سایر تحقیق و پژوهش

مکان یابی اراضی مستعد کشت زعفران با استفاده از روش تحلیل سلسه مراتبی   

zafran7

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مکان یابی اراضی مستعد کشت زعفران با استفاده از روش تحلیل سلسه مراتبی   ”

مکان یابی اراضی مستعد کشت زعفران با استفاده از روش تحلیل سلسه مراتبی   

اسلاید 1: 1

اسلاید 2: ارائه دهنده:استاد راهنما: مکان یابی اراضی مستعد کشت زعفران با استفاده از روش تحلیل سلسه مراتبی   ااستاد مشاور:

اسلاید 3: ارائه در یک نگاهمقدمه1مرور منابع3مواد و روش ها4نتایج و بحث5نتیجه گیری6بیان مسئله2پیشنهادات7مقدمهمرور بر منابعمواد و روش هانتایج و بحثنتیجه گیری3

اسلاید 4: مقدمه و کلیاتمقدمهمرور بر منابعمواد و روش هانتایج و بحثنتیجه گیری4

اسلاید 5: با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی و روشهای سیستم تصمیم گیری چند متغیره می توانیم مناطق مستعد کشت زعفران را شناسایی کرده و جایگزین محصولاتی با نیاز آبی بالا و بازده اقتصادی کمتر نماییم. ویژگیهای زعفران، باعث شده تا توسعه کشت و تولید آن در استان فارس قابل توصیه باشد، این مهم مستلزم شناخت عوامل موثر در افزایش تولید زعفران خواهد بود. در این تحقیق بر اساس نیازهای اکولوژیکی و محیطی برای رشد زعفران از روشهای تصمیم گیری چند معیاره (MCDA) مبتنی بر روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP) استفاده می شود و در محیط نرم افزاری ArcGIS مدل سازی و تحلیلهای مکانی لایه های اطلاعاتی صورت می گیرد.مقدمهمرور بر منابعمواد و روش هانتایج و بحثنتیجه گیری5مکان یابی :مجموعه عملیاتی که در آن قابلیتها و توانایی های یک محل از لحاظ وجود مکان های مناسب و کافی برای انتخاب محل های بهینه جهت کاربری مدنظر مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و استفاده از سیستم های اطلاعات جغرافیایی کمک به تسریع این مجموعه عملیات می کند .

اسلاید 6: 6

6,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید