سرگرمی و طنزکودک و نوجوانرسانه و شبکه‌های اجتماعیتکنولوژی

پاورپوینت دوره جامع ادمینی و تولید محتوا (اینستاگرام)

صفحه 1:
۱ : مقدمه و معرفی ادمین اینستاگرام و تولید محتوا فاطمه مرندی | فیت استایل امارات متحده عربی؛ دبی ۱۴۰۳ ‏اسفند‎ - ۱۴۰۲ ya وظايف و دستاوردها _ ادمين / توليد محتوا آموزشكاه قمصرى | تريد و بازارهاى مالى اصفهان, کاشان بهمن ۱۴۰۳ - اردیبهشت ۱۴۰۴ وظایف و دستاوردها «مديريت و برنامه ريزى محتولى اينستاكرام پا هدف ‎ou‏ فالوور “مديريت و به روزرسانى محتوا يه طور منظم و تعامل کاربران. + تحلیل عملکرد پستها و استورها با استفاده از ابزارهای تحلیل داده. اد استراتزی های تبلیغاتی و کمپین های بازاریابی برای جذب مخاطب. ۰ همکاری باطراحان كرافيك و عکاسان برای تولید محتوای خلاقانه. + مدیر فروش دوره انلاین ۰ تولید و ویرایش مطالب برای شبکه های اجتماعی و وبلاگ شرکت ۰ همکاری برای ایجاد کمپین های تب تولید محتوای بصری (سناریو نوبسی . ضبط ء ادیت) شامل اتي و محتوای آموزشی تصاویر و ویدیوها برای جذب مخاطبان بیشتر *ویدیوی میلیونی و جذب ۸۰ هزار مخاطب در سه ماه از با انزار های دایرکتم» کپشینو

صفحه 2:
. a ‏مدمه‎ : ادمین دایرکتور مهربان کیندرگارتن | آموزش کودکان تهران بهمن ۱۴۰۲ - اردیبهشت ۱۳۰۳ وظایف و دستاوردها «مديريت دايركت در راستاى افزايش فروش از طرف آكادمى مريم مجيدى نزاد ‎٠‏ برقرارى ارتباط مؤثر با مشتريان و افزايش رضايت مشتريان از ‏طريق نظرسنجى ها و ييكيرى مشكلات ‎ules +‏ داده هاى فروش و ارائه كزارش هاى هفتكى به مديريت ‏برای بهبود فرآیندهای فروش ‎ ‏ادمین / تولید محتوا ‏سارا نقی زاده | ‎Vip QSL‏ ‏تهران ‏فروردین ۱۴۰۲ - اسفتد ۱۳۰۳ ‏وظایف و دستاوردها ‏*مدیریت محتوا ‏+تولید و ویرایش محتوای متنی و تصویری با تمرکز بر جذب مشتری و هنرجو ‏سناریو نویسی ۰ ضبط : اديت محتوا ‏ءضبط دوره آموزشی آنلاین و جذب ۳۰ هزار مخاطب برای پیج ‏جدید آموزش

صفحه 3:
فصل ۲ : جایگاه ادمین و نیاز کست‌وکازها/ انواع ادمین‌ها : محتوا؛ پشتیبانی» تبلیعات» همم

صفحه 4:
فصل ۳ ۰ صفر تا صد ساخت و امنیت 5 انتخاب نام 5 بيه 0 ۰ 12 ۰ 24 میک ۰ طراحی هایلایت‌ها د 05 بات اولیه پیج ‎Digital Creator‏ Helping smal.! brands grow on social www.example.com ۰ امنیت (رمز قوی» ۰2۴۸ اجتناب از ربات‌ها) ‏ مس ‎Qe) (a Db) )9‏ Tips Shop Howto. ideas 8 a

صفحه 5:
فصل ۴ : استراتژی تولید محتوا *_ تقسیم‌بندی محتوا (آموزشی» سرگرمی» فروش انگیزشی) تعسیم‌پندی محتوا * تدوین استراتژی بر اساس هدف پیجمونه بیشنهادی 9 ایده‌پردازی و استفاده از ترند آموزشی ‎TS‏ ‏سركرمى © فروش 8 انگیزشی 4

صفحه 6:
فصل ۵ : طراحی و تولید محنوا احی کاوراپست و است story dean? “9 ebb Samples ie ۳ استوری‌های تعاملی (نظرسنجی. وبيز Cut. (۵10500 : ‏ابزارها‎ ٠ 8 3 2 Design Video Editing Photo Editing

صفحه 7:
فصل ۶ : کیشن‌نویسی و هشتگ‌گذاری 6000 620100 8۵۳۵۱6۲۸۵ + ‏قفرمول کیشن 2 داستان‎ ٠ Ea Great content begins with a real story. Here are 3 actionable tips for your audience. Send this post to a friend who needs it. Which tip helps you most? #content dinstagram #captionwriting #socialmedia ‎٠‏ اصول ‎ ‎Hashtags

صفحه 8:
فصل ۷ : تحلیل و گزارش‌گیری / لینستاگرلم و داده. عملکرد ۱05[9 ° معیارها : ۴۱9696۳060 ‎٠‏ گزار ‎

صفحه 9:
فصل ۸ : مدیریت بيج و ارتباط با

صفحه 10:
° زمان‌بندی انتشار: ‎٩۱۵0۱0۰12167‏ 0۲6۵10۲ 0 ET er: ۱05901 ‏ابزارهای آنالیز:‎ ۰ ۶ اپ‌های ‎ey‏ سریع 0 4 POX

صفحه 11:
‎٠‏ انواع تبلیغات (اسپانسری, ز ‎=s‏ ‏انتخاد ‎

صفحه 12:
فصل ۱۱ : تدوین تقویم محتوایی و تقویم محتوایی ماصطقل ۵1۵6 وا ای ۱۷۵۵۲۳۱۷ كميين هاب ‎hans‏ 5*0 5 ٠ ‏اجر" وتحليل)‎ * “er” ‏طراحی کمپین‎ © e e a > ۰ 0 . ©

صفحه 13:
۶ ساخت نمونه‌کار و پورتفو ىو جذب اولین ‎(ey‏ ‏= قرارداد و دسم

صفحه 14:
جمع‌بندی و پرسش و پا خلاصكق دور ۶ مسیر آینده هنرجو ٠ء‏ تشویق به تمرین و اجرا

فصل : ۱مقدمه و معرفی مدرس فصل : ۱مقدمه و معرفی مدرس فصل : ۲جایگاه ادمین و نیاز • چرا کسب‌وکارها به ادمین نیاز دارند؟ • ب‌وکارها کس نقش ادمین در رشد و برندینگ • انواع ادمین‌ها :محتوا ،پشتیبانی ،تبلیغات ،همه‌کاره • مهارت‌های نرم و فنی فصل : ۳صفر تا صد ساخت و امنیت • پیج • انتخاب نام و بایو مناسب • طراحی هایالیت‌ها • تنظیمات اولیه پیج امنیت (رمز قوی ،2FA ،اجتناب از ربات‌ها) فصل : ۴استراتژی تولید محتوا • تقسیم‌بندی محتوا (آموزشی ،سرگرمی ،فروش ،انگیزشی) • تدوین استراتژی بر اساس هدف پیج • ایده‌پردازی و استفاده از ترند فصل : ۵طراحی و تولید محتوا • • طراحی کاور پست و استوری استوری‌های تعاملی (نظرسنجی ،سوال ،کوییز) • ابزارها Canva، Cap Cut، Photoshop : فصل : ۶کپشن‌نویسی و هشتگ‌گذاری • فرمول کپشن = داستان CTA + • • اصول کپشن کوتاه و جذاب هشتگ‌گذاری اصولی ،پرهیز از اسپم فصل : ۷تحلیل و گزارش‌گیری اdیdنستاگراdم و دادdه dعdملکرد Insight • • معیارها Reach، Impressions، Engagement : • • تحلیل روند رشد یا افت گزارش حرفه‌ای برای کارفرما فصل : ۸مدیریت پیج و ارتباط با • مدیریت کامنت و دایرکت • مخاطب پاسخ به مشتری ناراضی • • افزایش تعامل واقعی مدیریت چند پیج همزمان فصل : ۹ابزارها و برنامه‌های کمکی • • زمان‌بندی انتشارCreator Studio، Later : ابزارهای آنالیز ،Insight :نینجا آنالیتیکس و … • اپ‌های طراحی سریع • ربات‌ها و خطراتشان فصل : ۱۰تبلیغات و همکاری با • انواع تبلیغات (اسپانسری ،تبادل ،همکاری) • بالگرها انتخاب بالگر مناسب • • نکات اعتمادساز سنجش بازده تبلیغ فصل : ۱۱تدوین تقویم محتوایی و • تقویم محتوایی ماهانه = نظم و استمرار • کمپین‌ها توجه به مناسبت‌ها و رویدادها • طراحی کمپین فروش (هدف +اجرا +تحلیل) فصل : ۱۲ورود به بازار کار و • ساخت نمونه‌کار و پورتفولیو فریلنسری • جذب اولین کارفرما • • قرارداد و دستمزد مدیریت چند پروژه جمع‌بندی و پرسش و پاسخ • • • خالصه دوره مسیر آینده هنرجو تشویق به تمرین و اجرا

35,000 تومان