azmaysh-yadgiri

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آزمایش های یادگیری و حافظه”

آزمایش های یادگیری و حافظه

اسلاید 1: 1

اسلاید 2: (آزمایش های یادگیری و حافظه)دانشجو : فائزه شبانیان2

اسلاید 3: آزمایش یادگیری از راه کوشش و خطاهدف آزمایش از راه کوشش و خطا، بررسی یادگیری از راه کوشش و خطا می باشد.بهترین وسیله ای که برای مطالعه یادگیری از راه کوشش و خطا از آن استفاده می شود ماز یا لابیرنت است.یادگیری ماز مستلزم راه حل های تصادفی و تمرینی است.یادگیری حسی-حرکتی معرف یادگیری های کوشش و خطایی است.ماز در لغت یعنی پرچین و شکن و دالانهای پر پیچ و خم.ماز معرف کلیه یادگیری های حسی حرکتی است.3

اسلاید 4: آزمایش تا آنجا ادامه پیدا می کند که آزمودنی بتواند ۳ بار متوالی مسیر ماز را بدون خطا طی کند.برای رسم منحنی خطاها و منحنی زمانها، تمرین های متوالی را روی محور x ها و خطاها و زمان ها را روی محور y ها رسم می کنند.منحنی ها مسیر نزولی را نشان می دهند که یادگیری با کاهش تدریجی خطاها صورت می گیرد.اگر تمرین ها خیلی زیاد باشد (بیشتر از ۱۰ تمرین) مجموعه نتایج را به صورت ۳ یا ۵ تمرین متوالی گروه بندی می کنند.4

اسلاید 5: آزمودنی باید ماز ذهنی پترسون را به کمک حافظه خود یاد بگیرد.پس از یادگیری ماز ذهنی ۶ شاخه ای، آزماینده بر حسب سن آزمودنی ماز ذهنی ۸، ۱۰ یا ۱۲ شاخه تی رسم می کند. عدد صحیح نباید در همع موارد اولین یا در همه موارد آخرین عدد باشد.در آزمایش کوشش و خطا رسم منحنی همیشه سیر نزولی دارد و کاهش تدریجی خطاها را نشان می دهد.آزماینده همیشه باید اعدادی به آزمودنی بگوید که به یک دوراهه مربوط می شوند.5

اسلاید 6: آزمایش یادگیری فشرده و یادگیری توزیعیتکرار یک فعالیت باعث یادگیری کلامی یا حرکتی می شود.هدف آزمایش یادگیری فشرده و یادگیری توزیعی، فاصله زمانی بین تمرین ها، از تکرار متوالی آنها بازدهی بیشتر دارد.یادگیری بدون فاصله زمانی بین تمرین ها را یادگیری فشرده یا یادگیری متراکم گویند.یادگیری همراه با فاصله زمانی بین تمرین ها را یادگیری توزیعی گویند.یادگیری توزیعی نسبت به یادگیری فشرده سریع تر و بهتر صورت می گیرد.6

اسلاید 7: وسایل آزمایش یادگیری فشرده و یادگیری توزیعیاوراق حاوی ۹ حرف بی صدا که به روش تصادفی انتخاب شده اند و کرونومتر.حروف به صورت نامرتب ولی فراوانی یکسان ارائه می شوند تعداد کل حروف در آزمون برابر است.هر حرف دارای کدی است که بالای صفحه نوشته شده است.آزمودنی از چپ به راست و از بالا به پایین و سطر به سطر پیش می رو و در زیر هر حرف کد آن را می نویسند.آزمایش باید به صورت گروهی انجام شود.برای احرای این آزمایش حداقل به ۲۰ آزمودنی نیاز است که با روش تصادفی به دو گروه تقسیم می شوند.7

اسلاید 8: 8

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید