کشاورزی و دامپروری ماشین آلات کشاورزی

اره زنجیری و هرس کن برقی

tarikhcheye_areye_ranjbari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اره زنجیری و هرس کن برقی”

اره زنجیری و هرس کن برقی

اسلاید 1: موضوع: اره زنجیری و هرس کن برقی

اسلاید 2: اره زنجیری و هرس کن برقیایده و نمونه اولیه اره زنجیری ای که امروزه می شناسیم و در صنایع چوب بری از آن استفاده می کنیم، در اواخر قرن هجدهم توسط دو دکتر اسکاتلندی به نام های John Aitken و James Jeffray برای استفاده در جراحی لگن و خارج کردن استخوان از بدن بیماران اختراع گردید.این دستگاه دارای نوعی زنجیر ریز دندانه دار بود که برش در قسمت مقعر جلوی آن صورت می پذیرفت. این ابداع حتی در قرن نوزدهم هم به عنوان یک وسیله مهم در جراحی ها مورد استفاده قرار می گرفت.اره زنجیری به عنوان یک ابزار، در حدود سال ۱۹۳۰ توسط یک ارتوپد آلمانی به نام Bernard Heine ساخته شد. این ابزار Osteotome نام داشت و دارای زنجیری شامل برنده های کوچک متصل به هم بود. زنجیر توسط یک اهرم دستی متصل به چرخ دنده، حول تیغه چرخانده می شد. این دستگاه هم برای برش استخوان مورد استفاده قرار می گرفت.دو فرد مهم و تاثیر گذار در گسترش اره های زنجیری به شکل کنونی Joseph Buford Cox و Andreas Stihl نام داشتند. آن ها اره زنجیری برقی را که برای برش تنه درختان استفاده می شد، در سال ۱۹۲۶ و اره زنجیری بنزینی خود را در سال ۱۹۲۹ ساختند. آقای Stihl شرکت خود را در سال ۱۹۲۶ در اشتوتگارت آلمان، برای تولید انبوه این دستگاه ها افتتاح کرد.

اسلاید 3: در سال ۱۹۲۷، آقای Emil Lerp، اولین اره موتوری (اره زنجیری بنزینی) جهان را ساخت و نام تجاری Dolmar را برای آن برگزید. در آمریکای شمالی هم اولین شرکت هایی که شروع به تولید این دستگاه های نو ظهور کردند McCulloch و Industrial Equipment Corporation بودند.

اسلاید 4: اولین مدل های ساخته شده دارای وزن بسیار سنگینی بودند. به طوری که در طراحی آن ها، چرخ هایی نیز برای حمل و نقل این وسیله در نظر گرفته شده بود. همچنین یک فرد توانایی استفاده از این اره ها را نداشت و حتما باید دو نفر با همکاری یکدیگر از این وسیله بهره برداری می کردند.بعد از جنگ جهانی دوم، بهبود در طراحی موتور و همچنین پیشرفت در صنایع آلومینیوم باعث شد تا وزن این ماشین ها به طرز قابل ملاحظه ای کاهش یابد و امکان استفاده انفرادی هم حاصل گردد. این یعنی بهره وری بالاتر و در نتیجه فراگیر شدن اره های درختبر در سراسر جهان.می توان به قطع گفت که اره موتوری ها به طور کلی جایگزین اره دستی و تبر در جنگل ها شده است.

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید