ip-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 16 اسلاید 16 اسلاید به همراه عکس و انیمیشن اموزش ادرس Ip هر شبکه کامپیوتری دارای آدرسی است که بوسیله اعداد مشخص می گردد .این اعداد از چهاربخش تشکیل شده اند که هر یک مابین ۰ تا ۲۵۵ است اگر فرض کنیم که تمام حالات یعنی عددهای ۰ تا ۲۵۵ را در نظر بگیریم حدود ۴ میلیارد و نیم عدد به دست می آید.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
976 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [2 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آدرس های Ip”

آدرس های Ip

اسلاید 1:

اسلاید 2: نام و نام خانوادگی: استاد: درس: رشته:

اسلاید 3:

اسلاید 4: آدرس IP چیست؟هر شبکه کامپیوتری دارای آدرسی است که بوسیله اعداد مشخص می گردد .این اعداد از چهاربخش تشکیل شده اند که هر یک مابین ۰ تا ۲۵۵ است اگر فرض کنیم که تمام حالات یعنی عددهای ۰ تا ۲۵۵ را در نظر بگیریم حدود ۴ میلیارد و نیم عدد به دست می آید.. وقتی با کامپیوتر خود به اینترنت وصل می شوید در کل شبکه اینترنت شما یک عدد منحصربه فرد چهار بخشی دارید، این عدد نشان دهنده نقطه اتصال شما یا همان نود Nod شماست بعبارتی شما یک نقطه منحصر به فرد در شبکه جهانی اینترنت هستید. همچنین هر کامپیوتر هم هنگامی که به شبکه (هر شبکه ای) متصل شود یک آدرس IP به آن تعلق می گیرد . این آدرس در واقع آدرس آن کامپیوتر خاص در شبکه است و از طریق آن دیگر کامپیوتر ها می توانند با کامپیوتر مذکور ارتباط برقرار نمایند و یا به منابع آن دسترسی پیدا کنند .مثال : ۲۱۹.۲۱۸.۱۳۹.۱۷ . به این اعداد آدرس IPمی گویند .

اسلاید 5: آدرس فیزیکی یا مک آدرس MAC (Media Access Control) نشانی عددی است که به صورت سخت‌افزاری در کارت واسط شبکه در کارخانه حک شده‌است. این نوع آدرس‌دهی موجب شناسایی منحصر به فرد کارت واسط شبکه در بین کارت‌ها می‌شود و برای ارتباط در لایه فیزیکی استفاده می‌شود. طول این آدرس ۶ یا ۸ بایت است.آدرس فیزیکی چیست؟آدرس منطقی چیست؟آدرس منطقی یا آی پی آدرسIP (Internet Protocol Address) هر آدرس منطقي، آدرسى است که از طريق نرم‌افزار شبکه پيکربندى و مشخص شده است، به آدرس منطقى هر کامپيوتر آدرس IP گفته مى‌شود به اين ترتيب مديران شبکه قادرند با سيستم IPيک شماى عددى بامعنى را در شبکه اعمال کنند تا آدرس‌ها منعکس‌کننده سازمان‌دهى درونى شبکه باشد.

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید