پزشکی و سلامت، فیلم ارائه‌های جذاب، مراقبت‌های بهداشتی

مزایای متحول کننده ورزش بر روی مغز

۱۴ مهر ۱۳۹۷

دگرگون کننده ترین چیزی که می توانید امروزه برای مغزتان انجام دهید چیست؟ وندی سوزوکی عصب شناس معتقد است که ورزش! چنان که سوزوکی در مورد این علم که چگونه تمرین کردن می تواند حالات و حافظه ما را تقویت کند، صحبت می کند شما به باشگاه رفتن تشویق می شوید — تا از مغزتان …

دگرگون کننده ترین چیزی که می توانید امروزه برای مغزتان انجام دهید چیست؟ وندی سوزوکی عصب شناس معتقد است که ورزش! چنان که سوزوکی در مورد این علم که چگونه تمرین کردن می تواند حالات و حافظه ما را تقویت کند، صحبت می کند شما به باشگاه رفتن تشویق می شوید — تا از مغزتان در مقابل بیماری های اعصاب مثل آلزایمر محافظت کنید.

0 دیدگاه برای “مزایای متحول کننده ورزش بر روی مغز”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “مزایای متحول کننده ورزش بر روی مغز” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

فیلم ارائه‌های جذاب

ناتالی مک مستر و همسر موسیقی دانش ، دانل لاهی چند آهنگ سنتی کپ برتون مینوازند– با نشاط و روحبخش با سبک اقوام فیدل( نوازندگان سنتی فیدل) . این همکاری الهام بخشی است که شما میتوانید همراه با آن دست بزنید و شاید برقصید

تحقیق و پژوهش

استیون لویت نویسنده کتاب Freakonomics اطلاعات جدیدی درمورد فروش مواد مخدر ارائه می دهد. بر خلافِ تصورِ عموم، فروشِ کرک در خیابان پر سود نیست: کمتر از حداقل دست مزدِ قانونی در آمد دارد. و رئیسِ فروشنده می تواند او را بکشد.

علوم پایه

آل گور، با همان شوخ طبعی و لطافتی که در فیلم «یک حقیقت ناخوشایند» از خودش به تصویر کشید، ۱۵ روشی را توضیح می دهد که افراد می توانند به سرعت بر تغییرات آب و هوا فائق آیند، از خرید خودروی دوگانه سوز گرفته تا اختراع یک «نام تجاری» جدید و داغتر برای گرمایش زمین.