سایر تحقیق و پژوهش

فلسفه مدیریت در اسلام

modirit-dr-eslam

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فلسفه مدیریت در اسلام”

فلسفه مدیریت در اسلام

اسلاید 1: فلسفه مدیریت در اسلاماستاد:دانشجو:

اسلاید 2:

اسلاید 3: فلسفه مديريت در اسلاماگرچه در قرآن كريم از واژة مديريت به صراحت نام برده نشده است،ليكن واژه عربي يُدبِّر كه در اين كتاب مقدس به كار رفته، به معناي هدايت، راهنمايي،اداره كردن،شروع، طراح و مهندس،راهبر،ارتشبد،تنظيم كردن،در استخدام و خدمت كسي بودن،خوب اداره كردن،صرفه‌جويي و در مقياس اقتصادي در آوردن،تهيه يك طرح، هدايت عرصه كسب و كار و مانند اينهاست.

اسلاید 4: فلسفه مديريت در اسلاممسئله ربوبيت يعني تدبير حاكم بر جهان ،و مفهوم‌اش اين است كه تمام عالم هستي، تحت مديريت واحدي قرار دارد و مدير الله است. واژه رب در اصل به معني سرپرست، اصلاح كننده، مدير و مدبّر چيزي است؛ و از ريشة تربيت به معني پرورش چيزي، مرحله به مرحله تا به حد كمال برسد، گرفته شده است.

اسلاید 5: مديريت در كلام وحي

اسلاید 6: مديريت در كلام وحي خداوند بزرگترين مدير و مدبر جهان است (آيه 5 از سوره سجده)در تمام هستي مديريت و نظم دقيقي به كار رفته است (آيه 2 از سوره رعد)خداوند سرپرست كساني است كه ايمان آوردند (آيه 257 از سوره بقره)

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید