صفحه 1:
4 ba 2 5 ۳
Rim driven thruster
propeller
صفحه 2:
بانه های ۲۴90۲
وانه هاى GRDT نوع جدید از پیشران ها ها هستند
که برای مدت طولانی شناخته شده بود:
کشتی های اتحاد جماهیر شوروی(والری و رودینا), که در
اواسط قرن بیستم در آلمان ساخته شده بودند, استفاده شدند . با
این حال, تنها در سال های اخیر چنین پیشرانه هایی به طور گسترده
مورد استفاده قرار گرفته اند.
همچنین در نمایشگاه کشتی سازی مانتین و و
(Shipbuilding, Machinery & Marine Technology) 2010
توسط شرکت های sl aigas Van der Velden 5 Voith ارائه شد.
Onis Rico Mhrwster ot GOD COO ماما و
صفحه 3:
za
Le RDT پروانه های
وا راماتتقاز؟ شتاور ۱ رول هاىمعمولىيه يكشفسو هاب
نیاز دارند که توسط یکت وربین یکموتور دیزلیا ی کموتور الکتریکیبه حرکت
درآید.پره ها روعحلقه داخلون صبشده اند که روتور ی کموتور اللتریکیرا تشکیلمی
دهد.روتور و استاتور ضد آبهستند و کلمجموعه در زیر آبکار میکند. محفظه هایپ رولنه
براعتایید گرفتندر مقابلآبب | فشار هوا آزمایشمیشوند و با رزینپ ر میشوند تا
تمام قطعانالتریکرو آهنرباهاعرا در خود جاعدهند. ی کپ رولنه 807 را میت وان]ابتجمع
ores i a ل
صفحه 4:
۱
پروانه های ۴۲۲
* پره ها مستقیماً به حلقه داخلی روتور متصل می شوند که نیاز
به شفت مرکزی یا گیربکس را از بین می برد و چرخش و
سرعت توسط مبدل های فرکانس کنترل می شود و آهنرباها
در قسمت خارجی روتور قرار دارند همچنین پره ها دارای گام
coli هستند و از پلاستیک های تقویت شده با فیبر کربن
(۴۳۴)) ساخته شده اند. هريره ب | 10 0010500
پوشش مخصوص, به صورت جداگانه قابل تعویض است و در
برابر کاویتاسیون بسیار مقاوم است. روتور توسط یاتاقان های
روان کاری شده با آب برای بار شعاعی و محوری پشتیبانی
می شود.
روتور توسط استاتور احاطه شده است که آن هم + 9%( Blades (2) Stator (3) Rotor )1(
ت و سیم پیج های موتور الکتریکی و عوامل نظارتی ۱ Bearings
صفحه 5:
ر موانع یا زباله
زه می دهد تا * نقطه ضعف آن کاهش بازده به دلیل
افزایش تلفات اصطکاک در شکاف بر
اشیا بدون تداخل از آن عبور کنند.
عدم وجود هاب و شفت کاهش نویز, اشات دارد. روتور و استاتور است.
* بروانه و موتور توسط آب اطراف ee ری
به تجهیزات خنک کننده اضافی نیست.
سیستم تعمیر و نگهداری کم
نصب آسان و سریع
پره های کامپوزیت به راحتی قابل تعویض اند, حتی در زیر آب
کاهش قابل توجه فضای مورد نیاز