سایر ورزشی

رسانه های نوشتاری در ورزش ،کتاب

verzsh-ketab

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “رسانه های نوشتاری در ورزش ،کتاب”

رسانه های نوشتاری در ورزش ،کتاب

اسلاید 1: موضوع: فعالیت های رسانه ای در ورزش ورسانه هاعنوان: رسانه های نوشتاری در ورزش ،کتابمدرس:دانشجویان:11399/04/2721/07/2020 04:04 ب،ظ

اسلاید 2: فهرستموضوع ...............................................................................................1 مقدمه.................................................................................................. 3تعریف رسانه .........................................................................................4خصوصیات رسانه.....................................................................................5 اهمیت وکاربرد رسانه ...............................................................................6اصول 5گانه رسانه....................................................................................8رسانه مکتوب ونوشتاری............................................................................10کتاب ...................................................................................................14ساختار واجزا کتاب ..................................................................................15آمار کتاب در ايران...................................................................................17مراحل چاپ کتاب ....................................................................................20هزینه چاپ کتاب......................................................................................31کتاب ورسانه ورزشی................................................................................32انواع کتب ورزشی...................................................................................34نقش کتاب در پیشرفت قهرمانی.....................................................................35مثال کتب ورزشی.....................................................................................36کتب پرفروش ورزشی................................................................................38نتبجه گیری .......................................................................................... 43منابع.................................................................................................. 442

اسلاید 3: مقدمه:  جهان ما ، جهان نشانه هاست . نشانه هایی که الفبای ادبیات دیداری و شنیداری رسانه های فراگیر برپایۀ آن ها شکل می گیرد. جهانی که زبان الکن گفتاری به دلیل پیچیدگی های هجایی و تنوع زبان ها و لهجه ها و گویش ها درساختار های مختلف فرهنگی در اقصی نقاط جهان دیگررهگشای ارتباط انسانی بین اقوام و ملل مختلف در ابعاد بین المللی نیست .  پیام های مسلسل وار و بلاانقطاع از گوشه های دوردست دورافتاده ترین کشورها درشکل های متنوع رسانه ای ظاهرشده و هریک طیف مخاطبان خود را می جویند. این پیام ها اینک برسوار برمحملی استوار و تأثیرگذار به نام «رسانه ها» پا به عرصۀ بی مرز رسان های ارتباط جمعی نشانه بدل شده و گشایندۀ صندوق پررازو رمز فرهنگ های اصیل وریشه دار و ایضاً خرده فرهنگ هایی است که میلیاردها انسان امروز به واسطه آن همدیگر را می شناسند و می بینند و از احوال هم با خبر شده و به تبادل اطلاعات و دانسته های و دیده ها و شنیده ها می پردازند، حالا گنجینه ای از اسرار سرزمین های ناشناخته ، تمدن های گمشده و نمادهای فرهنگی فراموش شده درمیان انبوه سیگنال های ارتباطی یافت می شوند که به سادگی در دسترس همگان قراردارند.3

اسلاید 4: تعریف رسانه رسانه یا Media در لغت به معنی رساندن است و به آن دسته از وسایلی گفته می‌شود که انتقال‌دهنده فرهنگ‌ها و افکار عده‌ای باشد، رسانه از تمدن‌های جدید بوجود آمده‌ و مورد توجه است. اکنون آنچه که مصداق این تعریف است وسایلی همانند: روزنامه‌ها، مجلات، رادیو، تلویزیون، ماهواره، اینترنت، CDها، ویدئو و... می‌باشد.رسانه در نوع آموزشی آن ﺑﻪ ﻛﻠﯿــﻪ اﻣﻜﺎﻧﺎﺗﯽ گفته ﻣﯽ‌ﺷــﻮد ﻛﻪ ﻣﯽ‌ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﺷﺮاﯾﻄﯽ را در ﻣﺤﯿﻂ آﻣﻮزﺷﯽ ﺑﻮﺟﻮد آورﻧﺪ ﻛﻪ ﺗﺤﺖ آن ﺷﺮاﯾﻂ، ﻓﺮاﮔﯿﺮان، اﻃﻼﻋﺎت، رﻓﺘﺎر و مهارت‌های ﺟﺪﯾﺪی را ﺑﺎ درک ﻛﺎﻣﻞ ﺑﺪﺳﺖ آورند.4

اسلاید 5: ﺧﺼﻮﺻﯿﺎت ﯾﮏ رﺳﺎﻧﻪ:رسانه‌ها بستر و مجاری طبیعی تهیه و توزیع اطلاعات در جامعه برای شهروندان هستند و موجب می‌شوند که نیروهای اجتماعی ضمن وقوف و آگاهی به حقوق خویش، سهم خود را از قدرت طلب نمایند.نگاهی اجمالی به تلاش‌های در حال انجام در حوزه رسانه‌های منطقه‌ای و جهانی، این واقعیت تلخ را آشکار می‌سازد که تقریباً تمامی رسانه‌های مسلط جهان اعم از مکتوب، صوتی و تصویری عملاً به ابزاری برای استکبار جهانی تبدیل گردیده اند؛ در جهت ترسیم سیاست‌های بین‌المللی و منطقه‌ای و ترویج فرهنگ غربی و لیبرالیسم سکولاریسم و نفی تنوع فرهنگی و تشویق به تمرد از اصول و ارزش‌های اسلامی و ملی.5

اسلاید 6: اﻫﻤﯿﺖ ﮐﺎرﺑﺮد رﺳﺎﻧﻪ‌ﻫﺎ:١- ﺷﻜﻞ‌دﻫﯽ ﺗﺠﺎرب ﯾﺎدﮔﯿﺮی دﺳﺖ اول و ﯾﺎ ﻧﺰدﯾﻚ ﺑﻪ آن٢- اﯾﺠﺎد اﻧﮕﯿﺰه ﯾﺎدﮔﯿﺮی و ﻛﻤﻚ ﺑﻪ ﺗﺪاوم آن٣- ﺻﺮﻓﻪ ﺟﻮﯾﯽ در زﻣﺎن آﻣﻮزش۴- ارﺗﺒﺎط آﺳﺎن‌ﺗﺮ و ﺗﻔﻬﯿﻢ ﺑﻬﺘﺮ۵- ﺷﻜﻞ‌دﻫﯽ ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺳﺮﯾﻊ‌ﺗﺮ ، ﻋﻤﯿﻖ‌ﺗﺮ و ﭘﺎﯾﺪارﺗﺮ۶- ﺷﻜﻞ‌دﻫﯽ ﺗﺠﺎرب ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﻧﺎﻣﻤﻜﻦ6

اسلاید 7: مهمترین رسانه‌ها:مهمترین رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و در راستای فرهنگ‌سازی و هدایت افکار عمومی و جهت‌دهی رویکرد سایر رسانه‌ها عبارتند از: ۱- رسانه‌های شنیداری: رادیو، نوار شنیداری(حلقه‌ای، کاست، ‌سی‌دی)،‌ صفحه،‌ رادیو،‌ تلفن و کارت شنیداری. امروزه کمتر کسی است که به نقش رادیو در شکل‌دهی به افکار عمومی و تقابل رسانه‌ای میان کشورها و جمعیت‌های سیاسی واقف نباشد برخی صاحب نظران تا آنجا پیش رفته‌اند که یکی از دلایل فروپاشی بلوک شرق و شوروی سابق را فعالیت رادیو آزادی دانسته‌اند۲- رسانه‌های دیداری: تلویزیون و ماهواره، انواع تصاویر، کتاب‌ها، مجله‌ها، راهنماهای مطالعه، نمودارها، نقشه‌ها، پوسترها، کاریکاتورها،  روزنامه‌ها، سینما و فیلم، اینترنت، منبر.7

اسلاید 8: اصول پنجگانه رسانه8

اسلاید 9: 9

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید