صفحه 1:
به نام خدا عنوان درس چهارم: (فاكتورهاي بحراني موفقیت)

صفحه 2:
شرکت مدیریت و برنامه‌ریزی صنایع و اترژی مینا 1 ‎es‏ سا ی کم ‎Ne‏ ‏۸۷ ۷ ۱۷ ۷۰۸ ۵۵۵۱۵۰ 6۵

صفحه 3:
نيان مطالعه اين درس خواهید :توانست *مفهوم فاکتورهای بهرانی موفقیت (60) را شرج دهید. *تمایز میان فاکتورهای بهرانی موفقیت سازمانی و عملیاتی ا تشریم کنید. "انواع منابع ایجادکننده فاکتورهای بمرانی موفقیت را تشریح کنید. "مدل کاربردی برای شناسایی فاکتورهای بمرانی موفقیت سازمان‌ها تشریم كنيد

صفحه 4:
مجموعه شناخت و آماده‌سازي مدل مبنا

صفحه 5:
تعریف 60080 طبق اصل پارتو: 0 درصد از عواملي که 80 درصد موفقیت یا شکست سازمان را تعیین مي‌کند سایر تعاریف استاندارد: فاكتورهاي بحراني موفقیت. فعاليت‌هاي بادوامي را تعریف مي‌کنند که سازمان بايد در طول ‎ols)‏ به خوبي انجام دهد تا در راه رسیدن به مأموریت موفق شود * فعاليتهاي كليدي كه كسب نتايج مطلوب در آنها كاملا براي نيل به اهداف بلندمدت ضروري است. ۰ سطوم كليدي که در آنها کارها باید درست انجام شود تا کسب و کار رشد و نمو يابد. * فعاليتهاي كليدي كه مديريت بايد همواره توجه دقيقي بدان نمايد.

صفحه 6:
تاریخچه پیدایش * اولین کسی که از این عنوان استفاده کرد رونالد دنیل (اعهه<) ل؟)) بود. وی از این مفاهیم برای حل بحران اطلاعات مدیریت استفاده کرد. ‎rx‏ لو ‎? a ‎coins EE sastpnte‏ اجو بخران امات ‎

صفحه 7:
بحراني موفقیت ing > [1] فاكتورهاي اهداف كقي عملياتي A اهداف کلان و كيفي اهداف در مقابل فاكتورهاي بحراني موفقیت لسلسم اهداف كمي عملياتي

صفحه 8:

صفحه 9:
06 ناشياز صنعتي كه سانماندر آنبقابتمكند وحيات دارد هر سازمان, مجموعه‌اي از شرایط و مشکلات عملیاتی دارد که منحصر به صنعتي است که در آن کسب و کار مي‌کند. همین امر باعث ایجاد مجموعه‌اي متحصر به فرد از ‎QLOGE‏ مي‌شود که سازمان‌ها در یک صنعت خاص بايد بدان دست یابند تا موقعیت خود را حفظ كنند يا دهند تا به اهداف و ماموريت خود برسند. Ihsiry OGPs کاهش هزینه به ازاي هر مایل مسافر ارایه خدمات بموقع "کیترل واجرالیت از اوضاع و احوال. سياسي و قانون گذاري

صفحه 10:
۴ این دسته از 2086۴ )ها, مختص مجقعیت منحصر به فرد سازمان نسبت به گروه همتایان یا رقبا در صنعتي است که در آن عمل یا رقابت مي‌کند. سازمان ممکن است در صنعت خود پیشتاز يا عقب باشد. اگر سازمان در صنعت خود پیشتاز باشد. ۶ هايي دارد که هدفش تضمین بقا یا افزایش سهم بازار است. اگر سازمان (ا در صتعت خود عقب مانده فرض کنیم ممکن است 90 )هايي با هدف کاهش فاصله با رقباً و بهیود موقعیت ‎GRE)‏ ‏داشته باشد .

صفحه 11:
برطرف کردن نار سوه فزیش ارتبط مناسب با ‎Sa‏ ‎ys aT MUG‏ تن فعالیت * یک سازمان براي موفقيت بايد متوجه محيط ‎cas‏ ۱ و : ‎a‏ ‏مي‌کند. در نتیجه سازمان بايد فاكتورهاي و مهيدي ) آن در رسیدن به مأموریت اثر گذارد. شناسايي

صفحه 12:
* شرایط موقتي ميتواند منجر به *0050هاي موقتي شود. * :0000هايموقتيي عنيس طوميكه سازمانبايد در آنيه صوبتموقجع ملكردي بضايج خشدلشته باشدتا تولناييفود در نيزبه ماموبيتها تضميركند

صفحه 13:

صفحه 14:
سلسله مراتب :0۵0و رابطه میان آنها دير ۳ سايماني 066 ©0096 عملياتي 5 مملاتي 657 مملاتي ‎pacer‏ ‎eee‏ 05 یک ‏08 یکندیر ‎yu CSF ‏055 يكمدير ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎gil CSF ‎ ‎ ‎ ‎yu CSF ‎CSE‏ يكمدير ‎CSE‏ يكمدير ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 15:
مدآل شناسابي فاكتورهاي بجزاني هد موفقيت: متد 00808 متد ‎CGP‏ ابزاري براي استخراج فاكتورهاي بحراني موفقیت سازمان است. این متد مي‌کوشد تا با روشي , 2090)هاي سازمان را استخراج کرده و تعریف حوزه شناسايي جمع‌آوري داده‌ها ارم ‎ame‏ تحلیل داده‌ها ‎t‏ شناسايي 5۴)ها 1 تحلیل 5۴)ها

صفحه 16:
فعالیت اول: تعریف حوزه 066 ees تعریف حرزه ‎CSF calls‏ ‎«CSF‏ سازمانی با عملبتی الست ‎pa‏ 1 تب آززیدادد 1 تخليل دادم 1 استخراج 05 1 CSF ‏تسیر‎ انتخاب مشاركث کنندگان

صفحه 17:
فعالیت دوم: جمع‌آوري داده و نقش منحصر به فرد شما در سازمان چیست؟ "مهمترین امداف كيفي و کي شما در سازمان چیست؟ "در هال حاضر. فاكتورهاي بمراني موفقيت شغل شما شامل چه مواردي است؟ (اين سوال در صورتي مطرم شود كه مفاطب. با مفهوم فاكتورهاي بحراني موفقيت آشنايي دارد) "دريه سطع يا سطوحي. شكست فوردن در انجام كارهاء بيشترين صدمه يا لطمه را به شما وارد خواهد كرد *شما در چه موارد و موضوعاتي از اين كه كارها به صورت اشتباه و نادرست انجام شوند. بسيار عصباني و نافرسند مي‌شوید؟ "فرض كنيد در جاي دورافتادهاي كه هيج دسترسي به کانال ارتباطي ندارید گیر کرده‌اید. زماني که از این بن‌بست خلاص شده و به سازمان خود بازمي‌گردید. در مواجهه با يكي از همکاران خود. اولین سؤالي كه در ارتباط با کار مطرع مي‌سازيد. چیست؟ ‎coe‏ 777 7 8 1 "سه مائع يزرك و اصلي. انجام کار شما چیست؟ + تيه سؤالات ‎apse ela‏ ‎I‏ ‏ود بل استخراج ‎ule‏ اد تاق جمع فده سرع ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 18:
ايجاد ببائيه قعاليت I ایجاد گروههای وابستگی توسعد تم‌های پشتییان CSF ‏استخراج‎ CSF ‏تحليل‎ wa

صفحه 19:
منال از نحوه استخراج بيانيه فعاليت يادداشت مصاحبه - آقاي باقري سوال 1 : شكست خوردن در انجام كارهاء درجه سطح يا بيانيةهاي ‎culled‏ لس مسرن عدن يا ره انه انها وار کرو واستفاده 5 پاسخ 2 : خوب ما ناد مواظب عمومي ‎ar: 0‏ ارت و مدیریت خر اصولی و ناصحیح خرج تك بودجه ديارتمانها مالیات دهندگان, خوششون نمیاد 3حفظ مدیران شایسته آگه دور پولشون دازه هدر مالي يو 4حفظ استنباط مثبت دليله كه قا بابد حواسمونابه عمومي از مؤسسه | بودحه باشه و عاقلانه اون رو مدر تتشم 1۳ 0 مالي خوب هم داريم_كه ميتونيم ‎ea ae en eee‏

صفحه 20:
ایجاد گروه‌هاي وابستگي گروه وابستگي 1: استفاده از تكنولوژي به عنوان عامل تقویت کننده مدیریت کردن گذار از سيستم‌هاي قانوني و ميراثي ایجاد جایگاه براي 1۳ به عنوان مامي کسب و کارها و واهدهاي عملياتي ايجاد اذ بخشي در ارایه خدمات از طریق تجارت الکترونیک 5 پیاده سازي تكنولوثي هاي جديد براي نيل به نيازهاي مأموريت ایجاد جایگاه براي 1 به عنوان توانمندساز خلاقیت‌ها و استراتژي‌هاي جدید افزایش تعداد خدمات تجارت الکترونیک تا سقف 15 درصد مدیریت اثربخشي و بهره‌وري با استفاده از سيستم‌هاي جدید نگریستن به ۲0۳ به عنوان یک سرمایه نه یک هزینه زاید

صفحه 21:
مخاسب کردن اتكتولوزى اطلاعات 570 با بنیز ‎Sule‏ ae rare ‏لد عست از‎ ‏تجارت‎ Gab ‏الكترونيك‎ Fang حركت لز ميستوعاي بوروكرات و قانونى مش برد ‎ASL dealt‏ براى 15 ية عتوك حاتي كسب و کارهاو واحدهای عمليائن ‏5-ايجاد جايكاء براى 17 به حتواك توانستساز خلاتيتها و استرائزي مل ۳ ‏#حگریستن به 77 به عون یک سرمايه نه يك هزينه زايد ‎Seay ‎ ‏۳-ایباد ریش در ارليه ‎ih PLO‏ تبرت اند ‏ع-فزايش تعداد ‎Shas‏ تبارت لکترونیک تا سقت 1۵ ‎Bap‏ ‎arr ‏1-ملیریت کردن گر از سیمهای بوووکرات.‎ Tap glad ‏۴-یاهساری تکولوزی‌های جدید را‎ ‏الاحاديريت الريخشى و بهرهودى با استقادء لز سيمشمهاى جدية ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 22:
*متناسب و یکپارچه کردن تکنولوژي اطلاعات با برنامه‌ريزي استراتژیک *توسعه خدمات توزیع از طریق تجارت الکترونیک *حركت به سمت تكنولوزيهاي جديدتر ‎OOP‏ : استقرار استراتژیک ‎alee ic cele‏ تكنولوزي اطلاعات* TES gia ‏مثال : سه تم پشتیبان‎ *جذب کارکنان با کیفیت عالي از نيروي کار موجود *توسعه, آموزش, و آماده‌سازي کارکنان براي مشارکت آنها در سازمان *توانمندسازي کارکنان براي مسوولیت پذيري بیشتر آنان 6 : " جلبو توسعه منابع لنسانی استمراج 052 CSF jue

صفحه 23:
0« نت‌هاي مستندات گروه هاي كب ها گروه هاي ۱ که 1 4 5 تم هاي تم هاي تم هاي تم هاي پشتیبان پشتیبان پشتیبان پشتیبان 3

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان