کسب و کار

آشنایی با مفاهیم کسب و کار

ashnaee-ba_mafahim_kasbo_kar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آشنایی با مفاهیم کسب و کار”

آشنایی با مفاهیم کسب و کار

اسلاید 1: فصل اول:آشنایی با مفاهیم کسب و کار تهیه کننده :ستاره مرادی

اسلاید 2: 1-ویژگی‌های جوامع بشری با تاکید بر جامعه اطلاعاتی 2-نقش دانایی در پیشرفت جوامع 3-کسب و کار چیست 4-نوع و شناسایی کسب و کار ها 5-محرک های راه اندازی کسب و کارها 6-مدل کسب و کارفهرست

اسلاید 3: 7-مراحل تکامل کسب و کارها 8-فضای کسب و کارادامه فهرست

اسلاید 4: 1- ویژگیهای جوامع بشری با تاکید بر جامعه اطلاعاتی الوین تافلر معتقد است درجوامع سنتی،صنعتی و اطلاعاتی،شاهد امواجی بودهایم که در کانون آنها قدرت قرار داشته است به گونه ای که به سه موج تقسیم شده است : 1- موج اول :قدرت در موج اول ناشی از خشونت، که محصول این موج با جامعه ی کشاورزی است منحصر به زمینداران و فئودال ها بود.مردم که در دیگر طبقات جای داشتند به ناچار مجبور به پیروی از ارباب بودند 2- موج دوم :قدرت ناشی از ثروت محصول این موج است، که در انحصار سرمایه داران وکارخانه داران بزرگ بود و بقیه کار کنان و زیر دست یا دیگر افراد جامعه،مستقیم یا غیر مستقیم مجبور به اطاعت ازآنان بودند 3- موج سوم:قدرت ناشی از دانایی و اطلاعات منحصر به این موج است زیرا قدرت در این موج در کاسه سر افراد جامعه است هر کس که از اطلاعات و دانایی بیشتری بر خوردارباشد لیاقت و شایستگی قدرتمند تر شدن را دارد

اسلاید 5: اساس قدرت را دراین عصر دانایی تشکیل میدهد . بر خلاف دهه های پیش در آینده زور و زرتعیین کننده ی قدرت جهانی یا گوینده ی حرف اول نیست ، بلکه دانایی بشری هر کشور است که میتواند تکلیف ابر قدرت آینده رادر جهان روشن کند. سازمان انفعالی واقتصادی وحتی سیاسی کم کم قدرت های خود را از دست خواهند داد و قدرت سازمان های اطلاعاتی بر اریکه جهان تکیه خواهد زد . این اطلاعات به معنای اطلاعات و ضد اطلاعات در سازمانهای سیاسی و نظامی نیست بلکه اطلاعات و دانایی به پیشرفت و تکنولوژی بازار و بازار یابی ، فضا وفضا پیمایی ، ماهواره وامواج رادیووتلوزیون ، خلاصه چیزی که امروزه به معنای (مصرف) در جامعه رایج است اطلاق میشود الوین تافلر معتقد است در موج سوم صنایع و اقتصاد دودکشی به صنایع بهداشتی تمیز ، همچون کامپیوتر و ماشین های الکترونیکی تبدیل میشود

اسلاید 6: مشتری سالاری یاسفارشی شدن تولید در راس مشخصه خواهد بود . به همین دلیل دیگر تولید انبوه وجود نخواهد داشت بلکه به دلیل امکان کسب اطلاعات دقیق از خواست مشتری وامکان ارتباط سریع در عالم مخابراتی این امکان نیز وجود دارد که کار خانه تولید کننده ی کالا یاخدمت از خواست مشتری آگاه شود و به سرعت ازطریق کانال های ارتباطی وتوزیع کنندگان کالا یا خدمت مورد نیاز هر مشتری را درهمان روز در هر محل ودر هر مکان تحویل دهند ازاین رو دیگر به انبار کردن سرمایه نیازی نیست به همین دلیل در عصر اطلاعات حجم شرکت های چند ملیتی ، کارتلها و تراست ها به کمترین حد خود در سراسرجهان کاهش پیدا خواهدکرد

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید