alodgi-hava5

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
43 اسلاید سرفصل ها : کیفیت هوا، تعاریف و استاندارد ها آلودگی هوا طبقه بندی آلاینده های هوا طبقه بندی براساس منبع طبقه بندی آلاینده ها براساس منشأ طبقه بندی براساس ترکیب شیمیایی طبقه بندی آلاینده ها براساس حالت آلاینده استانداردهای آلودگی هوا شاخص های کیفیت هوا حالت هاي كيفي هوا اثرات جهانی آلودگی هوا دو روش برخورد با اثرات تغییرات آب و هوایی و...
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
277 بازدید, 3 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آلودگی هوا”

آلودگی هوا

اسلاید 1: کیفیت هوا، تعاریف و استاندارد هااهميت هواي پاكهوا از جمله عناصر ضروری برای ادامه حیات است. مقایسه میزان مصرف آب، غذا و هوا نشان می دهد که یک فرد بالغ روزانه با مصرف 2 لیتر آب و 1/5 کیلوگرم غذا می تواند به زندگی ادامه دهد امّا برای تداوم زندگی تقریباً به 22- 15 کیلوگرم هوا نیاز دارد. معمولاً انسان بمدت چند هفته و چندروز بدون غذا و آب زنده می ماند امّا بدون هوا زندگی فقط 5 دقیقه تداوم خواهد داشت.

اسلاید 2: آلودگی هواانجمن مشترک مهندسین آلودگی هوا و کنترل آن ،آلودگی هوا را به صورت زیر تعریف نموده است: آلودگی هوا عبارت از وجود یک یا چند آلاينده در هوای آزاد مانند گازها، بخارات، گرد و غبار، بو، دود غلیظ و میست با کمیت، مشخصات و زمان کافی که برای زندگی انسان، حیوان و گیاه خطرناک و برای اموال مضر باشد و یا به طور غیرقابل قبول مانع استفاده راحت از زندگی و اموال گردد.

اسلاید 3: طبقه بندی آلاینده های هواآلاینده های هوا را می توان به طرق مختلف و با توجه به منبع آلاینده، منشأ آلاینده، ترکیب شیمیایی و خصوصیات فیزیکی طبقه بندی کرد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید