سایر تحقیق و پژوهش

حسابداری تورمی

hesabdari-tovrmi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “حسابداری تورمی”

حسابداری تورمی

اسلاید 1: حسابداري تورمي ارائه:

اسلاید 2: تورمتورم به معناي تغيير ارزش واحد اندازه گيري بر حسب پول است.

اسلاید 3: حسابداری تورمی (حسابداری تغییر سطح قیمتها)در فرهنگ کوهلرحسابداری سطح عمومی قیمتهایک روش تجدید گزارش صورتهای مالی براساس مقادیر قدرت خرید عمومیتعریف شده است.تعریف مزبور تنها در برگیرنده تعدیل اطلاعات صورتهای مالی براساس یک شاخص عمومی قیمتها و یا بعبارت دیگر روش تعدیل بهای تمام شده تاریخی بر اساس قدرت خرید ثابتمیباشد.

اسلاید 4: تعریف مزبور دارای این نقص عمده است که در برگیرنده هدف اصلی از بکارگیری حسابداری تغییر قیمتها نمی باشد .هدف اصلی همانا بیان وضعیت مالی و نتیجه عملیات مالی به قیمت جاری می باشد و بر این اساس می توان حسابداری تغییر سطح قیمتها (حسابداری تورمی) را بشرح زیر تعریف نمود.روش تعدیل اطلاعات صورتهای مالی جهت انعکاس وضعیت و نتیجه عملیات و تغییرات در منابع و مصارف مالی واحدهای تجاری بر اساس ارزشهای جاری(روز) و یا برآوردی قابل قبول از آنها و گزارشگری مربوطه.

اسلاید 5: ویژگی های اقتصادی در حسابداری تورماستاندارد تورم باعث ویژگی های اقتصادی ذکر شده در ذیل می شود:بیشتر مردم، ثروت خود را به شکل دارایی های غیر پولی و ارزهای خارجی نگهداری می کنند.بیشتر مردم مبالغ پولی خود را بر اساس نرخ ارزی محاسبه می کنند و قیمت ها بر حسب ارز می شود.خرید و فروش های اعتباری، با قیمت های انجام می شود که دوره اعتبار و شرایط نسیه را جبران کند.نرخ های بهره، دستمزدها و قیمت ها به شاخص قیمت های تورمی بستگی دارد.نرخ تورم زیاد می شود و به 100% و یا بیشتر می رسد.

11,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید