سایر تحقیق و پژوهش

آلودگی هوا

Alodegi-hava-3

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آلودگی هوا”

آلودگی هوا

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: آلودگی هوا

اسلاید 3: مقدمههوا يكي از پنج عنصر اصلي براي ادامه حيات انسان است.هرفرد روزانه نزديك به 22000 بارتنفس مي كند و تقريباً به 15 كيلوگرم هوا در روز نياز دارد . معمولاً انسان مي تواند به مدت 5 هفته بدون غذا و مدت 5 روز بدون آب زنده بماند ، اما نمي تواند بدون هوا حتي 5 دقيقه زنده بماند.باتوجه به گسترش شهرها و افزايش منابع آلاينده هوا ، هواي اكثر شهرهاي بزرگ و صنعتي آلوده مي باشد و با توجه به خطراتي كه اين آلودگي براي سلامت افراد ساكن درمنا طق آلوده دارد شناخت و آگاهي نسبت به جوانب مختلف اين مسئله از اهميت بسزايي برخوردار است و تنها با آگاهي و شناخت از اين مسئله امكانجلوگيري يا كاهش خطرات آن وجود دارد بطوركلي در بررسي هاي آلودگي هوا، سه مرحله مدنظر قرارمي گيرد:- نوع آلاينده و منبع انتشار آن- نحوه پراكندگي آلودگي هوا- تأثيرات آلودگي هوابا توجه به اهميت وجود هواي پاك و سالم جهت ادامه حيات موجودات زنده اين مبحث را مورد بررسي قرار مي دهيم.هواي پيرامون محيط ما مخلوطي از گازهاي مختلف است كه قسمت اعظم آن را گازهاي اكسيژن و نيتروژن تشكيل مي دهند . هواي سالم و طبيعي به طور تقريبي شامل 78 درصد نيتروژن، 21 درصد اكسيژن ، o,93 درصد آرگو ن، 0,3درصد گاز كربنيك و مقادير بسيار جزئي از گازهاي نئون، هليوم، كريپتون، گزنون، رادون، اوزن، هيدروژن و غيره است.

اسلاید 4: زندگی برای هر انسانی تنها در محیط زیست سالم معنا پیدا می کند. ما برای زندگی کردن نیاز به هوای سالم، تنفس سالم و طبیعت سالم داریم. سالمت محیط زیست تنها برای انسان لذت بخش نیست، بلکه هر موجود زنده ای را هم که به جنب و جوش در طبیعت مشغول است به خود جذب می کند، اما امروز بشر نسبت به فروپاشی و آلودگی محیط زیست نگران است؛ درختان سطح شهر روز به روز بریده می شوند، جنگل ها می سوزند، در شهری مثل تهران دود ناشی از کارخانه ها و اتومبیل ها، رنگ آبی و زیبای آسمان را عوض کرده و گاهی به خاطر آلودگی هوا مدارس تعطیل می شوند. به همین دلیل، گاهی از قلب شهر بیرون می زنیم و به دل طبیعت پناه می بریم، اما باز هم انسان به عنوان بزرگ ترین دشمن طبیعت، طبیعت را از دل طبیعت می رباید!آلودگی هوا

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید