Apple

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “Apple (part1)”

Apple (part1)

اسلاید 1: فهرست

اسلاید 2:

اسلاید 3: کارنامه شرکت Apple تأسیس: 1 آوریل 1976 – سابقه: 37 سالبنيانگذاران: استیو جابز، استیو وزنیاک، رونالد وین حوزه فعاليت: لوازم الکترونیکی، سخت افزار و نرم افزار ويژگي: تولید نسل جدید و طلایی گوشی‌های Ipod و Iphone، مدیریت الکترونیکی زنجیره تأمین شعار: متفاوت فکر کن ! Think Differentدرآمد(2010): بیش از 65 میلیارد دلارسود خالص(2010): 14 میلیارد دلاردارایی کل(2010): بیش از 75 میلیارد دلار شمار کارکنان(2010): 49400 نفر مدیر عامل(2011): تیم کوک

اسلاید 4: کمپانی اپل در سال ۱۹۷۱ با همکاری استیو وزنیاک ۲۱ ساله مهندس کامپیوتر و استیو جابز ۱۶ ساله ایجاد شد به طوری که با گذشت شش سال از آشنایی این دو نفر در سال ۱۹۷۷ این کمپانی با معرفی کامپیوتر شخصی Apple I که در گاراژ خانه جابز به صورت دستی ساخته شده بود رسما با نام تجاری Apple Computer Inc به بازار تکنلوژی وارد شد و توانست ظرف مدت کوتاهی با فروش تعدادی از این مدل کامپیوتر شخصی، اعتباری برای خود دست و پا کند. * تاریخچه کوتاهی از Apple

اسلاید 5: چشم‌انداز«بشر، خالق تغییر در این جهان است. بنابراین او باید بالاتر از تمام سیستم‌ها و ساختارها باشد نه تابع آنها». اپل متعهد به فراهم آوردن بهترین تجربه‌های شخصی از کامپیوتر برای دانش‌آموزان، دبیران، متخصصان خلاق، و مصرف کنندگان در سراسر جهان از طریق نوآوری در سخت‌افزار، نرم‌افزار و ارایه اینترنت است.ماموریتشرکت کامپیوتری اپل به حفظ محیط زیست، بهداشت و ایمنی کارکنان، مشتریان و جامعه جهانی متعهد است. با احترام به محیط زیست، شیوه‌های مدیریت سلامت و ایمنی و ترکیب آنها با تمام جنبه‌های کسب و کار، می‌توانیم محصولات و خدمات نوآورانه را درحالیکه برای حفظ و افزایش منابع برای نسل‌های آینده است، ارایه کنیم. اپل در تلاش برای بهبود مستمر محیط زیست، بهداشت و ایمنی سیستم‌های مدیریت و کیفیت زیست محیطی محصولات، فرایندها و خدمات است.

اسلاید 6: استراتژیهمدلی با مشتریان/کاربران رویکرد تهاجمی برای موفقیت در بازارمشارکت اجتماعی سازندهدستیابی به تعالی در کیفیت محصولات و خدماتواگذاری بخش خدمات مشتریان به بخش خصوصیحفظ یکدستی محصولاتبکارگیری جذابیت در محصولات

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید