علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

تحقیق در مورد کاربرد رایانه برای دانش امززان سودمند دهست

Presentation1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تحقیق در مورد کاربرد رایانه برای دانش امززان سودمند دهست”

تحقیق در مورد کاربرد رایانه برای دانش امززان سودمند دهست

اسلاید 1: تاریخچهبرای یافتن اولین رایانه ها و مطالعه تاریخچه رایانه، به هر دستگاهی درطول تاریخ اشاره دارد که توانایی انجام محاسباتریاضی را داشته باشد. شاید اولین ابزار انسان برای محاسبه، انگشتان دستش بوده است که با آن محاسبه انگشتی یاانجام می داده است.[ ۱۲ ] در گذشته دستگاه های مختلف مکانیکی ساده ای مثل چوب خط، (dactylonomy) دَکتیلانِمیابزار استخوانی، چرتکه، آنتیکیترا و خط کش محاسبه نیز رایانه خوانده می شدند. در برخی موارد از آن ها به عنوان رایانهقیاسی نام برده می شود. البته لازم است ذکر شود کاربرد واژهٔ رایانه آنالوگ در علوم مختلف بیش از این است که به چرتکهو خط کش محاسبه محدود شود. به طور مثال در علوم الکترونیک، مخابرات و مدیریت، روشی برای محاسبه مشتق وانتگرال توابع ریاضی و معادلات دیفرانسیل توسط تقویت کننده های عملیاتی، مقاومت، القاگر و خازن متداول است که بهآنالوگ) گفته می شود.[ ۱۳ ] چرا که برخلاف رایانه های رقمی، اعداد را نه به صورت ) « رایانهٔ قیاسی » مجموعهٔ سیستم مداریاعداد در پایه دو بلکه به صورت کمیت های فیزیکی متناظر با آن اعداد نمایش می دهند. چیزی که امروزه از آن به عنوانجدا « رایانه قیاسی » یاد می شد تا آن ها را از انواع «« دیجیتال »» رایانه رقمی » یاد می شود در گذشته به عنوان « رایانه »سازند.

اسلاید 2: راهکارهایی بر اساس سن و مراحل مختلف2تا ۴ سال:با شروع ۳ سالگی، برخی از کودکان را می توان از مزایای -مقداری جزئی- استقلال در فضای وب بهره مند کرد از این رو آنهامی توانند به کاوش و تجربه های جدید دست یابند و حتی اشتباهات مختص به خود را مرتکب شوند.البته این به مفهوم آزادی کامل کودکان در فضای اینترنت نخواهد بود. بهترین کار آن است که والدین وب سایت های مناسببرای بازدید آنها را انتخاب کرده و خروج از وب سایت ها نیز بر عهده فرزندان نباشد. البته وقتی فرزندانتان در سایت هایایمن شناخته شده هستند، لازم نیست که تمام مدت بالای سر آنها ایستاده و یا کنارشان بنشینید.

اسلاید 3: 4تا ۷ سال:در این محدوده سنی، کودکان شناسایی های جدید خود را در فضای مجازی آغاز می کنند، اما همچنان حفظ رابطه نزدیکوالدین و فرزندان در فضای اینترنت بسیار مهم است. زمانی که فرزند شما در محدوده سنی مذکور قرار دارد، باید دسترسیاو به اینترنت را تنها به سایت هایی که از قبل مشاهده کرده اید و نسبت به محتوای مفید آن اشراف دارید، محدود نمائید.بسیار مهم است که کودکان شما دراین محدوده سنی تجربه های مثبتی را از سایت هایی که با آن سرو کار دارند، کسب کنند.این به مفهوم هر چه دور نگه داشتن کودکان از سایت های خطرناک نیست، بلکه اطمینان حاصل کردن از آن است که سایتهای مورد بازدید، فرزندانمان را به سمت تخریب فکری سوق نمی دهد..

اسلاید 4: 7تا ۱۰ سال:در این محدوده سنی، کودکان با نگاهی فراخانوادگی بدنبال کسب موجودیت اجتماعی و اطلاعات بیشتر هستند. اینزمانی است که فشار همسالان آغاز و تبدیل به یک مساله پیچیده برای بسیاری از بچه ها می شود. به اعتقاد ریچاردتافت (روانشناس)، فرزندان -در محدوده ۷تا ۱۰ سال- در جستجوی استقلال بیشتر از والدین خود هستند.در طول این سالها، باید مقداری هم به تقویت استقلال کودکان توجه داشت، اما بازهم تکرار می کنیم که این به مفهوم کنارنشستن والدین نیست. همانطور که فرزندانِ خود را به تنهایی- در این محدوده سنی- برای تماشای فیلم روانه نمی کنید،بسیار مهم است که در فضای مجازی نیز با آنها همراه باشید.علاوه بر این، استفاده از نرم افزارهای فیلترینگ و محدود کردن کودکان به سایت های جستجو شده از طریق موتورهایجستجو ایمن(برای کودکان) نیز باید مدنظر باشد

اسلاید 5: 10تا ۱۲ سال:طی این دوره پیش از نوجوانی، بسیاری از بچه ها در جستجوی استقلال بیشتر هستند. حتی اگر حس استقلال طلبیبرجسته هم نشود، در این زمان استفاده از اینترنت برای انجام تکالیف مدرسه، کشف منابع جدید برای سرگرمی، ورزش وسایر جذابیت ها آغاز می شود. رده سنی ۱۰ تا ۱۲ سال همچنین زمانی است که والدین نه تنها باید نگران نوع فعالیت هایفرزندان خود در فضای آنلاین باشند بلکه زمان و میزان کار با اینترنت نیز اهمیت می یابد.در واقع وظیفه شما(والدین) این است که آنها را در مدیریت استقلال خود همیاری کنید. محدودیت هایی را در کیفیتو زمان آنلاین بودن فرزندان اعمال کنید و مطمئن شوید که آنها در فعالیت های دیگر ماننند ورزش، موزیک و کتابخوانیمشارکت دارند.

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید