به کارگیری اِلمان‌ها و تکنیک‌های گیم در زمینه‌هایی‌ که ماهیت گیم ندارند مثلا در کسب و کار، آموزش ، اجتماع و … گیمیفیکیشن فرآیند استفاده از مدل فکری و مکانیزم های گیم جهت درگیرکردن مخاطبان، ایجاد انگیزه و تغییر رفتار در آنها برای رسیدن به اهداف مطلوب است.

محمد

11 صفحه
914 بازدید
13 شهریور 1400

برچسب‌ها

صفحه 1:
بسم الله الرحمن الرحيم موضوع :

صفحه 2:

صفحه 3:
جیست ؟ ببه کارگیری المان‌ها و تکنیک‌های گیم در زمینه‌هایی که ماهیت ۳99 در کسب و کار آموزش . اجتماع و ... یشن فرآیند استفاده از مدل فکری و مکانیزم های گیم جهت درگیرکردن مخاطبان. ایجاد انگیزه و تغییر رفتار در آنها برای رسیدن به اهداف مطلوب است.

صفحه 4:
تاربخچه اولین مرتبه لین واه در سال ۲۰۰۳ میلادی توسط آقای ۱۱۱6۱۰۳6۵۱۱۱۳0 استفاده شد که بسیار مورد توجه شرکت هلیی که در زمینه بازاریابی دیجیتال فعال بودند قرار گرفت

صفحه 5:
يا داشعن اين كارت» ا ‎cece repens Oe‏ ‎oe‏ ان ۳ [0 ee Og ‏مى تواتيد يتحعشى از يولى را كه امروز هزينه م ى كتيد»‎ ‏در دفعدى دهمء بازيس بكيريد.‎

صفحه 6:
9 کیشن در کسب و کارهای ۳ از مزایا و کاربردهای این ابزار در کسب و کار های اینترنتی این است که باعث می ۲ ۱ در وب سایت با اپلیکیشن شما وقت بیشتری بگذرانند و با تبایل ۱۰ باشند برای دوستانشان به اشتراک بگذارند و منجر به تبلیغ و گسترش برای کسب و کار شما بشوند

صفحه 7:

صفحه 8:
چهارچوب طراحی گیمیفیکیشن: تحلیل قوانین بازی . اهداف مدنظر و استراتژی ها در بازی . تنوع و ترجیحا پرهیز از تقلید از سایر فعالین این حوزه و ... و نهایتا سعی میشود این ویژگی ها و مکانیزم ها را در کسب و کار خود استفاده کنیم +

صفحه 9:
۹ از نکات مهم در استفاده از این ابزار » بررسی های دقبق است که با نتایج بدست آمده بايد ببينيم تا جه حد اين ابزار توانسته ذهن مخاطبان و مشتريان ما را دركير خود كند

صفحه 10:
از قابلیت های این ابزار این است که در صورت عدم حصول نتیجه مورد نظر میتوانیم با استفاده از بازخورد مشتریان تغییراتی را ایجاد کنیم و باعث افزایش بازدهی رفت و كارمان شويم

صفحه 11:

10,000 تومان