای گیم در زمینههایی که ماهیت
۳99 در کسب و کار آموزش . اجتماع و ...
یشن فرآیند استفاده از مدل فکری و مکانیزم های گیم
جهت درگیرکردن مخاطبان. ایجاد انگیزه و تغییر رفتار در آنها
برای رسیدن به اهداف مطلوب است.
صفحه 4:
تاربخچه
اولین مرتبه لین واه در سال ۲۰۰۳ میلادی توسط
آقای ۱۱۱6۱۰۳6۵۱۱۱۳0
استفاده شد که بسیار مورد توجه شرکت هلیی که در
زمینه بازاریابی دیجیتال فعال بودند قرار گرفت
صفحه 5:
يا داشعن اين كارت»
ا cece repens Oe
oe ان ۳
[0 ee Og
مى تواتيد يتحعشى از يولى را كه امروز هزينه م ى كتيد»
در دفعدى دهمء بازيس بكيريد.
صفحه 6:
9 کیشن در کسب و کارهای ۳
از مزایا و کاربردهای این ابزار در کسب و کار های اینترنتی این است که باعث می
۲ ۱ در وب سایت با اپلیکیشن شما وقت بیشتری بگذرانند و با تبایل ۱۰
باشند برای دوستانشان به اشتراک بگذارند و منجر به تبلیغ و گسترش برای کسب
و کار شما بشوند
صفحه 7:
صفحه 8:
چهارچوب طراحی گیمیفیکیشن:
تحلیل قوانین بازی . اهداف مدنظر و استراتژی ها در بازی . تنوع و
ترجیحا پرهیز از تقلید از سایر فعالین این حوزه و ...
و نهایتا سعی میشود این ویژگی ها و مکانیزم ها را در کسب و کار خود
استفاده کنیم +
صفحه 9:
۹
از نکات مهم در استفاده از این ابزار »
بررسی های دقبق است که با نتایج بدست
آمده بايد ببينيم تا جه حد اين ابزار توانسته
ذهن مخاطبان و مشتريان ما را دركير خود
كند
صفحه 10:
از قابلیت های این ابزار این است که در صورت عدم
حصول نتیجه مورد نظر میتوانیم با استفاده از بازخورد
مشتریان تغییراتی را ایجاد کنیم و باعث افزایش بازدهی
رفت و كارمان شويم
صفحه 11: