صفحه 1:
شیوه ای
مقبره سلطانيه
استاد :سركار عانم مهددس ملك بور
دانشجو :ثمين احمدى
صفحه 2:
ویژگی های معماری
: شیوه آذری دو دوره است
از زمانهولاکو و ب ابتضشدنمراغه ( 1
از زمانتيمور و يايتختوسمرقند ( 2
> یل زا
پیموزب ندعو بهره گیرعاز عناصر ی کسارامانند کاربندی_
بهره گیرعاز هندسه در طراحیمعماری
هندسه و تنوع در نهاز و نخیر
lee yale
آرامكاه بروتگرا و چهارگوشه,به ویژه در دویه دوم
صفحه 3:
پیمونب ندعو بهره گیرعاز عناصر ی کسارلمانند کاربند6_
صفحه 4:
بهره گیرعاز هندسه در طراحومعماری
هندسه و تنوع در نهاز و نخیر
صفحه 5:
ساختمانهایب زرگمقیاس
صفحه 6:
ازلشگاه » رهنگرا و هار یره ر دوه دوم
صفحه 7:
ویژگی های نیارش
استفاده از چفد کلیلآذری_
چفد چمانه _
گنبد با چفد چمانه (گنبد سبویول _
چفد شبدرعو تند در خود گنبد _
استفاده از خشخاشیب راعساخنگنبد گسسته _
پ یک ره گاه 10 بر
لستیاده از کنبد دو پ وسته پ پوسته
انولع تاقآهنگ, تاقکلنبو, تاقو تویزه _
صفحه 8:
صفحه 9:
گنبد با چفد چمانه (گنبد سبوییل _
صفحه 10:
رید
صفحه 11:
صفحه 12:
صفحه 13:
صفحه 14:
تزیینات
تزبينات بيش ساختة.
صفحه 15:
صفحه 16:
صفحه 17:
صفحه 18:
صفحه 19:
صفحه 20:
بر روی دیوارهای
داخلی طرح هایی
به خط بنایی با
ترکیب کاشی wal
رق وآجر ,كلمات
الله محمد و على و
تلفيق اين دو كلمه
و تركيبات بيجيده
هندسى از
على سا
ISNA PHOTO
ماده ها
صفحه 21:
یکی از محراب های داخلی با کاشی کاری و گچ بری
\
ISNA PHOTO
Pouria Pakizeh
صفحه 22:
.کاشی های طلایی رنگ و منقوش و هشت گوش تربت خانه و ازاره های آن از لحاظ هنر کاشی پزی ممتاز است
پلان بنا در همکف و
اول با فضاهای
اطراف مرتبط با
گنبد نزدیک به
مستطیل و طبقه
دوم و سوم پلان 8
b است
صفحه 23:
کاشیکاری,مقرنس کاری,گچکاری,تلفیق آجر و کاشی و کتیبه
صفحه 24:
پنج و هفت تند
صفحه 25:
صفحه 26:
دیوار آجری
صفحه 27: