مراقبت‌های بهداشتی

آسیب شناسی شبکه‌های اجتماعی

asibshenasi_shabakehaye_ejtemaee

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آسیب شناسی شبکه‌های اجتماعی”

آسیب شناسی شبکه‌های اجتماعی

اسلاید 1: سر آغاز هر نامه نام خداست              که بی نام او نامه یکسر خطاست             2:57:39 PM

اسلاید 2: آسيب هاي اجتماعي با تاکید بر شبکه های اجتماعی

اسلاید 3:

اسلاید 4: آسیب های اجتماعی Social Pathologyآسیب های اجتماعی به رفتارهایی گفته می شود که هنجارهای اجتماعی را نقض نماید.این نوع افراد سعی دارند کجروی ها خود را از دید ناظران قانون، اخلاق عمومی و نظم اجتماعی پنهان نمایند؛ زیرا در غیر این صورت با پیگرد قانونی، تکفیر اخلاقی یا طرد اجتماعی مواجه می شوند.

اسلاید 5: اهمیت پیگیری آسیب های اجتماعیاگر به اين آسيب هاي اجتماعي بموقع رسيدگي نشود افزايش جرم وجنايت را در پي دارد.به اعتقادات ديني ومذهبي جامعه لطمه وارد مي نمايد و فرهنگ بيگانه در كشور پياده مي شود.یک آسیب که در یک جامعه ی سکولار یا لیبرال، فقط یک جرم محسوب می شود، در ایران علاوه بر جرم بودن، گناه به شمار می رود.

اسلاید 6: آسیب های اجتماعی نوپدید چیست ؟آسیب های هستند که در جوامع انسانی سابقه و پیشینه ندارند و بروز و شیوع آنها اخیراً در جامعه مدرن افزابش یافته استآسيب هاي اجتماعي نوپديد، آسيب هاي مرتبط با فناوري هاي جديد است كه اين آسيب ها ناشي از استفاده از ماهواره، بازي هاي رايانه اي، تلفن همراه و اينترنت و .... می باشند و یا مي توانند در اين مجموعه قرار گيرند.کودکان و نوجوانان بیش از سایر افراد در معرض آسیب های اجتماعی نوپدید قرار دارند.

اسلاید 7: انواع‌ آسيب‌هاي‌ اجتماعي‌اعتيادبزهكاري‌قاچاقانحرافات‌ جنسي‌خودفروشي‌ و روسپيگري‌رشوه‌قتل‌، جنايت‌ و خشونت‌تجاوزفرقه های انحرافی

اسلاید 8: فهرست آسيب‌هاي‌ اجتماعي‌خودكشي‌گروه‌هاي‌ خلافكار و ضد اجتماعي‌سرقت‌ضرب‌ و جرح‌ و حملات‌ خياباني‌دختران‌ فراري‌ و فرار از خانه‌طلاقبيماري‌هاي‌ آميزشي‌كلاهبرداري‌

اسلاید 9: آسيب‌هاي‌ اجتماعي‌ جدید‌ شركت‌هاي‌ هرمي‌ شبكه‌هاي‌ اجتماعي‌ و اينترنتيسايت‌هاي‌ مستهجن و غیر اخلاقیكانال‌هاي‌ ماهواره‌اي‌ پورنوگرافيك‌ارتباطات‌ ناسالم‌ و انحرافي‌ از طريق‌ خطوط‌ موبايل‌ چت‌ كردنتشكيل‌ گروه‌هاي‌ انحرافي‌ مانند‌ شيطان‌پرستان‌ مواد روان گردان صنعتی و جدیدهمجنس گرایی

اسلاید 10: آسيب‌هاي‌ اجتماعي‌ جدید‌ آسيب هاي ناشي از اينترنت، تلفن همراه، ماهواره و بازي هاي رايانه ايسايت هاي شبكه هاي اجتماعي كه اجتماعات مجازي كاربران اينترنتي هستند:معروف ترین شبکه های مجازی اجتماعی: چهار شبكه ي اجتماعي توئيتر، فيس بوك، لينكدين و ماي اسپيس و اخیراً واتس آپ، وی چت و اینستاگرام و تلگرام و ....فيس بوك ايراني، سايت هاي دوست يابي و همسريابي در داخل كشور

اسلاید 11: بازی های رایانه ایبازی های رایانه ای از جمله دیگر مصادیق بروز آسیب های نوپدید است.اعتیاد به بازی های رایانه ای، خشونت، افت تحصیلی، احساس برتر بودن، بیماری های اسکلتی از جمله آثار نامطلوب این بازی هاست.

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید