مهندسی صنایع و مواد

software acquisition process

Software-acquisition-process

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “software acquisition process”

software acquisition process

اسلاید 1: Software acquisition processاستاد راهنما : دکتر سعیدی ارائه دهنده : مهران افشانی presentation

اسلاید 2: 1در فصل پانزدهم کتاب cost estimators refrence manuals به دنبال تعریف و توضیح چندین متدلوژی کلیدی یادگیری و اکتساب نرم افزار یا همان Software acquisition که در جهت تولید محصولات نرم افزاری (software products) در ابعاد انبوه که توسط دپارتمان صنایع دفاعی استفاده شده اند هستیم .در ابتدا باید به این سوال پرداخت که software products چه مفهومی را در بردارد؟؟محصولات نرم افزاری چیزی جز سیستم های نرم افزاری ارسال شده به مشتریان همراه با یک سری از کاتالوگ ها در رابطه با نحوه راه اندازی و استفاده از آن ها نیستند . انواع محصولات نرم افزاری genericcustomizedهر مشتری می تواند آن را خریداری کنددر بازار وجود ندارد و صرفا جهت استفاده یک شرکت خاص طراحی شده است

اسلاید 3: بررسی تفاوت ها2

اسلاید 4: 3حال به یادگیری مفهوم اکتساب نرم افزار(S.A) می پردازیم :می توان آن را ساختاری شامل متدهایی در جهت تولید و توسعه محصولات نرم افزاری با در نظرگرفتن منابع مالی + متد های مدیریتی و مهندسی +برنامه ریزی زمانی و ... در نظر گرفت . فراگیری این متدلوژی ها نقش تایین کننده ای در جهت تعیین تخمینی هزینه ها به صورت نرم افزاری ( نه به صورت سنتی) دارند . هر یک از بخش های این فصل نشان دهنده ی یکی از این متدهاست که شامل آمادگی منابع کامپیوتری در جهت رفع انواع تقاضااستفاده از وضعیت سنج ها(status indicators) جهت ارزیابی فرایند توسعه نرم افزاری و تولیداتارزیابی و برآورد میزان پشتیبانی از محصول نرم افزاری می باشند . این متد ها با هم به کمک می کنند تا مطمئن شویم که نیاز ها ی سیستم قابل تامین شدن هستند یا خیر

اسلاید 5: موانع داشتن یک نرم افزار با بازده بالا4در راستای رسیدن به یک نرم افزار قابل اطمینان و کارآ چندین و چند مانع وجود دارد که به طور کلی می توان به 1. توضیح مبهم نیازمندی ها 2.عدم مدیریت مناسب در جهت توسعه نرم افزار 3.بی توجهی به تست کردن برنامه در شرایط واقعی 4.جمع آوری ضعیف داده و اطلاعات 5. نداشتن ظرفیت رشد کافی نرم افزار با توجه به زمان از جمله این دلایل می باشند .برای عدم تکراراشتباهات ، مدیر فراگیری نرم افزار و مدیر تخمین هزینه ها باید مفاهیم چرخه عمر را در هر قدم از پیاده سازی نرم افزار به خوبی درک کرده باشند . چنین رفتاری سبب کاهش ریسک های نیاز مند پشتیبانی در بلند مدت می شود آن هم بدون اینکه هزینه های دست و پا گیری بر روی پروژه قرار دهد که از جمله این ریسک ها می توان به کمبود بودجه و تاخیر در تحویل نرم افزار و نگرش منفی به شرکت توسعه دهنده و ... اشاره نمود .مدیریت توسعه ی نرم افزار بر اساس تجربیات گذشته همواره ثابت کرده است که وظیفه راحتی نیست به طوری که وجود هزینه های مازاد بر پیش بینی و عدم تطابق پیشرفت با برنامه و مشکلات کیفیتی و... در وضعیت نرمال تر و بیش تری نسبت به انتظارات اولیه هستند .برای این مشکلات می توان علل زیادی نام برد ولی یکی از مهم ترین عیب ها و کاستی های مدیرتی را (که از جمله عوامل این مشکلات است) می توان به ناتوانی در شناخت مشکلات توسعه نرم افزار در ابتدای چرخه عمر اشاره کرد . این مشکلات شناخته نشده به مرور زمان بیشتر و بیشتر در داخل نرم افزار نفوذ می کنند و به همان اندازه کار توسعه دهندگان جهت رفع این مشکلات بدون صرف هزینه ی هنگفت و ابجاد گپ زمانی غیر قابل اجتناب / سخت تر و سخت تر می شود .

اسلاید 6: Life cycle5مرحله مقدماتی اولین مرحله از چرخه عمر محصول است و به محض اینکه محصول برای فروش موجود باشد رخ می‌دهد. درطول این مرحله، سود‌ها کم یا غیرموجود هستند. مرحله رشداگر مرحله مقدماتی چرخه عمر محصول موفق باشد، این محصول به مرحله رشد منتقل خواهد شد. در این نقطه، سود نیز افزایش خواهد یافت، زیرا هزینه‌های تولید و ارتقاء هر واحد فروخته شده کاهش می‌یابد. چالش برای کسب و کار این است که مرحله رشد چرخه عمر محصول را تاجایی که ممکن است طولانی بسازیم. این امر ممکن است شامل ارتقاء محصول یا ورود به بازارهای جدید باشد.مرحله بلوغدر مرحله بلوغ از چرخه عمر محصول، سرعت فروش‌ کاهش می‌یابد زیرا فروش محصولات به یک نقطه اوج رسیده است. در این مرحله از کسب و کار، استراتژی معرفی خواهد شد که تلاش می‌کند فروش‌ها را مانند کاهش قیمت‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی اضافی افزایش ‌دهد. چنین استراتژی گران است و احتمالا منجر به یک کاهش در سود‌ها برای پوشش هزینه‌های ارتقا می‌شود.مرحله کاهش این مرحله، مرحله نهایی از چرخه عمر محصول است. همانگونه که نام آن نشان می‌دهد در مرحله کاهش، فروش و سوددهی شروع به کاهش یافتن می‌کند. درطول مرحله کاهش، تولیدکننده محصول ممکن است تلاش کند برای تحریک رشد، استراتژی قیمت گذاری خود را تغییر دهد، با این حال در اکثر موارد، این تصمیم نیاز به تغییر یا جایگزینی محصول دارد.

اسلاید 7: 7

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید